חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי ענן

מאת: tkidumאחסון אתרים29/10/2013766 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שרותי ענן הינם שירותים ממחושבים, אשר ניתן למשתמש באמצעות שרת מרוחק. המשתמש מתחבר לשרת באמצעות האינטרנט וכך יכול לשתף מידע עבור חברים, עסקים ומשפחה.

כיום שרותי ענן נחשבים לאמצעי תקשורת ענף ורבים מהמשתמשים באינטרנט מעלים ומורידים מידע על בסיס יומי, למשל סטודנט אשר רוצה לשתף חומר לימודי עם חבריו ללימודים יכול לעשות זאת בצורה קלה ויעילה דרך אתרים שמציעים מחשוב ענן כגון:drop box, ,google ועוד אתרים רבים ומגוונים. בנוסף ניתן לראות כי שרותי ענן תפסו תאוצה גם בשוק העסקי, כאשר עסקים קטנים, תאגידים וחברות גדולות משתמשות בשירות על-מנת לשתף, לעדכן ולהקל על הפעולות היומיות של אותו עסק.

אופן השירות

שירות מחשוב ענן עובד באופן הבא:

הספק שמציע את השירות מחזיק חוות שרתים שבהם דואגים לאחסן את כל המידע שמעלים המשתמשים של אותו ספק. השירות ניתן כארכיטקטורה היברידית, כלומר ארכיטקטורות פרימיטיביות לצד ארכיטקטורות מודרניות, כגון SOA. ישנם שני אופנים למימוש שרותי ענן והם:

1. דייר יחיד (Single-Tenant)- זהו סוג מימוש בו הלקוח מקבל סביבה וירטואלית אש מתאימה אך ורק עבורו, למשל חברת Amazon היא אחת החברות הגדולות אשר משתמשת במימוש הנ"ל.

2. ריבוי-דיירים (Multi-Tenants)- במימוש זה ישנם מספר מסוים של לקוחות אשר עובדים כמקשה אחת. המימוש עצמו מבצע באמצעות מערכות CRM. Salesforce היא אחת החברות הגדולות שעובדת עם המימוש הנ"ל.

דבר חשוב נוסף בשירות של שרותי ענן הוא הסנכרון שניתן לבצע על תיקיה או קובץ מסוימים. כך למשל אם בחברה או בסביבה לימודית כלשהי יש צורך בעדכון של הקבצים אותם מעלים לענן מחשוב, השירות דואג לעדכן את הגרסה האחרונה שעליה עבדו הנפשות הפועלות.

תועלות

התועלות אשר נובעות משירותי ענן הן רבות ומגוונות:

1. חסכון בעלויות תפעול תכנה: מחשוב ענן, בתור מחשוב לעסקים הוא משתלם בגלל עלויות התפעול והאחזקה של תכנה אשר תקבץ את כל הקבצים והתיקיות של העסק היא גדולה ואפילו לא רווחית, לכן במקרה זה שירות שרותי ענן הוא נכס צאן ברזל.

2. חיסכון בעלויות רכישה ואחזקת חמרה: רכישת ציוד וחמרה עבור שיתוף נתונים ברשת ואחזקתם היא הוצאה גדולה עבור עסקים ולכן שרותי ענן, מאפשרים לאותם עסקים לשתף את המידע השוטף דרך הרשת ובכך לחסוך כסף רב.

חסכון בכח אדם: ע"י שרותי ענן ,הצורך בכח אדם שיתחזק את השרתים של החברות

 



תגיות המאמר: שירותי ענן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161496 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153257 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152533 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152356 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158245 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173519 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176215 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153119 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152827 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica