חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתים בקיסריה

מאת: tkidumנדל"ן ומקרקעין23/07/2013968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

כשהמילה "קיסריה" נשמעת באוזניכם, מה האסוציאציות העולות לכם לראש? קרוב לוודאי שהמילים יהיו עושר, פינוקים, וילה, בריכה פרטית, פאר, מעמד עליון, ג'קוזי, מסיבות  וכו'... וילה בקיסריה תספק לכם את התחושות האלו. היא תעניק לכם תחושה של יוקרה. אבל אם אתם לא תושבי קיסריה, איך תוכלו לחוש כך?מלבד מגורים יוקרתיים, קיסריה ידוע גם במסיבות המתקיימות בה. צעירים רבים נוהגים לשכור וילות ולחגוג מסיבות רווקים, ימי הולדת ואפילו מסיבות ללא סיבה, כי מי צריך סיבה למסיבה? וילות להשכרה בקיסריה נחטפות כמו לחמניות ואם תרצו לחגוג אירוע, תצטרכו להזמין וילה לפחות כחודש מראש. למה בעצם? וילה כזו יכולה להעניק למסיבה שלכם תחושת יוקרה שלא תזכו לה בשום מקום אחר. אם תוזמנו למסיבה בוילה כזו, תהיו בטוחים שתהיו במסיבה איכותית ויוקרתית. מסיבות כאלו הן פרטיות, ולכן המוזמנים נבחרו בקפידה. לא כל אחד יכול למסיבה שתתקיים בוילה. המארגנים מקפידים מאוד על קהל המוזמנים, על השתייה ועל המוזיקה. צעירים רבים משכירים וילות ומארגנים מסיבה. הארגון לא דורש תכנון רב, וכל אחד יכול לעשות אותו. כל מה שצריך לעשות זה להזמין דיג'יי, ברמנים, אלכוהול ולהזמין אנשים. כמובן שצריך גם צוות יחצנים איכותי שיארגן מכירה קלה של כרטיסים. בדרך כלל מסיבות כאלה לא נערכות למטרת רווח, וכדי שאנשים יגיעו צריך מחיר כניסה הוגן. ההפקה דורשת סכום כסף מסוים, ולמעשה לא ניתן ממש להרוויח מהפקה כזו. כל עוד כיסינו הוצאות המסיבה ונהנינו, מה רע?

חוץ מצעירים החוגגים מסיבות בימי שישי בערב, נערכות בוילות מסיבות רווקים ורווקות רבות. תקופת הרווקות זכורה לחלקינו כטובה ולחלקנו כפחות שמחה.. אבל כולנו רוצים לחגוג את סיומה. חגיגה בוילה יוקרתית עם בריכה פרטית, ג'קוזי ואפילו סאונה יכולה להעניק לאורחים (וכמובן לחתן/ הכלה העתידיים) חוויה בלתי נשכחת.

הוילות בעיר נחשבות כיוקרתיות ביותר והן מושכות תיירים רבים. יהודים רבים העולים לארץ מחפשים בית בקפידה. הם עלו לארץ הקודש, ורוצים להתגורר במקום הטוב ביותר. קיסריה מושכת אותם מאוד, זאת בגלל הבתים המפוארים, מגרשי הגולף ובכלל התחושה שהיא מעניקה לתושבים.. וגם בגלל ההיסטוריה. יש בקיסריה אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים מפורסמים ויפים, היכולים ללמד אתכם רבות. וילות למכירה בקיסריה הן מצרך נדיר, אבל ברגע שתרכשו אחת- לא תתרחטו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161494 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153707 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152532 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152355 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201321 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201512 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201309 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201594 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/201003 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20960 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica