חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

במחשוב לעסקים

מאת: tkidumניהול תוכן31/10/20137356 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רקע

במרוצת השנים גדל הצורך במחשוב לעסקים קטנים וגדולים כאחד. על מנת שיוכלו ליעל את אופן עבודתם והתנהלותם, עסקים רבים התחילו להכניס מחשוב חדיש ובכך נהפך אופן הבא לפשוט ויעיל והכל מתנהל בלחיצת כפתור. ככל שעלה הצורך בשירותי מחשוב לעסקים, קמו חברות שדואגות לספק שירות עבור אותם עסקים, אותן חברות דואגות לציוד הנדרש ובנוסף להנפיק תכנות מתאימות עבור כל עסק ועסק ולדאוג לאחזקתן השוטפת.

תפעול

כאשר בעל עסק מעוניין להכניס לפתח העסק שלו הוא צריך להביא בחשבון את הקריטריונים הבאים:

1. איכות המחשוב.

2. כמות הציוד המתאים לעסק.

3. חיבור המחשבים ברשת פנימית, כאשר יש חשיבות למהירות התקשורת בין רכיבי המחשב.

כאשר אותו בעל עסק ערך אתהבדיקות המתאימות ובנוסף סקר שוק מקיף עבור המחשוב לעסק, יכול הוא לבחור חברה שנותנת שירות למחשוב לעסקים . תפקידה של אותה חברה היא לספק לאותו עסק את הציוד המקיף, לספק בעבורו מערכת מידע מתאימה ולדאוג לחבר את המחשבים במשרד לרשת פנימית, על מנת שיוכלו לשתף מידע פנימי ולהתחבר לרשת האינטרנט במהירות מרבית. לאחר שהחברה שנותנת שירות למחשוב עסקים ביצעה את כל העבודות המפורטות לעיל, האינטראקציה עם אותה חברה לא נגמרת, כמובן שיש צורך הכרחי לדאוג לאחזקת הציוד והרשת הפנימית בעסק.

תועלות

1. תקשורת אינטרנציונלית נוחה ופשוטה- מחשוב לעסקיםהוא כיום כלי חזק לתקשורת עם העולם, לכן עסקים שיש שעובדים עם חברות מחו"ל, יכולים להעביר מידע בלחיצת כפתור, מה שנותן חסכון אדיר עבור אותן חברות.

2. איכות הסביבה- עד להגעת המחשוב לעסקים, היו משתמשים בנייר מה שגרם לפגיעה חמורה באיכות הסביבה ובנוסף לבלאגן ורשלנות שלפעמי גרמו להפסדים של מיליונים עבור עסקים מסוימים.

3. סדר וארגון- המעבר של עסקים למחשוב, גרם לאורגניזציה מופתית, מכיוון שאם עד היום כל החומר של אותו עסק היה מתויק בקלסרים ולכן אם עובד היה רוצה לגשת למסמך מסוים, היה עליו לחפש את אותו מסמך, דבר שגורם לבזבוז זמן וכסף משוועים. מחשוב לעסקים בעצם מציע גישה קלה ונוחה למידע השמור במחשבי החברה וניתן להגיד שטכנולוגיה זו היא נכס צאן ברזל עבור המגזר העסקי.

4. חסכון פיננסי- כאמור מחשוב לעסקיםמספק לעסקים היום חסכון בכח אדם, זמן ונוחיות ולכן ברוב העסקים היום ניתן למצוא את הטכנולוגיה הנ"ל.

 



תגיות המאמר: במחשוב לעסקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161496 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153256 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152532 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152355 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183773 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182816 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172860 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144132 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148383 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica