חפש מאמרים:
שלום אורח
23.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תגרמו לילדכם להיכנס לכושר?

מאת: ויקיאימונים11/03/20147935 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעילות גופנית חשובה בכל גיל ויש לה יתרונות רבים ביניהם שמירה על הגוף ומניעת מחלות. חשוב להתחיל שגרה של פעילות גופנית כבר מגיל צעיר בכדי לשמור על כושר לאורך זמן. מחקרים מראים כי ילדים אשר לא שומרים על כושר ולא עושים פעילות גופנית, הסיכויים שלהם לחלות במחלות שונות גדלים והם סובלים מקשיים ועייפות מפעילויות יום יומיות כגון עלייה במדרגות, משחק בהפסקות וכדומה.

מיעוט של פעילות גופנית מתקשרת באופן ישיר לעובדה שהילדים כיום מבלים יותר ויותר שעות מול המחשב והטלוויזיה, פעולות אשר לא מצריכות תזוזה של הגוף, ולפעמים תוך כדי אכילה של מזון לא בריא, ממתקים וג'אנק-פוד.

כיצד אפשר לגרום לילדים לזוז?

במידה ורואים כי הילד מתעייף מפעילויות שבשגרה או עולה במשקל, חייבים לשנות את השגרה שלו ולהכניס פעילות גופנית לסדר היום. שיתוף פעולה של כל המשפחה יכול לתרום להגברת המוטיבציה של הילד ולכן אפשר להכניס לסדר היום של כל המשפחה צעדות או ריצות משותפות אשר יכניסו אתכם לכושר וגם יתנו לכם זמן איכות ביחד.

דרך אחרת היא לרשום את הילדים לחוגים. בחוגים יש לילד או לילדה חברה של ילדים נוספים באותו גיל וכך החוגים יכולים גם לשפר את הכושר של הילדים וגם לעזור להם להיפתח מבחינה חברתית. יש חוגים לבנים כגון כדורגל, כדורסל או ג'ודו, וחוגים לבנות כגון ריקוד או התעמלות אומנותית. לילדים יותר גדולים, מגיל 14 ומעלה, יש אפשרות להירשם לחדר כושר. נוסף על כך ישנה אפשרות לארגן אימון כושר אישי או בקבוצות קטנות המתאים במיוחד לילדים ונעשה בעזרת מדריכי כושר מוסמכים.

חשוב לאזן את הפעילות הגופנית של הילדים עם תזונה נכונה, יותר פירות וירקות ופחות ממתקים. התמדה לאורך זמן תעזור לילדכם לחיות חיים בריאים ושמחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"מאמנים לתוצאות" - בשיטת האימון של אייל פז

050-3227622

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ויקי

מאת: ויקיפעילות אירובית30/03/147828 צפיות
מהו אימון אירובי? במה הוא שונה מאימון כוח? כיצד מבצעים אותו נכון?

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185655 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184630 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184041 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163609 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152691 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143045 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142874 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica