חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספר חלומות שלי

אלברט איינשטין אמר משפט מאוד יפה: "חשיבה לוגית תוביל אותך מנקודה אחת לשנייה, הדמיון יוביל אותך לכל מקום". וזה כל כך נכון ומדויק!

כל אחד מאיתנו קיבל מתנה מדהימה – דמיון, את היכולת ליצור דברים שאנחנו רוצים לקבל בחיים בעזרת הדמיון שלנו. בעזרת הדמיון שלנו אנחנו יכולים ליצור תמונה מנצחת של מי שאנחנו רוצים להיות, מה אנחנו רוצים לעשות ומה אנחנו רוצים לקבל. וולט דיסני אמר – אם אתה יכול לחלום על זה, אתה יכול לעשות את זה.

זה אומר שיש לנו את היכולת להפוך את החלומות שלנו שאנחנו רואים בדמיון שלנו למציאות. והיום אני רוצה לשתף אתכם במשהו שלמדתי מספר מצוין שקראתי: "מה החלום שלך". לא אספר כאן על מה הספר, אבל באחד הפרקים המחבר המליץ לקנות מחברת ולכתוב שם את החלומות שלנו, לפחות 100 חלומות!

 

וואו, נשמע הרבה לא? אבל האמת, אחרי שסיימתי קריאת הסבר על איך ליצור "ספר חלומות שלי", מיד התיישבתי והתחלתי לשים על נייר את כל החלומות שלי, בסוף הרשימה שלי עברה את ה-100 החלומות.

אז מה זה ספר החלומות ואיך יוצרים אותו?

לכל אחד מאיתנו יש חלומות, חלומות או מטרות בחיים, זה חלק מהחיים לשאוף להיות יותר, לקבל יותר, לעשות יותר. הרי מה הם החיים בלי חלומות? חסרי משמעות, ריקים ומשעממים.

חלומות נותנים לנו כוח, דוחפים אותנו, מעלים מוטיבציה ואנרגיה, חשוב שיהיו לנו חלומות.

אני בטוחה שגם לכם יש חלומות – אם זה לגור בבית יותר גדול, לטייל בעולם, לקנות דברים שאתם רוצים, לעשות דברים שאתם אוהבים ועוד ועוד. אבל מעטים הם אנשים שכותבים את החלומות שלהם, הם שפוט שומרים אותם בדמיון.

אז מה שהספר דיבר זה – לקחת מחברת עם כריכה קשה, ולכתוב שם את כל החלומות שלנו, כל עמוד חלום. לפחות 100 חלומות. אם אין לכם 100, תרשמו את כל החלומות שלכם, מה שיש. עם הזמן תוסיפו עוד חלומות כי בטוח יהיו עוד דברים שיהיו לכם, ותחליפו חלומות שכבר הגשמתם בחלומות חדשים ויותר גדולים – בטוח זה גם יקרה.

אצלי זה עובד באמת מצוין! כבר הגשמתי כמה חלומות והחלפתי אתם בחלומות אחרים. רק יש לי המלצה קטנה – מה שהוספתי בספר חלומות שלי זה – תמונות, תמונות דומות למה שראיתי בדמיון שלי – אם זה בית שאתם רוצים לגור בו, רהיטים, רכב, משרד, עבודה, עיסוק, בגדים, כל דבר.

אז בכל עמוד תוסיפו תמונה ותכתבו מתחת לתמונה תאריך יעד משוער, שעד אז כבר השגתם את מה שרציתם.זה מאוד עוזר! אצלי זה עוד באמת טוב!

אני מציעה לכם לעשות את זה, מאוד קל לביצוע ומאוד עוזר וממקד אותנו ביצירת החיים שאנחנו רוצים לחיות . תזכרו שהדמיון שלנו יכול להוביל אותנו לכל מקום!

צילמתי סרטון שבו אני מדגימה את ספר החלומות שלי, ממליצה לכם לצפות בסרטון ולראות איך אני יצרתי את ספר החלומות שלי. הנה הקישור:

http://www.youtube.com/watch?v=EcW2icDI8RE

אם אהבתם את המאמר, אשמח לשמוע דעתכם, אשמח אם תשתפו אותי בתובנות.

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://dianabenzvi.com/mini-course


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.DianaBenZvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרת 10 טיפים "כיצד לפרוץ דרך ולהגישם את עצמך" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ומייל והם יישלחו אליך, כל 4 ימים טיפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים11/05/151462 צפיות
באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים – כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי05/05/151393 צפיות
מונוטוניות זו לא מילה גסה אבל איפה שיש מונוטוניות, אין שם חיים, אין שם אנרגיה, זרימה. בהגדרה של המילון מונוטוניות הכוונה למשהו מעייף וזה אכן כך. הסיבה שיצאת מההרצאה כי הדיבור של המרצה היה מונוטוני ומעייף נורא!

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי - כללי13/04/151760 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים – בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151511 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151429 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צבידיאטה28/12/141845 צפיות
נושא של אנרגיה זהו אחד הנושאים החשובים ביותר על מנת שנוכל ליצור לעצמנו חיים של הצלחה, הגשמה, צמיחה והתפתחות. אני מאמינה שללא אנרגיה נכונה, ללא מצב אנרגטי נכון לא באמת נוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו, לעשות מעשים גדולים ולהשיג את המטרות הגדולות שלנו, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות. הכל למעשה זה אנרגיה. החיים שלנו תלויים באנרגיה ויטאלית שלנו, בחיות וחיוניות שלנו, במצב האנרגטי שלנו.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143075 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205535 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196092 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194052 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173143 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173131 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162649 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162379 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica