חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוח ליולדת

מאת: tkidumהריון ולידה24/09/2013944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת החוויות המרגשות המיוחדות והחזקות ביותר שיכול לחוות בן אנוש זו לידה ולא משנה עם הוא הבעל האח הגיס או הדודה הרי הלידה זה תמיד מרגש ומדהים כל פעם מחדש ,ופי כמה וכמה כשאתה קשור וקרוב בקטע המשפחתי ללידה .

בגלל הקירבה ללידה בפן המשפחתי המקושר חייב כמובן להביא מתנה ליולדת אשר תשמח אותה וכמובן את הנולד הטרי , אז מה קונים ליולדת? האם קונים בעצם משהו לתינוק הנולד שישמש אותו או שקונים משהו ליולדת הטרייה והעייפה לאחר הלידה דברים כגון בשמים או מוצרי קוסמטיקה או כל פינוק אחר שישמש אותה והיא תוכל להתפנק ממנו לאחר החודשים והשבועות הקשיים ומלאי הסבל שהיא עברה .

כיום יש אין ספור אפשרויות למתנות מפנקות ומגוונות , מספא וצימרים אשר יעלו לכם גם בהתאם ועד זר ליולדת אשר יעבירו רוגע ואהבה בזמן שהיא עוד שוכבת במנוחה לאחר הלידה , את הזר אפשר להזמין דרך אתר למשלוחים מיוחד אשר מבצע משלוח ליולדת 24 שעות ביממה לכל מקום אשר תבחרו ותספק ביחדעם הזר כל מתנה שרק עולה על דמיונכם וכמובן שזה תלוי בגודל המחיר שאתם מוכנים לשלם . כמובן שאם אתם בני משפחה קרובים או חברים ותיקים אתם תרצו להשקיע ולהראות שאתם באמת חווים את הלידה ולהזמין עם המשלוח מתנה מגניבה  או איזו הזמנה לצימר לחופשה לאחר הלידה . כמובן שגם אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם מתנה יקרה אז זר ליולדת יהיה באמת מחווה יפה ושי צנוע של בונבוניירה בצד יספקו את היולדת ויעניקו לה חיוך על הפנים לאחר הלידה הקשה .

בקיצור חווית הלידה היא גם זמן לפנק את היולדת ולהזכיר לה שהיא חשובה ומיוחדת וצריכה להרגיש ככה במיוחד לאחר התקופה הרשה זו של ההריון , באם אתם קרובי משפחה או חברים מהלימודים נשים יולדות תמיד ישמחו לקבל מתנה ולו הקטנה ביותר אשר ינעימו לה וישמחו את לבה . משלוח ליולדת של זר או מתנה זו מחווה אשר תגרום לכם לצאת גדולים ולתת ליולדת את הפינוק המתאים .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161491 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153248 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152529 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152351 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151956 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158240 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214404 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201466 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192028 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181620 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181573 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172292 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica