חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחשוב לעסקים ענן

מאת: tkidumניהול תוכן04/08/20131195 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם אתם יודעים מהו ענן מחשוב? גם אם אינכם מזוהים עם המושג, סביר להניח שאתם משתמשים בו רבות באופן יום יומי. אם אתם לא מכירים את המושג, הנה הסבר קצר: במקום שנצטרך לשמור את המידע שלנו (תמונות, סרטים, שירים, מסמכי וורד וכו'..) במחשב האישי שלנו, נשמור את המידע בשרת אחר שיהיה נגיש לנו מכל מחשב שנרצה להשתמש בו.

בשיטה זו יכולים להשתמש משתמשים פרטיים ועסקיים ולהפיק תועלות רבות. הנה מספר מהיתרונות בשימוש במחשוב זה:

המשתמש הפרטי- בתקופה מודרנית וחדשנית זו, כולנו תלויים בטכנולוגיה. לכולנו שמורים קבצים חשובים הן מבחינה רגשית והן מבחינת עבודות שנות במחשבים שונים. כולכם שומרים על המחשב האישי שירים שאתם אוהבים, סרטונים שצילמתם, פרויקטים בית ספריים או הקשורים לעבודה, תמונות מאירועים חשובים וכו'.. תדמיינו שיום בהיר אחד גיליתם שהסרטון המתעד את הולדת בנכם נמחק. זהו סרטון בעל ערך רגשי רב. מבחינתכם גיביתם ושמרת אותו במחשב, ואין סיבה שימחק. לצערנו, כל גיבוי כיום יכול להיות לא מועיל בגלל וירוסים ואמצעים נוספים שונים. שימוש בשירותי ענן יאפשר לכם לשמור את כל הקבצים הללו שחשובים לכם עד מאוד, במקור חיצוני. בעצם, תשמרו את המידע הנ"ל בשרת חיצוני שאליו תוכלו להיכנס בכל עת ומכל מחשב. שימוש בשירות זה יבטיח לכם גיבוי של המידע ואפילו חיסכון בזיכרון במחשב. במידה ותהיו בחו"ל ותרצו להיזכר בתמונה המעלה זיכרונות מהארץ, תוכלו להיכנס מכל מחשב שהוא לשרת ותראו את התמונה.

המשתמש העסקי- אם מדובר בעסקים קטנים, מדובר במספר עובדים מצומצם. לא כל חברה מחזיקה אדם האחראי על תחום המחשוב. עקב כך, האחריות עוברת לאדם הפחות מתמצא בנושא. מחשוב לעסקים הוא נושא רציני ומשמעותי מאוד מבחינת תפעול החברה. מחיקת מידע עסקי יכולה להיות משמעותית ביותר ואפילו יכולה לגרום לנפילת העסק. כדי שתהיו בטוחים שהחומר העסקי שלכם מגובה תצטרכו לעבוד סביב השעון. תצטרכו לגבות את החומר במספר דיסק און קי, בכמה מחשבים, בדיסקים ועוד.. כל אמצעי כזה יכול להיות לא מועיל בקלות. המחשב שלנו קולט וירוסים שונים בכל יום, אם יתקבל וירוס שהמחשב לא ידע לסנן בחזרה החוצה, החומר העסקי שלכם יפגע. שימוש במחשוב המדובר יבטיח לכם גיבוי של כל החומר ותוכלו להיות בראש שקט. חוץ מגיבוי החומר העסקי, תוכלו להתנהל בצורה יעילה ביותר. כל החומר ישמר בשרת שאליו העובדים יוכלו לגשת בכל עת. לא תצטרכו להיות במשרד בשביל לטפל בתיק חשוב. בנוסף, העובדים יוכלו לתקשר אחד עם השני ולהעביר מידע דרך השרת.

הטכנולוגיה מתחדשת ומתעדכנת כל הזמן, חשוב שנדע להתפתח איתה ביחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161491 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153248 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152529 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152351 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151956 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158241 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183767 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182808 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172855 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143231 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144127 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146036 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148376 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica