חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך עושים שיווק נכון באינטרנט

מאת: אלעד אוחנהשיווק באינטרנט09/09/20131228 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרצון היסודי של כל בעל אתר באשר הוא, ללא הבדל בתחום הוא לקבל כמה שיותר חשיפה לאתר שלו – ככל שתגדל כמות החשיפה, כך יגדלו אחוזי הרווחים מהאתר, בין אם הוא מתבסס על הצבת פרסומות שהרווח מופק מהן בהקלקה, לידים, רכישות וכד' ובין אם האתר הוא כזה המוביל ישירות להזמנת השירותים של בעל המקצוע המוצג באתר.

על מנת להצליח לחשוף כמה שיותר גולשים לאתר שלנו, עלינו לעשות חושבים ולענות קודם כל על השאלה – איך עושים שיווק נכון באינטרנט?

שאלה זו מורכבת מכמה תחומים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו, אך על מנת לעשות לכם סדר בראש ולבנות לכם את הבסיס ממנו תוכלו להתחיל לעבוד, רכזנו עבורכם את התחומים העיקריים והחשובים ביותר.

שיווק נכון באינטרנט – השיטות השונות

קידום אתרים – למי שלא יודע, קידום אתרים זוהי שיטת שיווק לכל דבר – האומנם היא פלח נכבד בפני עצמו שרבים מציינים אותו בנפרד לשיווק, אך זוהי בדומה לכל שיטת שיווק אחרת, דרך לקבל חשיפה לאתר שלנו באמצעות כניסות ממנועי החיפוש. על אתר אינטרנט מוצלח חובה להיות קודם כל כזה הבנוי נכון עבור מנועי החיפוש, ובעיקר כזה המציג חוויית משתמש טובה. עליו להכיל תוכן מתעדכן ואיכותי, משך זמן טעינה קצר, קישורים נכנסים איכותיים המובילים ללא מעט תנועה, השגת תנועה המגיעה מאתרים דומים בתחומו ועוד שלל גורמים אחרים שאליהם לא נכנס.

קידום ממומן – לצד הקידום האורגני בתוצאות, ניתן גם להשתמש בשירותים של קידום ממומן – בגוגל למשל התחום נקרא בשם "גוגל אדוורדס", באמצעותו, תוכלו לקבל חשיפה בתוצאות הקשורות לתחום האתר שלכם באגף הממומן של גוגל, כמו גם חשיפה באמצעות מודעות האדסנס לבעלי אתרים שגוגל מספקת. קידום זה אומנם יכול לעלות בסופו של דבר יותר כסף, אך אתר אינטרנט הרוצה לבצע חשיפה ושיווק נכונים לא יהסס להשתמש גם בפלטפורמה החשובה הזו.

רשתות חברתיות – מאז הגיחה פייסבוק לעולם, הפך עולם הרשתות החברתיות לכזה בעל משמעות רבה לכל נושא השיווק, שכן מירב האנשים מבקרים במקומות הללו. בין הרשתות החברתיות ניתן למנות לא רק את פייסבוק, אלא גם את גוגל פלוס, לינקדאין, טוויטר ועוד. שיווק ברשתות חברתיות גם הוא נושא בפני עצמו ויכול להיעשות במגוון אופנים – יצירת קבוצות ודפים עסקיים, שימוש בצ'אט ובפיד לצורך חשיפה, פרסומות ממומנות ועוד.

מיתוג – ואיך לא, כאשר מדברים על שיווק – אי אפשר שלא לציין את אחד התחומים החשובים ביותר במסגרתו – נושא המיתוג. ישנם כאלו הנוטים לזלזל בנושא המיתוג, שכן הוא לא מכניס תנועה באופן ישיר, אך לעניין הזה ישנה משמעות רבה לעניין הפרסום הויראלי (מאוזן לאוזן) ועל כן יש לשים עליו את הדגש לא פחות מאשר בתחומים האחרים שצוינו במאמר, אם לא אפילו יותר.

 

קרא מידע נוסף בנושא שיווק באינטרנט באתר באזז אינטראקטיב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195535 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195902 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191681 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141401 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144638 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141495 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213541 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184491 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162423 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163289 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153257 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica