חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

'עורך דין תעבורה באשדוד', 'עורך דין תעבורה בעפולה'... – יתרון הנישה הגיאוגרפית מבחינת הלקוח

מאת: דודו פרידמןדיני תעבורה09/08/20131448 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להלן "סטאדי-קייס" קטן: בלילה חשוך נוהג זר ברכב בכפר נידח. הנהג מתקרב לצומת חשוך. בקושי מזהה את הצומת המתקרב, אך עם קצת מזל ועירנות הצליח להאט בזמן, לוודא שאין כלי רוכב החוצים את הצומת, ולהמשיך בנסיעתו. לאחר 50 מטר מזהה נקודת אור. פנס מאותת לו. עוד שנייה והוא מבין. האוחז בפנס הוא שוטר שמסמן לו לעצור. מאשים את הנהג שלא עצר עצירה מלאה בתמרור עצור. אפילו מחזיר אותו לצומת ומראה לו את התמרור שאכן ניצב שם. "לא הייתי מרוכז", אומר הנהג. השוטר, דמות חינוכית, אומר: "מזל שלא קרה כלום. בטוחני שתפיק את הלקח, ובפעם הבאה תגלה יותר ריכוז. הכביש הוא מקום מסוכן..." . מאחר שלא היה עניין של זכות קדימה, אלא רק אי עצירה מוחלטת, העבירה היא קלה, ועונשה קנס – ברירת משפט.

מאוחר יותר, הנהג מתלבט אם לשלם את הקנס, או לנצל את ברירת המשפט שניתנה לו. מתייעץ עם עורך דין מוכר, שכן שלו בתל אביב. סביר להניח שהשכן יסביר לו שתשלום קנס מהווה גם הודאה בביצוע העבירה, ואז הנזק הוא משולש: נזק כלכלי (הקנס), צבירת הרשאה לרקורד וכן צבירת נקודות תעבורה, בעונש שנושא בחובו גם נקודות. מנגד, במשפט, במקרה של הרשעה, קשה לצפות מה יהיה העונש שייקבע. הוא עלול להיות חמור אף יותר.

אם נמשיך בסיפור הדוגמה שלנו, נעשה ניסיון לפנות לעורך דין מאזור הכפר הנידח. הוא מכיר את הצומת ומודע לבעיה. כי סביר להניח שאין זו הפעם הראשונה שהיא צצה. הוא מכיר את השוטר, ויודע שדרך קבע הוא אורב שם לזרים, בהכירו את מכשלת המקום. הוא גם מכיר את תובעי התעבורה המשטרתיים באזור. לא אחת הוא עמד מולם בבית המשפט, ובין הדיונים התרועע איתם במסדרונות. בסיפור מקרה זה יש להניח שעורך הדין המקומי יוכל להגיע בקלות להסכם עם התביעה שישית עונש קל על הנהג, משהו שמבחינתו לא יסב לו נזק אמיתי, לא יישא סיכונים של פסק דין לא ידוע, וכולם יבואו על סיפוקם. ואפילו אם לא תהיה פשרה, ויהיה משפט, יקל על עורך הדין להציג קו הגנה משכנע, בהכירו היטב את המקום, את ההסטוריה התעבורתית שלו, את התנהגותו המאפיינת של השוטר. גם השופט כבר מכיר היטב את עורך הדין החריף הזה. הוא יודע כמה הוא יסודי, רציני וכמה הצלחות באמתחתו. זה לא משהו שאמור להשפיע על החלטת השופט, אבל כולנו בני אדם, ודברים כאלה מרחפים ברקע. הם לא משפיעים, אבל הם יכולים לתת חיזוק קטן להחלטה. אפילו, במידה מסוימת, בתת המודע.

זהו יתרון הנישה הגיאוגרפית של עורך דין תעבורה. זה מסביר את המשמעות של "עורך דין תעבורה באשדוד" או של "עורך דין בעפולה", למשל. מפגשים לאורך זמן עם מקרי תעבורה במקום מסוים, מפתחים ניסיון מפרה אשר רלבנטי בעיקר לאותו אזור. כך גם לגבי רשת ההיכרויות: היכרות עם התובעים, עם השופטים ועם שאר גורמים רלבנטיים. עורכי דין תעבורה באשדוד, מכירים כבר, מין הסתם, את תובעי התעבורה של מרחב לכיש, את שופטי התעבורה בעיר, את השוטרים ה"אקטיביים" באזור, את המקומות הבעייתיים וכדומה.

בסופו של דבר חשוב מי עורך דין טוב יותר ומי פחות, ולמי יותר ניסיון כללי והצלחות רבות יותר. אך מבין עורכי הדין הטובים, יהיה יתרון, כאמור, לעורך דין תעבורה מאזור אשדוד, עפולה, דימונה או ראשל"צ, - בהתאם למיקום ביצוע העבירה לכאורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דודו פרידמן

(פוש-אפ קידום אתרים ושיווק באינטרנט)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו פרידמן

מאת: דודו פרידמןהשקעות25/09/131145 צפיות
היריעה קצרה מלהסביר, אך המאמר נותן רק מושג מהי קרן גידור, ומה עיקרון פעולתה. אפיק השקעה שמתחייב להרוויח תמיד: האם זה הגיוני? איך זה עובד? מה הקץ'?

מאת: דודו פרידמןדיני משפחה14/09/13963 צפיות
המאמר עוסק בשיקולי בית המשפט בדבר משמורת והסדרי ראיה, בהתבסס על העקרון של טובת הילד וזכויותיו. לאור אלה, מדגיש הכתוב את תפקידם עורכי דין דיני משפחה בתיקי גירושין, בדיונים העוסקים בילדים .

מאת: דודו פרידמןדיני תעבורה06/08/131391 צפיות
הן החוק והן פרשנות השופטים רואים בדרך כלל את הנהיגה בפסילה כחמורה וכביטוי של זלזול בוטה בחוק. ובהתאם לזאת הענישה. המאמר מציג את הסיבות הנפוצות לפסילת רישיון הנהיגה, את העונשים הקבועים בחוק לגבי מי שנוהג בפסילה, ואת מידת מיצוי העונש המקובלת. ויש גם מעט על נסיבות שנחשבות מקלות דווקא.

מאת: דודו פרידמןדיני תעבורה02/08/131531 צפיות
המאמר סוקר בקווים כלליים את עבירות הנהיגה במהירות מופרזת, וממיין אותן על פי החומרה והעונשים. כמו כן, הוא נוגע ביחס המשטרה ובתי המשפט לעבירות מסוג זה, על פי מדרג החומרה שלהן.

מאת: דודו פרידמןדיני תעבורה11/07/131779 צפיות
נהיגה בשכרות מסוכנת וגובה קורבנות! באופן פרופורציונלי לתופעה, מחמירים לגביה מאוד התביעה ובית המשפט. כמה מחמירה הגישה, מהם אם כן העונשים במקרים כאלה, והאם ייתכנו סייגים וחריגים, שיעמדו לזכותו של עובר העבירה? מספר קווים מנחים בגישה האופרטיבית של עורך דין תעבורה בתיק מסוג זה.

מאת: דודו פרידמןנזיקין08/07/132208 צפיות
בתחום המשפטי של נזיקין נכללים נזקי הגוף. המאמר נוגע בקטגוריות העיקריות של נזקי גוף, במנגנון הפיצוי, ובהליך התביעה. הוא מתייחס לרשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה ותאונות אחרות, ועל קצה המזלג מסביר מה ההבדלים מבחינת ההתנהלות המשפטית בכל אחד מהמקרים.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182184 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171601 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161639 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152369 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152459 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151959 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152549 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica