חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לידה חורפיות

החורף הגיע ובגדול.כמו שנשים מעדיפות ללדת בחורף וכך להעביר את חודשי ההריון האחרונים בצורה קלה יותר,כשפחות חם, כך גם קל יותר למי שמחפש מתנה ללידה בחודשי החורף. כל מי שמחפש מתנה ללידה יכול ליהנות ממגוון רחב של מתנות לידה מיוחדות שמתאימות במיוחד לחורף. התחום של מתנות לידה מאוד התפתח בשנים האחרונות בגלל הצורך של אנשים למצוא מתנות מקוריות שלא יהיו נדושות ומוכרות.
בעוד שתמיד אפשר לרכוש צעצועים, בגדים ופינוקים ליולדת עצמה, בחורף אפשר למצוא רעיונות יותר מקוריים ומיוחדים בתור מתנה ללידה.

מי שמחפש מתנת לידה חורפית יוכל להיעזר בחמישה רעיונות מומלצים

שמיכות מיוחדות- שמיכות מפליז, מצמר או שמיכות פוך לתינוק הן מתנת לידה חורפית מצוינת. ניתן למצוא היום בחנויות השונות שמיכות מעוצבות ואף להזמין מחנויות מקוונות שמיכות מודפסות עם שם התינוק על מנת להפוך את המתנה ליותר אישית ומיוחדת.

שק שינה- הרבה תינוקות מתעקשים דווקא בחורף הקר להעיף את השמיכה החמה והיפה ששמים עליהם ולישון לא מכוסים. תינוקות רכים תמיד צריכים להיות מחוממים היטב במיוחד בחודשי החורף. מי שלא מסתדר עם שמיכה, יכול לרכוש שק שינה מיוחד לתינוקות בתור מתנה ליולדת. בשק שינה התינוק שוכב עטוף ומוגן בצורה שלא מאפשרת לו להוריד את הכיסוי החם כיוון שהוא סגור מצד אחד בעזרת רוכסן או כפתורים.

מחמם מגבונים- אחת ההמצאות המיוחדות של השנים האחרונות היא מכשיר מיוחד שמחמם את המגבונים הלחים שאנו משתמשים בהם לניקוי התינוק בעת החלפת חיתול. מדובר במכשיר חשמלי שנראה כמו תיבה קטנה בגודל של חבילת מגובנים סטנדרטית. השימוש בו פשוט מאוד, מחברים לחשמל, מניחים חבילת מגבונים בתוך המכשיר, וכעבור כמה דקות ניתן לשלוף מגבון חמים ונעים מתוך האריזה.זו בהחלט אופציה טובה בתור מתנה מקורית ליולדת.

אביזרי חימום שונים- ניתן למצוא היום מגוון רחב של פריטי חורף מיוחדים לתינוקות. כרית חימום קטנה בצורת בובה שניתן להניח במיטת התינוק. גרביים חמות במיוחד עם עיצובים מרהיבים. מחממי אוזניים קטנים וחמודים. סוודרים ואפודות מעוצבים במיוחד לתינוקות, נעלי בית מחממות  ועוד.

מדחום מעוצב לאמבטיה- תמיד צריך להקפיד מאוד על טמפרטורת המים באמבט לרך נולד. אך בימי החורף הקרים, יש להקפיד על כך במיוחד. לפעמים, מרוב שרוצים לחמם את התינוק ממלאים באמבט מים חמים מדי. חשוב לבדוק היטב את טמפרטורת המים לפני שמכניסים את התינוק ולשם כך נהוג להשתמש במדחום מיוחד לאמבטיה. יש היום מדחומים מעוצבים שניתן להדביק על דפנות האמבט ולמקם אותם שם באופן קבוע למדידת הטמפרטורה של המים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה אהרונוביץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה אהרונוביץ

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192951 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: מאיה אהרונוביץבניין ואחזקה - כללי12/06/191461 צפיות
כיצד לשמור על פעולתם של שערים חשמליים ופתרון תקלות עיקריות

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183258 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: מאיה אהרונוביץצרכנות01/01/181409 צפיות
דבר ידוע הוא שתיקון מכונת כביסה הוא עסק לא זול בכלל, אך מה שפחות ידוע הוא שיש תקלות שאנו יכולים למנוע מראש ויש גם תקלות שאנו יכולים לתקן בעצמנו, מבלי להזדקק לשירות של טכנאי או חברה המספקת שרות למכונת כביסה. הנה כמה דוגמאות לתקלות נפוצות במכונות כביסה והדרכים לטפל בהן.

מאת: מאיה אהרונוביץהריון ולידה13/02/147604 צפיות
על סוגים שונים של בדיקות הריון לאיתור תסמונת דאון

מאת: מאיה אהרונוביץתעשייה26/01/141353 צפיות
על החשיבות של גז טבעי מבחינה אסטרטגית

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214432 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201472 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182408 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181623 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181579 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172298 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica