חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים לבית ובעיית המחסור הכלכלית

מאת: אשר בוהדנהביטוח - כללי27/10/20134752 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורגים לבית

רבים הדברים הנכתבים על נושא הסורגים וכמה שהוא חשוב לכל בית בישראל.

הסיפורים (המוצנעים יחסית) באמצעי התקשורת לנכסים שנפרצו ונבזזו בידי גנבים ועשבים שוטים במדינתנו הם רבים לעין שיעור מכדי לספור אותם או אפילו מלקלוט אותם מבחינה מספרית במוחינו.

לראייה, חברות הביטוח מעלות מעת לעת את דרישות המיגון לעסקים ובתים בבואם לבטח את הנכסים שברשותנו, גם פרמיית הביטוח עולה משנה לשנה וגם שונה מאזור לאזור, ביטוח לעסק במקום אחד יכול לעלות פי שניים ממקום אחר ששכיחות ההתפרצויות בו קטנה יותר.

מדוע "למען השם" כל כך קשה להגן על נכסנו ולמה ב"ה זה אפשרי מאוד בהשקעה סבירה ? סורגים זו התשובה ?

ובכן: לשאלה הראשונה תשובה מורכבת אך כל התשובות יובילו לתשובה אחת, האמצעים מוגבלים בעולם, (בעיית המחסור הכלכלית)תמיד יהיה משהו שנצטרך לוותר עליו והוא יהיה ה"עלות האלטרנטיבית" למשהו אחר שהוא בעדיפות עליונה יותר והכל משתנה מבית לבית וממשפחה למשפחה. כאן נכנס נושא הפריצות לנכסים ולרכוש, כאשר אנשים מעוניינים לקצר את דרכם ולהשיג בקלות יתרה את אשר לא להם, ידם אינה מספקת או שכל עסקם הוא התפרצויות לבתים והשגת הרכוש לא להם, פשוטו כמשמעו, גניבה.

אפשרויות רבות להגן על רכושנו לבד מסעיף הביטוח, האפשרות הזמינה ביותר היא התקנת סורגים איכותיים בנכס שלנו, מוצאים מסגר מעולה ומזמינים הצעת מחיר לאחר בדיקת החומרים והאטרקטיביות מבצעים את העבודה, מקבלים גם הנחה בפרמיית הביטוח, גם הוצאה מוכרת לבית העסק וגם שקט נפשי גדול יותר הוא זה המוביל לגדילה וצמיחה של האדם, כמו כן לפריחתו, דבר ידוע אך מתאים לכתיבה בנושא אחר.

ניתן בנוסף להתקנת סורגים לחלונות גם לשלב התקנת מערכת אזעקה מתקדמת וגם התקנת מערכת אבטחה הכוללת משתלמות אבטחה והכל על מנת להבטיח שלא ייכנסו אלינו אורחים לא רצויים והכל בלשון המעטה.

בהצלחה

אשר

 



תגיות המאמר: ביטוח, סורגים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשר בוהדנה

מאת: אשר בוהדנהבתים משותפים06/01/161263 צפיות
סורגים חשמליים לתפעול קל ונוח שיעור הפריצות לעסקים בארץ רק הולך וגדל מדי שנה, לכן חשוב למגן את החברה כדי להקשות על הפורצים ולמזער את ניסיונות הגניבה. יש פתרונות מיגון שונים כמו אזעקות, חיבור למוקד, מצלמות אבטחה, קודנית ועוד, עם זאת עדיין לא נמצא תחליף למיגון העסק באמצעות סורגים. ניתן לרכוש סורגים מסוגים שונים בשלל צבעים ועיצובים, כיום יש אפשרות להתקין דגם מתקדם עם מנוע חשמלי יעיל ואיכותי לפתיחה וסגירה קלה, פשוטה ומהירה. סורגים חשמליים נחשבים לטרנד החם הבא בתחום המיגון, ניתן להפעילם באמצעות מתג

מאת: אשר בוהדנהאבטחת הבית06/01/161300 צפיות
סורגים לשמירה על העסק שלך כבעל עסק אתה חייב לדאוג לפתרונות מיגון איכותיים ויעילים למניעת פריצות וגניבות וכדי להגן על הרכוש, הציוד והסחורה במקום. כיום ניתן למצוא שלל פתרונות מיגון, חלקם עתירי טכנולוגיה ומחירם גבוה ביותר, לכן כדאי לדעת כי אין תחליף להתקנת סורגים עמידים וחזקים להגנה על העסק שלך. אמנם סורגים למיגון העסק אינם נחשבים לחדשניים אך הנתונים מראים כי זהו המוצר היעיל ביותר שעלותו יחסית נמוכה בהשוואה לפתרונות מיגון אחרים, וניתן להתקין סורגים על כל הפתחים בעסק, לרבות חלונות, דלתות ושאר הפתחי

מאת: אשר בוהדנהבית חכם06/01/161344 צפיות
סורגים מעוצבים לעסק בעלי עסקים רבים נמנעו לאורך השנים מהתקנת סורגים כיוון שהם חששו מפגיעה בחזית המבנה ומכיעור חזית העסק. עם השנים, טכנולוגיות הייצור של סורגים התקדמו ועברו מהפכה של ממש. כיום ניתן לרכוש פריטים מעוצבים בשלל סגנונות מרהיבים עם פיתוחים ועיטורים מעניינים ומקוריים, בהתאמה לחזית המבנה וסוג העסק. כמו כן, יש דגם חדש שקוף המיוצר מפוליקרבונט - המאפשר כניסה חופשית של אור טבעי לתוך העסק וניתן לצפות דרכו לתוך החנות ללא הפרעה.

מאת: אשר בוהדנהבניין ואחזקה - כללי06/01/16965 צפיות
סורגים מתקפלים כיום, כמעט בכל בית פרטי, דירות מגורים ועסקים ניתן למצוא סורגים המעניקים ביטחון רב ומיועדים למניעת כניסת זרים ואורחים בלתי רצויים. סורגים נועדו לשפר את מיגון הנכס, להעניק לדיירים או לעובדים ביטחון רב ולהגן ביעילות על הרכוש הפרטי. עם זאת, כדאי לדעת כי ניתן לסגור פתחים בגדלים שונים באמצעות סורגים קבועים או מתקפלים

מאת: אשר בוהדנהצרכנות06/01/161455 צפיות
סורגים שקופים לחנות בקניון חנויות בקניונים ובמרכזי קניות סגורים זקוקות לפתרונות מיגון ואבטחה, על מנת להגן על הציוד היקר והסחורה בחנות, וכדי למנוע כניסת זרים ופורצים בשעות שאחרי הפעילות. כיום, יש אמצעי מיגון שונים לחנויות בקניונים, אך הפתרון המשתלם והיעיל ביותר הוא התקנת סורגים על חלון התצוגה, ומומלץ גם על פתח הכניסה לחנות

מאת: אשר בוהדנהאינטרנט - כללי30/12/131857 צפיות
נראה כי הטכנולוגיה ופריצת הדרך שעשינו מיום המצאת המחשב הביתי לא יודעת שובע, בקרוב מאוד אנו מרגישים שרובוטים יתחילו להלך ביננו, בינתיים זה לא נראה כך אך אם נחקור מעט לעומק את מדפסות התלת מימד הביתיות באופן הראשוני ביותר נראה כי הכל יכול להיות.

מאת: אשר בוהדנהבניין ואחזקה - כללי29/12/131032 צפיות
ישנן מספר אפשרויות להגן על ביתנו, הגנה על ביתנו ע"י שמירה פיזית עליו, העמדת שומר או לחילופין דאגה ושמירה שכל הזמן יהיה מישהו בבית, מישהו מהילדים, האישה או הבעל, אחד השכנים שייכנס לביתנו "להשקות" את העציצים כעשר פעמים ביום, הדלקת מכשירי חשמל כל שעות בהיום על מנת שיידעו שאתם בבית או כשתרצו שיחשבו שאתם בבית ועוד.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174824 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164249 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163528 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155314 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154852 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154756 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica