חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"הניפי ציון נס ודגל לשלום".

מאת: אבינועםחברה ומדינה - כללי05/01/20147493 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"הניפי ציון נס ודגל לשלום".
 

ב''ה.  
מאמר שיר:
שיר אזמור עד מתי אלוהי תרהיבני לזמר בשיר חירותי ציון
שומרני –אל כי חסיתי בך אלוהי עליון
רוח רוח אנא תובילני ביושר לבבי ותסיעני לדור ארצי...
עלי ציון ותסמיכני לשורר טובתך עמך חי בנשמת כל ישראל
ידוך אלוהי על כל מעשי ידך ויברכוך בשיר קודשך
פותח את ידך ומשביע לכל חי רצון
בשיר אזמור המל לאמור על אהבתיך ציון לדור הדרור
לשלום תרדפני רוחי היום על חירותי אשא זיכיוני ואמלא
לאוצרותייך ארצי את החליצות במשאלתי השלום
את אשיר אנצור ברוח אהבתי בדרך אמונתי איתך מולדתי
אשיר את אהבתי לאיחוד מולדתי ואדגול בדגלי על מושבתי
על נאומי אשור אשרייך תורתי לברכתך אלוהי אמלל שירי לציון תמתי,
תבורכי ארצי ,ותתברכי מולדתי על אהבתי אצא בגיל לשיר
לאוצרותייך עלי תמיד .

 

 
שיר אמנה יקרה מדרשה על זכוני כי על לבבי אני נושא את דמעתי להיות איתך אמונתי לזכותי בך מאור תקוותי.
את השיר אשיר יחד וביחד עמי בנפש הומי להלך בשדותייך ארצי על תומי אשור רגע לדומי כי את חירותי אני נושא בעולמי בך ציון תמתי .

כוחה של השירה ואחדותה של הציונות בארצנו היא רוח
התקווה אשר תיצור חזרה עלינו את חזקות הציונות
ותשרה אותה בעם .
אנא ראו כי הכשרת הרוח לציונות מתחדשת על פני ציון היא הדרך אשר תשפיע על מבואת הארץ .
חיזקו ואימצו ראו כי הארץ זקוקה להחוות העם על הדרך של מבואת השיבה ומידות הרוח נפעמות ע"ד הכשרת הזמן במסורי ציון .


מאמר לשיר ציון תמתי
בך מולדתי חי חזוני לדרך בתוכך צפנתי נאמנה חזונך בליבי ישר ונאמן לעיין צופה העלילה עמקה לשיר אליך אורה דמותך לא סרה ממעלותיי לעולם על מגילתי רקמה רוחי עת לציון להרמת דגלייך במחזה שחר ישראל קדוש.
חזון כיפת השמים קדושה בנשמת כל חי ישראל לעולם ועד. הכוח שלנו היא הדרך לשלום אל ציונות מתחדשת ומתגבשת באהבה יקרה היוקדת כוח למאורה של אור הארץ שלנו עם תורתנו הקדושה , איחוד העם היא המטרה האחת לחירותה של ארצנו ציון הקדושה שלנו תמיד לנצח ישראל ,ישראל לעולם ועד. הדרך לציונות מתחדשת ובונה את העם לאחדות והבנה נכונה היא זכויות והכרת הרוח למעמקיה אשר הרוח תוליך את הגישור והקישור בכל העם למחנה טוב המשותף בחברה, לחיות בשלום וברווח ובשלוות הסביבות והמחנות. הכל אפשרי בשעת רצון התפילות נשמעות עד מאורות הקדושות של השמים. יושר וכבוד הדדי כולם הולכים אל המטרה העמוקה שנמצאת בתוכנו חזון ציון היקרה והנעימה בצורה פשוטה ישרה ומדברת לכל אחד ואחד. דמעותיי נוטפות מעלי ואנוכי כבר איני יודע דבר מה על ציון הקדושה ,אנא שנו את מד הזמן המלהט עלינו לטובת העם היקר לטובת הרוח המנשבת, לטובת השלווה. לטובת כל דבר השייך לנו. עשייה בפועל דברים רוחניים הם הכלים הסודיים המפעלים את נתבי הרוח שלנו..

 
 ,סדר הטקס
1-הרמת הדגל בדומיה 2-דברי ברכה לשחר היום הציוני מאמרי פי המנהל/ת 3-דברי תרבות ומוסר ,כבוד לזולת ,חיזוק וגיבוש החברה הישראלית ללא פלגים להמשך הציונות. 4- דברי קודש, משפט מתורת ישראל ליראה הקדושה שבתוך נפש העם יום ביומו. 5-שיר מציון במחולות -שיר התקווה בעמידהוביראה לאל ובכוונה עמוקה לאהבה ולשלום ולאחדות העם. חמש דקות יקרות יוקדות אור ותקווה בלב העם עד השמים,

שופעת אהבה ממעמקי הנפש הרוח אורגת את הכוח המוביל להתנהלות החברה סדר יום החינוך הארצי יפתח רק לאחר טקס הרמת הדגל בכבודו בדומייה בשיר התקווה ללא שום משאל עם רק דרך חוק מחוקק מכנסת ישראל למוסר דרך הארץ במערכת החינוך הארצי וגם בכנסת ישראל . התוצאה אין לאן למהר ,אין למה להסיג את הזמן יש לנו ברכה מהשמים מעשה חייל וטוב על פני האדם ללא ספקות היא הציונות המתחזקת בציון שאיננה נעלמה הציונות חיה עמוק בליבנו ,אנא השיבו חזרה לעם את האמינות ואהבה לבני האדם, אנא גבשו את העם בדרך המוסר והחינוך הארצי, הכוללת : להחזיר את האימון ההדדי בחברה להשכין שלום בתוך פלגי החברה להפסיק לרדוף אחרי מד הזמן המתעתע בלא הרף את סדר היום החברתי הישראלי. להחזיר את מהוות הספר הישראל הציוני בערכים נאורים למולדת לצמצם את תוכניות הריאליטי בטלוויזיה המובילות להתדרדרות הספרות והתרבות הציונית בחירותה של דרך מוסר לכבודה של רוח התרבות כמה יפה התרבות השוכנת בתוכנו ע"י טבע ,יצירות ספרות, ציונות, מדע ,חינוך ומוסר, תורה קדושה, כבוד ויראה ועוד הרבה אפשרויות כדי לווסת את המהדורות הלוקחות את רוח העם לדברים תפלים וחסרי משמעות לשמירת השפה העברית היפה בעולם. לפתח ולעורר את המוסיקה הישראלית של ציון היקרה (שירי ארץ ישראל הישנה) ע"י חוגי תרבות,חוגי רוח ,כל דבר שבהישג ידו של כל אדם לגעת ברוח התרבותית לקידום וגיבוש החברה הציונית שיש בתוכו אלמנטים תמימים של ארץ ציון המשפיעים על כוח הרצון של בני האדם להרגיש ,לגעת לשפר את המצב שאינו ניתן לשליטה ,כוחה של ההשפעה הוא רק דרך רוח התרבות והחינוך הארצי. שואבת הנפש בך תורתי תמימה לנפשי לתשוקה רבה בך לגעת וללמוד מתורתנו הקדושה דברי מוסר ואהבה דרך ארץ ויראת מאלוקייך ואהבת לרעך כמוך.כמה יפה הדרך הזו כמה יפה לשאול השלום לך חבר ,עמה יפה אהבה על פני הארץ ,זהו לא הגיגי רוח זהו מציאות חזוני שבאה על הארץ היקרה שלי .
ברך אותנו ה' אלוקים לברכה, לשלום,
ובזאת אני מודיע שארצנו כה יפה, כה נאורה, כה יקרה ,כה מתורבתת וכה מתחשבת באדם אני מבקש להתייחס לדברי ככתבם וכלשונם, ללא פרשנות . עם ישראל הוא עם נפלא ואין דומה לו בעולם,ודרכנו וזכותנו להתיישב בתוכה וליקוד את תרבותה רק ברוח ציון לאיחוד העם בואו נקדים את פני האל בשחר היום לתפארת ישראל בטקס מאיר עיניים אשר ימלא את ליבנו אור של אהבה וכבוד אחד לשני אור של איחוד וגיבוש הרוח אור של מוסר מחוקק לדרך הארץ בגאוה לאומית חיה בנשמת כל חי ישראל.. המטרה היא יקרה וקדושה. הכוח הרוחני הוא היוצר את האנרגיות את ההווה לעתיד הוויה היא העיקר , הרוח ,המחשבות, הרגשות, הכוונות, התשוקות, האהבות ,הם הכלים של האמונה ההשפעה הרוחנית לעשיית הדברים בפועל כדי לדעת את סודה של גדולתה של המכורה שלנו וכמה היא יקרה לנו על פני האדמה .
מי ייתן וייטב לך ארץ יקרה איתך התהלכתי במחסה עולמי לא ראיתי עוד כדמותך מעולם אשיר לך ארץ, ארץ לעולם לא אחרת מי ייתן ואגמול לך מולדת. ובזאת אני מודיע שארצנו כה יפה, כה נאורה, כה יקרה ,כה מתורבתת וכה מתחשבת באדם אני מבקש להתייחס לדברי ככתבם וכלשונם, ללא פרשנות . עם ישראל הוא עם נפלא ואין דומה לו בעולם, ודרכנו וזכותינו להתיישב בתוכה וליקוד את תרבותה רק ברוח ציון לאיחוד העם נקדים את פני האל בשחר היום לתפארת ישראל בטקס מאיר עיניים אשר ימלא את ליבנו אור של אהבה וכבוד אחד לשני אור של איחוד וגיבוש הרוח אור של מוסר מחוקק לדרך הארץ בגאוה לאומית חיה בנשמת כל חי ישראל.. עלה של זית.
 כיפת שמיים
כיפת ראשי על נפשי לך אלוקים, ברך אותנו ה' אלוקינו לשלום ברך אותנו ה' אלוקינו לדבר אמונה על דברי אהבה שיהיה שלום בשמורה. כיפת המגן אני ואתה ,אתה ואני לשלום ואהבה בשמורה, אתה ואני נשיר יחד לשלום השלום, שיר של עלה זית על נהרות המים, עלה של זית על מראות עיניים שיר לנשמה לציון תמתי במחולות אהבה ישראל,ישראל לעולם ועד, שמע ישראל ה" אלוקינו ה" אחד. שיר אהובי ,לך אהובי מרוממת מנגינתי את קולי, אשירה לך אלי תפילה לשלום מכורתי, נפשי מעוררת מנחתי לתפילתי ודמעותיי נוטפות כמר בכי מתוכי לשלום סביבתי, קולי בבכי לאימי מדברת נפשי, קול שיר בדמעתי לאבי לרוח חזוני , קול תפילתי לך אלוקים, בזמירות דמעותיי לאבינו אל שמים, שיר שלומי לאנחותיי בארץ חמדתי,
נביות הרוח.

  

המאמר הציוני של אבינועם.
 בארץ צייה ועייפה בלי מים צמאה נפשי לאהבתי בך ציון תמתי, בגלל אהבתי עייפה נפשי לשאוב מבארי כמים רוחי נודרת על חזוני עלייך השלום בארצי ציון היקרה, כמהה נפשי כמים עלייך לצדקתך מולדתי. נפש דומעת לאהבתי, על שברי עולם נלכדת רוחי שם בשדות ארצי שלי, רקמתי לך מולדתי מגילה מאירה לדרך בה מעיינות מים של ארץ נהדרת , הדרך היא לחיות בך מולדת, בחירותך לארץ נהדרת זכות השיבה הביתה, היא הדרך הנפלאה לאור המולדת שלך ישראל כל סערות עולם לא ימשלו בך מולדת יקרה לנפש השומרת זוהי ארץ לכל נפש יהודי הרוצה לשכון בטח בארץ שומרת כמה יקרה המגילה של השירה ציון תמתי את ארץ מולדתי תודה על כל מה שנתת לי אלי עלייך ארקום את תרבותי היפה לכבודך מולדת ממעמקי הלב מתגלה אהבה ,נוטפת דמעה בשירה יקרה זוהי ארצנו ולעולם לא אחרת בעולמך אתה תגלה את סודך בארץ הנהדרת לגעת ברוח, כמו לגעת בדמעה .רוני פלטני משממות העולם ,עורי רוחי לשיר לציון תמתי לראות את המסע אל הדרך המאוחדת כדי לתת מקום רצוי וטוב לכל נפש בארץ השומרת על תרבותך היפה מולדת אוהבת לבוטח באל הקדוש שומרת כנביאה את המנגינה בלבך , מרוח נדודה על פניי זוהרת האהבה, משבי עולם איתך ציון היקרה סורי קינאה רעה מתוך הארץ קדושה הדרך לחירות הנפש היהודי סורי רעה מתוך המנוחה לאחדות העם שבה השירה בארץ היקרה לא תמוש האמונה בך מולדת ישראל יש עם בדד שוכן בתוכך ציון היקרה לנו עם אחד ובו תרבות אחת יקרה ומאירה את מקומה בשמורה . .
התעוררות בטחונה של הארץ ונוחה הדרך לאחדותה לשלום המולדת כמו המנוחה המחקה לשבתה של שבת קודש ,אך האמינו כי כולם קדושים וכולם מכבדים את אור ציון לדמותה של נפש הציון ולכן מענה לשוני איתכם אחים יקרים היא הדרך לאחדותה של הארץ היפה שלנו. להיות במקדש עולמנו במקדש נפש יהודי הומייה לציון היקרה שיבנה בית המקדש בירושלים במהרה בימינו לעולם תהייה לנו ארץ יפה ושומרת כמו ישראל שלנו לעולם ועד הבית שלי בארץ מולדתי הבית הזה הוא מולדת של כל העם היהודי הבית הזה הוא החזון כל נפש יהודי ,זכות חירותה של הארץ שלנו לחזות את הנפש החלוצית למולדתה ציון המקום הזה הוא הזכות היחידה לחירות כל נפש יהודי , ציון היא של הנפש היהודית ציון היא הארץ היקרה לכל בני העם ..אני ואתה ,אתה ואני לשלום ואהבה בשמורה, אתה ואני נשיר יחד לשלום השלום, שיר של עלה זית על נהרות המים, עלה של זית על מראות עיניים שיר לנשמה במחולות אהבה ישראל,ישראל לעולם ועד, שמע ישראל ה" אלוקינו ה" אחד. שיר אהובי ,לך אהובי מרוממת מנגינתי את קולי, אשירה לך אלי תפילה לשלום מכורתי, נפשי מעוררת מנחתי לתפילתי ודמעותיי נוטפות כמר בכי מתוכי לשלום סביבתי, קולי בבכי לאימי מדברת נפשי, קול שיר בדמעתי לאבי לרוח חזוני , קול תפילתי לך אלוקים, בזמירות דמעותיי לאבינו אל שמים, שיר שלומי לאנחותיי בארץ חמדתי, נביות הרוח. עם בדד שוכן בתוכך ציון היקרה לא תמוש האמונה בך מולדת ישראל יש לנו עם אחד ובו תרבות אחת יקרה ומאירה את מקומה בשמורה .
מגילתי מבקשת אנא הרימו את הדגל בשחר בוקר ישראל
צמאה שירתי אלייך ציון לראותך מולדתי למאור עיניים.
שאל לשלום לכל עובר אורח
שלח מילה קסומה לבני האדם
סודך היא רוח אהבתך לאמונה שיש בך
נודדים ונדודים ,עוברים ומתהלכים
כאב ועצב נפגשים, את שמחת הרוח מבקשים
למילה הקסומה מחכים - השלום לך חברי השלום לך אהבתי...?
אמור שלום לכל אדם כמה מנומס הדבר ,צמאה הנפש לאהבה


 אור של איגרת
הבית הזה יתקיים בשלוות ציון בעזרת השם לעולם ועד
לעשות חיל למולדתנו היקרה
לתת לאוהב ליישר הדורים
להבין שבארצנו היקרה
חובה נעימה להרים את הדגל בכל יום שחר ישראל
כתבו ושוררו.
האמינו בנפשכם הטובה התפללו לטובה על מולדתנו ישראל
שלנו לעולם ועד.
 

כיפת ראשי על נפשי
לך אלוקים
חזון הרוח לציון
אתה ואני נשיר לדודי ישרה מעט
בדמעה לעשות טוב לבני אדם
אתה ואני נרקום ברכה לאהבה לבני האדם
מראות העיניים הם הרוח המדברת ללב האדם ,
אך ממעמקים קראתיך ה'
שמים לארץ ראיתי בדומייה קדושה
את דגלי הארץ בכוונה לתור תושייה
קדושה מתורתך ,על ציון נפשי הומיה
לחזות לשלום מכנפי השכינה.
כוונתי היא : לעורר ולהתעורר אל כיוון האהבה
הפשוטה והשלום דרך הנפלאות של ציון הקדושה
לאיחוד הרוח היקרה שיש בעם
אך לזה צריך לגעת בחזון הארץ שהיא ציווי הרוח הקדושה
במשעול הדרך והמסע לציון היקרה החזון נמצא בכל נפש יהודי הומיה
רועים יקרים וחלוצים מאמינים ראו את החזון חי וקיים בנשמת כל חי ישראל
החזון הקדוש של כבודו הנאמן שליחנו בנימין זאב הרצל .לזכותך וכבודך איש יקר וצדיק לחזון שובה ישראל לארץ מולדתה ציון היקרה .זכותך נאמנה לאב בשמים וזכותך תגן עלינו אם כל צדקי הדור הקדושים של עם ישראל בארץ הציון ישראל וירושלים הקדושה .חזון הנשמה היהודית, חזון הרוח ,חזון תורתנו הקדושה ,חזון ציון היקרה ,היא החזון של מולדתנו ישראל. חזון כיפת השמים עליו קדושה איתנו בנשמת כל חי ישראל לעולם ועד. באה צדקת שמים עלינו טובה להיות במולדתנו היקרה לעולם ועד .
הדרך לציונות מתחדשת ובונה את העם לאחדות והבנה נכונה היא זכויות והכרת
הרוח למעמקיה אשר הרוח תוליך את הגישור והקישור בכל העם למחנה טוב המשות בחברה,נשמת כל חי ישראל היא חזון הנפש של המתיירא לשמים ורודף את השלום
 
כל מכתבי זה לאחדותך מולדתי ציון היקרה נפש חוסה לשמים לך אלוקי דמעתי שופעת בעולמי לשמור את נתבי ארץ זבתי ,לשדר שלום ולהפיח אהבה במכורתי נאמנה ממלכתי וישרה שירתי בדרך התהלכתי ראתה חזוני כולם יקרים וכולם אוהבים כולם נאמנים וכולם מצתווים ,כולם חסודים וכולם עושים תורתך אלוקים כאור על הארץ מאירה תמיד אור של נטפי מים על אדמתנו יורדים כשלכת ברכתך עלינו חשים ,שלח ברכתך עלינו מהרה פתח את שערי השמים לברכת הארץ ברך אותנו מלכינו ברך לחמינו ברך את אגמנו הכנרת ברך אותנו לאחדותנו לאור ושמחה לארץ האהובה ישראל לציון הקדושה ירושלים דמעותיי בשירתי עלייך עיר קדושה לשלום עלייך שירתנו שופעת מברכת אלוקינו אלייך קדושה, מטרתי ממכתבי זה הוא שתצלח השפעתי הטובה להחזיר לסדר היום הישראלי את הטקס הציוני של שחר בוקר ישראל מאיר עיניים לצדקת הארץ שומרת הרוח כל יושביה בה אמן.

מאת אבינועם .ש                                                                                                                                                                 כל הזכויות שמורות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבינועם.ש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבינועם

מאת: אבינועםדמוקרטיה ושלטון17/10/152970 צפיות
ב''ה שיר לשלום ודרור פה . זהו שיר שלום שחוצה הרים וגבעות לתת מקום טוב לכולם בעולם17/10/15 קובץ וידאו למאמר: https://www.youtube.com/watch?v=tuswerryKCE

מאת: אבינועםדת ומדינה30/07/152429 צפיות
זהו שיר לבני הדור ואשמור דרך פה ,גם עולם יבוא וישמע קול וישירה עימנו לדרור רוח ,רוח דברי עימי חמלתך בשובי לשיר שלום תפילתי על חירותי בזו אהבתי ציון שלי אני נושא דמעה בדרך אהובה ושיר תהילה על שפתותי דברתי לשלום ציון ישראל שלי ועולם עוד יבוא השלום קולי שמעתי אלי ,קולי האזנתי מלכי לי זו עת לשירה לאהבה בא ציון חמדה למשמרתה ציון תמתי לא אשכך לעולם ואל אתרחק ממך עולם ואם אשכך יום בי אז תשכח ימיני ובושתי ונכלמתי ברוחי נפשי הומייה פה בדרך ארץ אנוע בצילך למשמרתך אהובה

מאת: אבינועםחברה ומדינה - כללי29/03/151902 צפיות
ב''ה. אהבהת המולדת ציון ישראל הניפי ציון נס ודגל לשלום טקס מאיר עיניים בהרמת הדגל ובשיר הלל ציון בדומיה בכל מוסדות החינוך הארצי יהווה חיבור רוחי על זבח פולחני לאומי על הבית הזה ישראל כדי לעטוף את כל העם באורחות ציון ומוסרי הדרך ואהבת לרעך כמוך ויראת מאלוקיך והייתי בשבי ציון ולמדת חוקיה ושמרת את מולדתך ועשית מצווה ליום ציון דרך ארץ יפה וכבוד לבני עמך ישראל

מאת: אבינועםהודעות לעיתונות - כללי30/06/143450 צפיות
לזכרם של שלושת הנערים היקרים : כמה כואב לשמוע על הבשורה המרה שהחטופים נהרגו לצערנו אויה ליבי דמעה על שחשבתי בתקווה שאולי הם יחזרו בשלום למה ? אני שואל ! למה כך עשו להם הרשעים הללו! עוד הרוח מבכה על המאורע האכזרי הזה , הרוח דמעה בכל מרחבי הדממה אני שר בעצב נורא כואב והיום אני שר מרוח עיצבוני על המכאוב הנורא אני שר שלום עלייך מולדת שלי אני דמעה בשירי מכאובים רבים אני שר עם הבוכייה תפילה לזכרם של הנערים היקרים.

מאת: אבינועםמדעי החברה - כללי17/06/149086 צפיות
גשמים בחום הקיץ היום ירחפו המים כרדודים יראו עיניים את המים נוטפים במרחבי ציון הקדושה . השירה אהובה לבני עמך ישראל היום על נהרותייך ציון היקרה שירת המים על תפיח על שדותייך ציון אור במלאות שרייך היפים שיר הארץ המאירים אפיים על שדותייך כמים ישיבו הצללים והמנגינות של בני הארץ ישורו רוח נדיבה ויפה לחבוק וחבור את כולם באהבה של דור המור היום כל השירים אשלנו הם אהובים אותנו יחד בדרכים מהלכים עם השבילים אל שדותיך ירבו השירים לארץ של מבואה ויקרה מהשירים של בני ציון תבוא ברכתה שב

מאת: אבינועםחברה ומדינה - כללי30/05/144509 צפיות
איגרת רוח על השלום בך ציון עולם" מאמר האיגרת על מנחת השיר על ציון השלום . "תפילות לשלום ציון והעולם" מנחת הרוח זו שירת ציון בשעות הצהרים ,ארץ תביא ביכורי שירים על ציון בשערי הבית למפתחי הדרך רוח השירה תעלה את כוחה של המולדת למשמרת ארצה. מנחת השיר לציון היא מתנה יפה שאין כדמותה. שמעו נדיבים לאיגרת זו כי מנחת השירה בציון היא אמורה להיות היום בפועלה כחזון ציון הטוב על בניה ובנותיה, חברים יקרים צאו לשדות ארצנו בשמחת השירים של ציון והביאו ביכורי רוח בשיר המור לאהבתכם עולם

מאת: אבינועםשואה ותקומה30/04/146869 צפיות
ב''ה על יום הזיכרון והשואה ולגבורה יזכור עם ישראל את השואה האכזרית שנעשתה לעמינו בגולה המרה על זה שנטלו ידיהם של הנאצים הרשעים בדם והשיטו הרג רב המוני בלתי אנושי בהשמדת עמינו על חרפתם הביאו יגון והאיבה קשה מנשוא דמעה .

מאמרים נוספים בנושא חברה ומדינה - כללי

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי05/10/222294 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים אם להחליף גג,לבנות גדר,פרגולה,גאקוזי, לסגור חניה או מחסן ולהשכיר אותו או לפעמים לפצל דירה אחת לשניים / שלוש ויותר. להשכירם אבכדי לקבל הכנסה חודשית. כן אז ייתכן ולקחתם סיכון והתחלתם לבצע עבודה הטעונה היתר, והופ הפיקוח הופיע. לא חשוב אם בגלל תלונה של שכן "נחמד" או מכל סיבה אחרת אתפ בבעייה וככל שלא תדעו מה זכויותכם וכיצד להתנהג אתם עלולים להסתבך. לנו במשרד קלינגר בנימין ניסיון רב בהתמודדות עם ביקורי פתע של הרשויות,צווי הפסקת עבודה,צווי הריסה מנהליים שיפוטיים ועוד.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי02/05/221868 צפיות
השקעה בקרקע חקלאית היא נושא שמעניין אנשים רבים וניתן לדון בו בהרבה מאוד אספקטים. קיימים היבטים רבים שצריך לבדוק לבחינת כדאיות השקעה בקרקע כזו ובמאמר זה נתמקד באחד הקריטריונים המרכזיים. ראשית, כשבאים להשקיע בקרקע חקלאית, חשוב לזכור את המובן מאליו, כי מדובר בהשקעה ספקולטיבית בהגדרה. קיים בה סיכון וגם המשקיע צריך להביא בחשבון שהרבה פעמים טווח השקעה עד להפקת תשואה ראוייה הוא ארוך יחסית – הוא לא טווח קצר! לרוב שינוי יעוד לא יתרחש בתוך שנים בודדות. אין בעובדה הזו בכדי לפסול את ההשקעה כקרקע כזו, אבל חשוב לזכור את הדבר.

מאת: אבי בכרחברה ומדינה - כללי28/11/211658 צפיות
גולדה מאיר (מאירסון) היא ללא ספק מיתוס יהודי, מיתוס ישראלי ומיתוס לאומי, גולדה היא לא רק מיתוס לאומי, גולדה הצליחה להתמקם מכוח אישיותה בתודעה כמיתוס בינלאומי חוצה מגזרים ומגדרים, אישיותה המרתקת וסיפור חייה הינם נרטיב לאומי, ציוני, ועולמי. דמותה ופועלה המרתקת מהווה לנו כיהודים החיים את העבר וההווה הציוני אבן דרך ודוגמה ומופת לאישה אשר הקדישה את חייה ופועלה לחלוטין לעם היהודי ושימשה אור לנשים בכל העולם כאישה אשר "עשתה את זה ובגדול" והגיעה למקומה ומיקומה הגבוהים כראשת ממשלה בזכות אישיותה ועשייתה בלבד ללא מורא ללא חסד או התחסדות ואת כל זה עשתה בעולם גברי ושוביניסטי במיוחד בשנים בהם חיה ופעלה.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי09/09/206104 צפיות
הרשות לאכיפה במקרקעין (היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה לשעבר) היא יחידת סמך במשרד האוצר, כפופה לשר האוצר ופועלת כיחידה עצמאית. ייעודה הוא להיאבק בעבירות התכנון והבניה ולבצע פיקוח על הועדות המקומיות. ביום 19.6.2016 קיבלה ממשלת ישראל החלטה מספר 1559 "חיזוק אכיפת דיני התכנון והבנייה" מתוך הבנה שמדובר ביעד אסטרטגי של מדינת ישראל שעל רשויות המדינה להוביל על מנת להגן על התכנון והבנייה ולבצר את שלטון החוק. החלטת הממשלה שמה את היחידה לאכיפה במקרקעין בחזית המאבק בעבירות התכנון והבנייה, מעניקה אחריות, כלים ומשאבים לממש את האחריות המוטלת עליה. תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, העניק לרשות את הסמכויות הנרחבות לממש את האחריות כאמור.

מאת: אדיר בנימיניחברה ומדינה - כללי18/08/181894 צפיות
בתיאוריה הפוליטית שלו, שאף ז'אן ז'אק רוסו, ליישב בין האינדיבידואליזם הקיצוני שבו דגל, לבין השמירה על הסולידריות החברתית. רוסו האמין כי הרגש האנושי הטבעי הוא רגש של סולידריות בין בני אדם שהוא גם הבסיס לחיים בקולקטיב

בית המשפט העליון דן לאחרונה ודחה בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, כב' השופטת מ' סוקולוב מיום 18.10.2017. בגדרו של פסק הדין, נדחה ערעורו של המבקש על החלטתו של בית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן (כב' השופט העמית מ' בן-חיים), בע"א 39527-06-17, מיום 10.07.2017, שם נדחתה בקשתו של העותר להאריך את המועד להישפט על הודעת תשלום קנס, מיום 10.05.1998.

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172125 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica