חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משמורת ילדים זה תהליך לא נוח

מאת: tkidumייעוץ משפטי31/10/20137328 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משמורת ילדים זה תהליך לא נוח ומסורבל מאוד שכל זוג שמתגרש בישראל ויש בידו מרשם בתעודת זהות ספח ילדים. התהליך יכול לקחת שבועות עד חודשים והוא מלווה בתוכו פרוצדורות רבות מאוד לא נוחות שיכולות להיות מאוד מכוערות ולא כלכליות. מהנתונים של היום בסטטיסטיקה הבין ארצית כל זוג שלישי מתחתן עם כל הצער שבדבר צריך שיהיה מי שיטפל בנושא הילדים כיוון שלא מובן מאיליו שהילדים ילכו עם האמא, זה תלוי במצב הכלכלי של שני ההורים במצב הנפשי של שניהם בחובות בבנק אם יש וכולי. לצורך הדוגמא הורה שיש בידו משכורת נמוכה ומצבו הבריאותי לא טוב סביר להניח שאם הוא מתגרש מבת זוגתו והיא במצב יותר טוב משלה היא תקבל את המשמורת על הילדים.כשתהליך כזה קורה צריך לגשת למשרד לעורכי דין מקצועי שיודע לטפל בנושא מא ועד ת ויעניק את השירות האמין והמהיר ביותר על אחת כמה וכמה שהוא פרויקט מאוד עדין ורגיש כשמדובר בילדים.

מזונות ילדים הוא סכום שנקבע מראש על ידי גוף מוסמך שיודע להעריך את ההוצאות הקרוחות בטיפול היום יומי בילדים .המזונות נגבים מין ההורה שלא קיבל לרשותו את הילדים אי אפשר לשנותו והוא מגיע לידי ההורה שהני עד שהילדים מגיעים לגיל 18 או מעבר אם נקבע אחרת (כל מיקרה לגופו).עורך דין יבצע את כל הטיפולים עם צוות מקצועי וטוב וילווה את ההורים למשך כל התקופה הקשה מה גם שיהווה כמגשר ביינהם למקרה ומדובר בגירושין מכוערים שנסתיימו בגלל בגידה או  מכוער אחר.

גירושין עורך דין הוא תפקיד משמעותי שצריך להיות מאוד מדויק מקצועי וחד בתקופה כל כך קשה מבזה שנקראת גירושין ,לנושא עצמו יש עורך דין מוסמך שעבר את כל ההכשרות הנדרשות בכדי ולמד את מיטב שנותיו בכדי לדעת לטפל בנושא בייתר רגישות ונכונות גבוה. עורך דין לגרושין צריך לדעת לתת לא רק שירות אלא גם הערכת מצב כללית לכל סוג של טיפול עוד לפני תחילת העבודה להחתים את כל הטיפול בצורה מסודרת על חוזה שיכובד לאורך כל תקופת העבודה , גם הסכומים נקבעים מראש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161496 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153256 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152533 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152355 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ משפטי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי22/07/222379 צפיות
בקשה לשינויים בהיתר - בסמכות מהנדס העיר לאחר קבלת ההיתר, מבוצעים לעתים שינויים מזעריים במהלך הבנייה, או שנולד צורך בשינויים אלה לעומת המאושר בהיתר, עוד בטרם תחילת ביצוע הבנייה. מהנדס העיר רשאי לאשר, בעצמו או מי מטעמו, חלק מהשינויים (ראו רשימה בהמשך), ללא צורך בדיון או באישור של ועדת המשנה או רשות הרישוי. זאת, על פי תקנות התכנון והבנייה (התרת שינויים בהיתר על ידי מהנדס ועדה מקומית), תשנ"ב-1992. לבקשה בהליך זה לא נדרש תיק מידע. ההיתר נמסר לאחר בדיקת תכנית השינויים, במידה שהם עומדים בדרישות המפורטות בתקנות.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי13/07/201145 צפיות
בית המשפט זיכה בעל חברה אשר אשר השכירה נכס למכון קוסמטיקה ללא היתר. אף שיש לה כמה בעלי מניות, רק נגד אחד מהם נפתחו הליכים. בבית המשפט נחשף קשר חברי בין מפקח בעירייה לבין אחד מבעלי המניות. באשר לאכיפה בררנית והגנה מן הצדק קבע השופט כי מדובר באחד מאותם מקרים חריגים ונדירים המצדיקים את קבלת הטענה.

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזייעוץ משפטי11/04/201222 צפיות
הגשתם בקשה להיתר בניה וקיבלתם סירוב? התקבלה החלטה בעניינכם ללא שנתנה לכם האפשרות לטעון את טענתכם? לא העניקו לכם הזדמנות לטעון את טענותיכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה ומהם זכויותיו של האזרח בפני הרשות ומהם חובותיה של הרשות?

מאת: tiloniייעוץ משפטי11/06/191264 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נגרמים לאנשים תמימים נזקי רכוש עקב רשלנות או אשמת צד שלישי. אלו נזקים שביכולתם להיגרם לדירה, לרכב, לעסק ולרכוש אחר, בדרכים שונות. אלו נזקים שעשויים להתרחש עקב אירועי שריפה, שיטפון, נזילות, שריפה, פריצה, אסונות טבע, ליקוי בניה ואחרים.

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191334 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןייעוץ משפטי24/06/173523 צפיות
רלה הגישה לתיק ההוצאה לפועל בקשה בטענת פרעתי וטענה בין היתר שנגבו ממנה סכומים עודפים ומופרזים שכלל לא היו צריכים להיגבות ובאופן מפתיע (או שלא) טענתה התקבלה ולאחר חישוב הסכומים שנגבו ביתר במהלך השנים, יצא דווקא שהבנק פתאום חייב לה מיליונים של שקלים.

מאת: אופירייעוץ משפטי02/09/162059 צפיות
לנוטריון יש מגוון תפקידים. בין היתר הוא צריך לאשר ולאמת מגוון מסמכים, ולו על מנת שאלו יהיו קבילים להוות ראיות בבית המשפט- אם בארץ ואם בחו"ל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica