חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ פיננסי לחקלאים- חשבות שכר זה הדרך

מאת: דניאל seoמיסוי מקרקעין04/12/20137903 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני שנדבר רגע על חקלאים, בואו נדבר רגע על משהו אחר, הכוונה היא על הכשרה פיננסית מתאימה שיכולה לקחת אדם עם הכשרה פיננסית כל שהיא ולהפוך אותו למומחה בתחום הפיננסים. הרי לא כל אחד שיש לו איזה תואר במנהל עסקים או כלכלה, שזה תואר כללי ביותר- יכול באמת להבין לעומק את עולם המספרים של כל ארגון וגף.

המכללה למיסים וחשבונאות- תכשיר אותך עד הסוף, כל מה שצריך

בדיוק כדי להשלים את ההכשרה החסרה לאותם אנשים, קיימות מכללות מקצועיות, כמו מכללה למיסים וחשבונאות. ההתמחות שלהן היא מאוד פשוטה- הם לוקחים אנשים עם רקע בפיננסים ומעניקים להם הכשרה מקיפה כדי להיות מועילים באמת, להיות מסוגלים להיכנס לחברה כל שהיא ולהבין את כל מה שקורה בה באמת.

כאשר אנחנו חושבים על חקלאים אנחנו בדרך כלל חושבים על שדות רחבי ידיים, ירוק בעיניים ועל רומנטיקה של אדם שקוצר את עמלו בשתי ידיו. האמת הא שהתמונה היפה הזו אינה מדויקת. חקלאות היא עסק לכל דבר ועניין וכמו ענפים רבים, גם ענף החקלאות ידע שינויים מרחיקי לכת בעשורים האחרונים. וטכנולוגיות חכמות ושיטות גידול והשקיה מורכבות, רפתות ממוחשבות עוד פיתוחים טכנולוגיים שונים הופכים את מלאכתו של החקלאי למורכבת הרבה יותר.

למה זה חשוב?

מעבר לכך חקלאים מעסיקים מצבה של עובדים ועובדים מול ספקים. מסיבה זו יעוץ פיננסי הוא דבר שבהכרח. גם החקלאי המוכשר ביותר עם היבול הנאה והטוב ביותר, לא ישרוד לאורך שנים ללא ניהול פיננסי נכון. חשבי שכר, בנוסף, בישראל החמה שנות הבצורת הופכות את תחום החקלאות לרעוע במיוחד ולכם כל חקלאי צריך להתכונן לתרחישים של משברים והפסדים. ניהל פיננסי קלוקל מביא את בעל העסק, במקרה זה החקלאי למצב של חוסר שליטה. זהו מצב מסוכן למדי שעלול להוביל לסגירת העסק.

משום שחקלאים לא תמיד מבינים ומכירים את התחום הפיננסי, הדרכה וליווי יכולים לסייע להם לצלוח את המשימה של ניהול העסק בהקשר זה. היכרות עם עולם המימון, מושגים בנקאיים, צורות תמחור שונות, בנית תזרים מזומנים, ולימוד של שיטות עבודה מול ספקים הם כלי חשוב לכל בעל עסק וגם לחקלאי. צרו קשר עם נציגיה המקצועיים של חברת גבע באראט לקבלת הדרכה וליווי מקצועיים.

 



תגיות המאמר: חשבות שכר זה הדרך


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196098 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא מיסוי מקרקעין

מאת: בנימין קלינגרמיסוי מקרקעין01/03/211012 צפיות
פסיקות שונות של בתי המשפט – העליון והמחוזי – מהחודש האחרון מלמדות סעיף 85 לחוק מיסוי מקרקעין קובע מסגרת זמן של 4 שנים לפתוח שומת מס שבח או מס רכישה. לאחר 4 שנים, קובע הסעיף כי השומה ומה שנקבע בה לגבי המיסוי הם סופיים. מסגרת הזמן הזו מגלמת את האיזון בין עקרונות של סופיות, ודאות ויציבות מצד אחד לבין העיקרון של הטלת מס אמת בצד שני.

מאת: בנימין קלינגרמיסוי מקרקעין10/11/205320 צפיות
עבירות בתחום התכנון והבניה הפכו זה מכבר "מכת מדינה". על פניו ובהיעדר מגבלות תקציביות, היה ראוי לאכוף טיפול בכל עבירות הבניה, באשר הן. דא עקא, במציאות המוגבלת, במגבלות כוח האדם והתקציב, הרי שאין מנוס מקביעת תעדוף אכיפה, תוך מתן עדיפות לעבירות חמורות יותר וככאלה שהועדה המקומית שמה לעצמה לטפל בקדימות לאחרות. אופן התעדוף, מטבע הדברים, שונה מועדה אחת לאחרת ונקבע בשיתוף התביעה העירונית, מחלקת הפיקוח על הבניה, מנהל ההנדסה ואגף רישוי בניה ובליווי המחלקה להנחיית תובעים בפרקליטות המדינה. מדיניות זו נתונה

מאת: ניב אבןמיסוי מקרקעין05/10/162473 צפיות
אחד התחומים שנמצא כעת בכותרות הוא דווקא זה של בעלי הדירות אשר המדינה מנסה לחלץ מהם את כל ההשקעות הללו שיעברו לכדי מגורים אצל אנשים ואולי גם תיעצר הרכישה של דירות על ידם, וזאת בעזרת כל מיני מיסים מלבד מס רווח הון על הדירות הללו.


מאת: מנחם כהןמיסוי מקרקעין28/07/151903 צפיות
משה, חתם ביום 1.2.54 על חוזה שכירות של חנות. לאור התקופה הממושכת של שכירות החנות (מעל 14 שנה) התגבשה למשה זכות של דייר מוגן לפי חוק הגנת הדייר, מבלי ששילם דמי מפתח.

מאת: מנחם כהןמיסוי מקרקעין14/04/152162 צפיות
דוגמא 25.1: מכירת דירה יחידה; מכירה לפני תקופת המעבר ואחריה; תושב חוץ ביום 1.1.2012 רכש יחיד תושב ישראל 2 דירות מגורים מזכות לראשונה בחייו. ביום 31.12.13 מכר היחיד דירה ראשונה בפטור ממס מכוח סעיף 49ב(1) לחוק. ביום 1.1.2015 מכר היחיד את הדירה השניה.

מאת: מנחם כהןמיסוי מקרקעין11/09/143224 צפיות
סעיף 49ב(5) לחוק מיסוי מקרקעין, (שבח ורכישה), תשכ"ג-1963 (להלן - החוק) מעניק פטור במכירת דירה מזכה שקיבל המוכר בירושה בהתמלא כל התנאים הבאים:

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica