חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס מטפלות למי שמעוניין במקצוע עם תרומה לקהילה

מאת: ירון כהןחינוך ילדים20/08/2013975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אם אתן רואות במקצוע שליחות חברתית ואתן מעוניינות לתרום לחברה באמצעות המקצוע שלכן, מכללת אורט מציעה לכן קורס מטפלות המיועד עבורכן. גם קורס סייעות לחינוך מיוחד יאפשר לכן להגשים את עצמכן תוך כדי עבודה עם ילדים. הסיפוק במשרות בהן תוכלו להשתלב לאחר סיום אחד משני הקורסים, יהיה רב ותחושו שבידיכן נמצאת היכולת לשנות את העולם ולהפכו לטוב יותר. בתור מטפלות תוכלו לסייע למי שבאמת זקוק לכך ובתור סייעות לחינוך מיוחד, מחכה לכן דרך מקצועית מאתגרת ומלאת סיפוק כי אין דבר משמעותי יותר מאשר לעבוד עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים.


מה לומדים במהלך שני הקורסים


במהלך קורס מטפלות, תלמדו את נושא העזרה הראשונה, את נושא בריאות הציבור ואת ההיבטים הסוציולוגיים אשר מלווים את העוסקים במקצועות הטיפול. במהלך קורס סייעות לחינוך מיוחד תלמדו את ההיבטים החינוכיים בעבודה עם בעלי הצרכים המיוחדים ואת הדרכים להתמודד עם בעיות עימן תתקלו במהלך העבודה. תחומים כגון התפתחות ובריאות, חינוך והוראה, סביבה וסוציולוגיה נכללים גם כן בשני הקורסים הללו במסגרת לימודי מכללת אורט על מנת להכשיר את המטפלות המקצועיות ביותר שיוכלו להשתלב במוסדות לגיל השלישי ובמוסדות לחינוך מיוחד.

מסגרת הלימודים

קורס מטפלות וגם קורס סייעות לחינוך מיוחד אינם מצריכים ידע מקצועי מקדים ועל מנת להתקבל אליהם, אין צורך לעמוד במבחנים. כל אחד מוזמן ללמוד קורסים אלה באחת המסגרות המקצועיות שמציעה אותם, ביניהן מכללת אורט. משך הלימודים בשני הקורסים הוא בין כמה חודשים עד שנה, תלוי במסגרת שבה תבחרו ללמוד. הלימודים נערכים כמו בשעות הבוקר וכך גם בשעות הערב, כך שתוכלו לשלב אותם עם עבודה אם תרצו. בסיום הלימודים תתבקשו לבצע מבחן מקצועי ובמידה ותעברו אותו בהצלחה תקבלו תעודה מקצועית שעימה תוכלו לצאת לדרך תעסוקתית חדשה ומרתקת שתביא לכן סיפוק רב ושבה תרגישו שאתן עוזרות למי שבאמת זקוק לעזרתכן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181865 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181733 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182806 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172182 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175579 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171748 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196313 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196273 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915754 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196297 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196204 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915579 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193831 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica