חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות שבריצוף רצפה בדק

מאת: עידן עסיסשיפוצים09/09/2013905 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רצפות עץ לאחרונה נהפך לשם דבר בתעשיית הבנייה ועיצוב בתים רבים בקצב הולך וגובר נתקלים במראה האותנטי אלגנטי ומהר מאוד מאמצים זאת לביתם. רצפות עץ מספקות חמימות ויופי, סגנון נהדר, תחזוקה קלה, עמידות לאורך זמן רב ומתן ערך מוסף לבית/עסק שלך. ישנם מספר יתרונות שריצוף פרקט יכול להציע בעוד שייתכן שמוצרים אחרים לא יוכלו להתאים.

אנו בע.ב מסחר בעץ סבורים כי ריצוף בעזרת פרקט מדגיש כל עיצוב אפשרי ומוסיף נופך מיוחד ואלגנטיות בין אם בסגנון שלכם, עכשווי או מסורתי. היופי והכוח משיכה הנצחי עם היופי של רצפות עץ איכותיות משתלב טוב ואף משפר את המראה של הריהוט שלכם ומאפשר לכם ליצור אווירה שאתם רוצים , חמה, נוחה, עכשווית, רומנטית. בשילוב תחזוקה פשוטה תוכלו להינות מרצפות עץ פרקט מדהימות ששומרות על אלגנטיות וכוח משיכה לאורך השנים.

כמוכן לא ניתן להתעלם מהיתרונות הרבים שבריצוף רצפה בפרקט, מעבר לפן העיצובי לחומר גלם עצמו יתרונות רבים המובאים לכם כאן:

אריכות חיים

הודות לטכנולוגיה כיום ולגימורים עמידים הם קלים לתיקון. רצפות עץ יכולות להחזיק מאה שנים או יותר. יש מעט מאוד חומרי ריצוף שהיו קיימים זמן רב כמו העץ. במשך מאות בשנים הוכח כי רצפת עץ היא הבחירה הנכונה ובר קיימא בעוד שלחומרים אחרים עדיין יש את חובת ההוכחה עליהם.

חום

לא רק שפרקט יותר נעים להליכה מכל שאר הציפויים הקיימים אלא גם שהוא חמים באופן טבעי. עץ הוא חומר מבודד מצויין הודות לאלפי תאי אוויר זעירים בסנטימטר מעוקב אשר מחזיקים בחום ולא נותנים לו לברוח.

היפו אלרגני - מה אם יש לי אלרגיה?

יש לכם אלרגיה? בניגוד לשטיחים, רצפת עץ לא לוכדת ואוגרת אבק בתוכה, קשקשים של בעלי חיים, עובש מוסתר ומשגשג באיזה פינה. ריצוף רצפה באמצעות דק פרקט הוא בחירה מצויינת עבור כל אחד עם סוג של אלרגיה סביבתית, ממש אין כל חשש.

קל לניקוי

קצת טיטוא ושטיפה ורצפת העץ החדשה שלכם תיהיה נקייה עם מראה חדש למשך זמן רב. אפילו משפחות עם כלבים וילדים מתחילים להבין כי יותר קל לנגב רצפת פרקט מאשר לנסות לרסס / לשפשף / לשטוף כתמים משטיח. יתרון נוסף הוא ששריטה כאן ושריטה שם רק מוסיפה לאופי הרצפת עץ!

הגדלת ערך הבית

אם אינכם מתכוונים להישאר לאורך נים רבות בביתכם ואתם מתכוונים למכור בשלב כלשהו, אתם צריכים לחשוב על בחירת הריצוף שתעשו היום ישפיע על המחיר שתוכלו לקבל עבור ביתכם במכירה. שטיח נוטה להיראות ישן ובלוי ומחזיק לשנים ספורות בעוד שרצפת עץ תחזיק מעמד זמן רב יותר ותוסיף ערך לבית. אפילו ריצוף לרבד שנראה דמוי פרקט הוא בחירה שנייה עבור רוכשי הדירות.

זן

כשאתם עושים סקר שוק ומתחילים להתעניין בתחום הריצוף עץ אתם רואים מה זמין בשוק של היום בתחום הריצוף פרקט איכותי, תופתעו מהיצע רב של אפשרויות, סגנונות, צבעים, רוחב לוח, סוגי העץ שלא היו קיימים בעבר. אחת התכונות הטובות ביותר של רצפת עץ שתאמצו לעצמכם היא אותה האחת הייחודית שתגרום לכם להחליט על הבחירה הייחודית שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן עסיס

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142845 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142828 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: עידן עסיסקידום אתרים15/06/141061 צפיות
רשתות חברתיות, ופייסבוק בראשן, נהנות מהגדילה המהירה ביותר בתחום השיווק באינטרנט מה שגורר איתו צמיחה אדירה בעיקר בחשיפה. מה הקשר בין רשתות חברתיות לשיווק באינטרנט?

מאת: עידן עסיסצרכנות28/05/141388 צפיות
להיות בעלים של בריכת שחיה הוא החלום הרטוב של רוב האנשים. ישנם שמועות רבות בנוגע לעלויות ואחזקה של בריכות השחיה, בפועל להרבה אנשים אין מושג במה כרוך הקמה והפעלת בריכת שחיה עד שיש להם אחת כזו בפועל. בשנים האחרונות אנו עדים למגוון בריכות שחיה על הקרקע מ PVC ופיברגלס שמביאות את הבעלות על בריכת שחיה להיות בהישג ידם של צרכנים רבים.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי01/04/141159 צפיות
תכנונו של מחסן עשוי להצריך שינוי כדי להתאימו לקו מוצרים חדשים או כדי להכנות יותר גמישות לפעילותו השוטפת של המחסן.

מאת: עידן עסיסקניות 26/03/141248 צפיות
אם אתם שוקלים לבנות בריכת שחיה, בוודאי שמעתם מספר סיפורים בנוגע לזה. לפני שאתם מחליטים לפשפש בספרים בנושא ולהביא לביתכם עשרות קבלני בנייה לביתכם למתן חוות דעת והצעת מחיר לבניית בריכת שחיה

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי27/01/141144 צפיות
כמעט בכל הענפים בתעשייה צריכים מאווררים או מפוחים תעשייתיים כדי להבטיח איוורור נאות לבריאותם של העובדים והלקוחות.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica