חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלון עושה את כל ההבדל

מאת: ליאת לזראדריכלות פנים30/01/2014949 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

מי מאתנו לא נכנס לדירה ללא חלונות והרגיש תחושת מחנק, בדומה לדירות מרתפים, חלונות שממוקמים ברחבי הדירה עושים את כל ההבדל, לדוגמא: יש כיום הרבה דירות שבמטבח אין חלון, רוב האנשים שמגיעים לראות את הדירה, לא שמים לכך לב, אבל זהו נתון חשוב מפני שהייעוד של המטבח הוא כמובן לבשל, ומה קורה שאין חלון? כל ריח הבישולים מתפזר בבית, ומעמיק את תחושת המחנק בדירה.

אז סיכמנו שחלונות במיקומים שונים בדירה הינם הכרחיים, עכשיו השאלה באיזה חלונות לבחור?

רוב אנשי מקצוע בתחום ימליצו לכם על חלונות מבודדים, כי אם כבר אתם משקיעים בחלון חדש רצוי שהוא יהיה מבודד, מה הכוונה מבודד? כלומר אטום לרעשים מבחוץ וכמובן לתנאי מזג האוויר החיצוניים. היתרונות של חלונות אלו הם מעבר לבידוד האקוסטי ותרמי, הום גם תורמים בחיסכון חשמל. איך בדיוק? בגלל אותו בידוד תרמי ניתן להפעיל אמצעי חימום/קירור באופן נמוך יחסית כי הדירה שומרת על הקור בקיץ ועל החום בחורף. מעבר לכך קיימים היום חלונות PVCאשר הבידוד שלהם מאוד חזק מכל הבחינות וכמו כן הם ידידותיים לסביבה בגלל שהם עשויים מחומר הPVC חלונות מסוג זה הינם יקרים באופן יחסי בגלל האיכות המאוד גבוהה שלהם.

מאילו חומרים עשויים חלונות מבודדים ?

לרוב החלונות הנ"ל עשויים מאלומיניום או עץ או שילוב של שניהם, לרוב נעדיף חלונות אלומיניום מפני שזהו חומר גלם זול יחסית, מה שמשפיע באופן ישיר על המחיר, כמו כן הוא חומר קל משקל, כך שההתקנה, לא דורשת ציוד מיוחד. לעומת זאת חלונות עשויים מעץ עלותם כחומר גלם יקרה יותר לכן מחירם יקר יותר כמוצר סופי ובהתחשב שעץ הוא חומר כבד משקל, לכן ההתקנה של חלונות גדולים הופכת להיות מסובכת יותר.

לסיכום: בכל דירה ובית חייבים להיות מספר חלונות המפוזרים בחרבי הדירה במיקומים שונים כגון: מטבח, סלון, חדרים וכמובן אמבטיה. כאשר רוצים לרכוש חלונות לדירה יש עדיפות גבוהה לחלונות שיעניקו בידוד תרמי, ואקוסטי. לגבי החומרים המומלצים כפי שציינו או חלונות PVC אך בגלל שעלותם היא גבוהה יחסית חלונות אלומיניום יעשו את העבודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת לזר http://www.gansara.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת לזר

מאת: ליאת לזררכב06/04/141115 צפיות
בואו נדבר גלויות לא משנה אם אתה גבר או אישה הפעמים בהם אנו פותחים את מכסה המנוע זה שיוצא עשן או יש ריח של שרוף או שאיזה מנורה לא מובנת נדלקת לנו על בלוח השעונים.

מאת: ליאת לזררכב30/03/141052 צפיות
שמדברים על מצברים לרכב ישר קופץ לנו לראש דימוי של מכונית משפחתית רגילה, אבל ישנו מבחר של מצברים לרכב.

מאת: ליאת לזרנשים - כללי30/03/145235 צפיות
על מנת לעשות קצת סדר בין כל השיטות להסרת שיער, בין רמת הכאב ועד כמה זה אפקטיבי לארוך זמן קיבצתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי.

מאת: ליאת לזרמחשבים וטכנולגיה - כללי24/03/141158 צפיות
מחשבים תופסים מקום נכבד בחיינו, בד בבד הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, כל יום ממצאים משהו חדש, ההתקדמות הן במחשבים והן בטכנולוגיה מקלים על חיינו באופן משמעותי.

מאת: ליאת לזראימונים27/02/147953 צפיות
אין ספק שכולנו שואפים להגיע למצב של אורח חיים בריא, הבעיה היא ההתמדה שלנו, תזונה נכונה זה יפה וטוב אך ללא שילוב של פעילות גופנית לא נגיע לתוצאות הרצויות וכאן בדיוק הבעיה שרוב האנשים נתקלים בה חוסר התמדה הפעילות גופנית.

מאת: ליאת לזרחתונות26/02/141226 צפיות
כל זוג חברים אוהבים יודע שהשלב הבא בזוגיות הוא התמסדות כלומר חתונה, מה צריך לקחת בחשבון לפני החתונה?

מאת: ליאת לזראימונים16/02/146772 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ ללמה לא להיות שם.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181672 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171942 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164606 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica