חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לשפר את התקשורת עם עצמכם ועם הסביבה שלכם !

מאת: tkidumאימון אישי25/11/2013817 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם רוצים לשפר את חייכם, לחשוב בצורה חיובית, לשנות דפוסי חשיבה, לשפר תקשורת בין אישית, אם אתם מעוניינים ללמוד על עצמכם ולהכיר את עצמכם טוב יותר, רוצים לחזק את הביטחון העצמי של עצמכם ולהאמין בעצמכם, שואפים לחיות חיים מספקים יותר ומלאי אהבה, תוכלו להירשם אל סדרת סדנאות מרתקות אשר עוסקות בחשיבה חיובית, הגשמה עצמית ושמחה. באמצעות ההרצאות הללו תוכלו לרכוש ידע רב. באמצעות הידע שתרכשו תוכלו לשנות ולשפר את הקשרים שלכם עם הסובבים אתכם, תוכלו לחזק את עצמכם ולהתפתח במגוון מישורים. במסגרת ההרצאות, תוכלו ללמוד על אהבה, זוגיות ותוכלו להבין מה קורה בין בני הזוג. לימודי זוגיות יאפשרו לכם להיות מודעים יותר אל עצמכם – אל היכולות, העוצמות והחולשות שלכם. הידע שתרכשו יאפשר לכם לשפר את הקשרים שלכם עם בני הזוג.כאשר אנו מרגישים טוב עם עצמנו, אנו משדרים זאת לעולם והאנשים אשר נמצאים מסביבנו מרגישים זאת ומתקרבים אלינו יותר. במצבים בהם אנו מרירים ומצב רוחנו קודר – אנו משדרים לסביבה שרע לנו והאנשים מסביב מתרחקים. באמצעות הרצאה אשר מתמקדת בלימודי הקשבה לקול הפנימי, תוכלו לרכוש כלים אשר יסייעו לכם להתמודד במצבים בהם אתם מרגישים מבולבלים, תקועים או כאשר אתם מלאים בחשש. לאחר שתשפרו את מערכת היחסים שלכם עם עצמכם, תוכלו לראות כיצד התקשורת שלכם עם הסביבה משתפרת. תקשורת בין אישית מושפעת באופן ישיר מהתחושות והרגשות שלנו ומהיחס שאנו נותנים לעצמנו. תקשורת בין אישית טובה יחד עם לימודי זוגיות, תוכל לשפר לכם את החיים – אתם תרגישו טוב יותר בכל המישורים והקשרים שלכם ישתנו לטובה.באמצעות לימודי זוגיות תוכלו להבין מהי בעצם אהבה, תבינו כיצד נרקם קשר האהבה, תלמדו על ההערכה וחשיבותה, תבינו עד כמה חשוב להתמקד בדברים הטובים, תלמדו על חשיבותה של נתינה, תלמדו על כוחה של האהבה ועל החיוניות והאנרגיה שהיא נותנת לאדם. לאחר שתבינו ותפנימו את המידע, תוכלו לדעת כיצד לכוון את המחשבה שלכם ולהתמקד בצדדים הטובים של בני האדם. הדבר יסייע לכם להיות אנשים מאושרים יותר.






 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161491 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153249 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152529 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152351 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151958 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158241 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213613 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205244 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192940 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174126 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173530 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica