חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לארגון חתונה

מאת: snunitנישואין31/12/20138149 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


הוא הציע לך נישואים ואתם מעוניינים להתחתן, עכשיו מגיע השלב האמיתי עבורכם – איך לצאת במינימום הוצאה ולשמור על האש בניכם מבלי לפגוע במערכת היחסים וליצור עצבים מיותרים.

כמה זה עולה – הגדירו כמה כסף תם מתכננים להוציא לכל ההוצאות הדרושות – אולם, בידור, ביגוד וכו',
זאת על מנת שתפעלו על פי תקציב קיים, לא תחרגו ותכנסו להוצאות מיותרות ומכופלות.

קביעת תאריך – ישנם זוגות שממהרים להתחתן, וישנם כאלה שמושכים את הזמן.
מומלץ לקחת זמן של כמה חודשים קדימה; ככול שהזמן עובר, רצונות בני הזוג יכולים להשתנות, מה שיכול לעיתים לפגוע בתכנון וברצונות של כל אחד מבני הזוג ובהחלטות שכבר בוצעו בעבר בנוגע לתכנון היום המיוחד. בנוסף, גם טרנדים בעולם החתונות יכולים להשתנות, מחירים יכולים להשתנות וכו'.

בחירת אולם – ראשית, חשבו על כיוון. האם תרצו גן או אולם סגור (בהתאם לעונה כמובן). חשוב להתרשם מכמה אולמות ומה כל אחד מהם מציע בחבילה. כמו כן, חשוב לבדוק האם האולם עומד בתקציב שלכם. אולמות רבים נותנים הנחות משמעותיות לזוגות שסוגרי ברגע האחרון, כמובן שמדובר בסיכון יחסית, אך גם בחיסכון של כמה מאות שקלים.

ביגוד – ביגוד לחתונה זה עסק לא זול, במיוחד כשמדובר בשמלות כלה. השוק רווי במעצבים שונים ומחירים גבוהים במיוחד. מומלץ להחליט על עיצוב כללי לפני שהולכים לסלון כלות ולחנויות המעצבים הרבות, על מנת שיהיה לכם כיוון ולא תתפתו לעיצובים גרנדיוזים, שלא בהכרח מתאימים לכלה ולכיס.
הנחה משמעותית תוכלו לקבל אצל תופרות שונות, שיעצבו לכם את השמלה מאפס, על פי רצונכן. זה אומנם תהליך יותר ארוך במקצת אבל חוסך כמה אלפי שקלים. כמו כן, תוכלו לקנות שמלות מיד שנייה או מעודפים של קולקציות קודמות אצל חלק מהמעצבים בשוק.

טבעות – טבעות נישואין תוכלו לרכוש על פי הזמנה ועיצוב אישי או מוכנות מראש. קחו לתשומת ליבכם שעיצוב טבעות על פי רצון אישי זהו עניין שלוקח זמן, על כן אל תחכו לרגע האחרון בבחירת הטבעות ואל תקלו ראש בנושא. ניתן לרכוש טבעות ברשתות המותגים השונות. טבעות נישואין בחיפה ובצפון הארץ תוכלו גם למצוא אצל מעצבים פרטיים. בדקו את המקומות ברשת לפני שתגיעו לחנויות השונות, כך תוכלו לחסוך לעצמכם זמן רב.




 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סנונית שירותי תוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת snunit

מאת: snunitספורט וכושר גופני - כללי20/05/141596 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מבינות כי עליהן לדאוג לבריאות העובדים אשר מועסקים בחברה. אחד האמצעים הוא חדרי כושר ופעילות גופנית בחברה עצמה.

מאת: snunitלימודי תעודה ומקצוע18/03/14946 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על לימודי הנדסאי חשמל

מאת: snunitעובד-מעביד13/03/148245 צפיות
אם אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה באירוע חברה ולהוסיף קצת פלפל, שווה לכם לשקול להוסיף לאירוע שאתם מארגנים גם סדנא.

מאת: snunitעובד-מעביד12/03/148191 צפיות
כיצד תשמרו על בריאות העובדים בחברה שלכם?

מאת: snunitתכשיטים06/03/141044 צפיות
טבעות אמצע ועגילי טבעת - קבלי את הטרנדים החמים בעולם התכשיטים

מאת: snunitתכשיטים06/03/14929 צפיות
החלטתם להציע לה להתחתן? מזל טוב, במאמר הבא תקבלו מספר טיפים חשובים לרכישת הטבעת

מאת: snunitלימודי תעודה ומקצוע26/02/141015 צפיות
יש לכם משיכה לעולמות הפיננסיים ואתם מחפשים מקצוע שיוביל אתכם לקריירה בתחום? כדאי לכם להירשם ללימודי ביטוח.

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201597 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182078 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172030 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152390 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152397 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152054 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141902 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica