חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים

מאת: shlomy בניית אתרים27/04/20141017 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירה של מותג

במידה מסוימת, בניית אתרים הוא עיצוב מותג – אנחנו יוצרים לעצמנו תדמית באמצעות האתר שלנו, ואנחנו צריכים לעמוד מאחורי הציפיות של האנשים אשר גולשים אל האתר שלנו.

האתר צריך להיות נוח לצפייה, לאפשר מהירות גלישה סבירה, והזדמנות לנווט בתוך האתר בקלות ובנוחות. במידה ואנחנו לא חושבים על הנושאים הבסיסיים ביותר הללו, רוב הסיכויים שאנשים פשוט לא יישארו, ואנחנו מאבדים את התנועה שעבדנו כל כך קשה בשבילה באמצעות קידום האתרים.

מעבר לנושא של מיקום האלמנטים, יש גם שימוש נבון של צבעים, פונטים וצורות כדי ליצור את המותג שלנו – חברות רבות משתמשות באלמנטים הללו כדי ליצור משהו בלתי נשכח, ולבלוט מעל שאר המתחרים אשר מציעים מוצרים דומים. כמו קוקה קולה שטבעה בנו את המותג שלה באמצעים שונים, כך גם האתר שלנו צריך לספק את החוויה הזאת עבור האנשים אשר גולשים אליו.

לבחור את החברה הנכונה

הנושא של בניית אתרים הוא לא עניין של מה בכך, ואנחנו צריכים להיות סמוכים ובטוחים שאנחנו בוחרים חברה מקצועית אשר יכולה לספק לנו את השירותים הדרושים. החוויה שאנחנו מחפשים עבור המשתמשים שלנו והגולשים אל האתר היא חוויה שצריך לחשוב עליה רבות לפני שמיישמים אותה בפועל, ולעיתים אנחנו צריכים לעסוק קצת בניסוי וטעייה כדי לראות מה עובד הכי טוב בשבילנו.

במידה רבה, חברה מנוסה היא חברה אשר תציג את כל המידע הזה בפנינו, ואנחנו צריכים לדעת למה לצפות – עלויות ומחירים, זמן עבודה ועוד מגוון אלמנטים שונים אשר בסופו של דבר הופכים להיות האתר החי והקיים שלנו.

בפנייה לאחת החברות כדי לשים דגש על וותק החברה לפחות מעל 7 שנים בתחום, וותק זה מגיע גם עם ניסיון וגם מראה על רצינות החברה להמשך הדרך בנוסף חשוב לוודא שאותה חברה נותנת שרותי קידום אתרים, כל אתר שניבנה חייב להיות עם אופטימזציה (אופטימלי) מתאימה למנועי החיפוש כשגוגל יסרוק את אתרנו הוא יבין מיד באיזה תחום אנו עוסקים וימקם אותנו במילות חיפוש רלוונטיות , ודבר אחרון שכדי לשאול זה לגבי מערכת הניהול של האתר, חשוב שתקבלו מערכת ניהול פשוטה לתפעול ובעברית מלאה המאפשרת לכם להוסיף תכנים, תמונות, אלבומים, בפשוטת ללא ידע קודם,

לסיכום

יש לא מעט חברות שבונות אתרים אז חשוב כמו בהרבה תחומים אחרים לעשות שעורי בית ולבוא מוכנים עם שאלות ודרישות בסופו של דבר אם החלטנו לבנות אתר חשוב לעשות זאת עם צוות מקצועי ומיומן שיעזור לנו להשיג את המטרה

קרא עוד אודות בניית אתרים

http://www.gi-net.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shlomy

מאת: shlomy עסקים - כללי13/10/201265 צפיות
בייחוד בזמנים מאתגרים שכלכלות רבות בעולם מתמודדות, ישנם משקיעים רבים שמחפשים אפיקים שבבוא העת יוכלו לקבל תשואות גבוהות מהרגיל, יובל זיו וחברת פסיפיק הולדינגס עם דוגמה אחת לחברות שמתמחות בדיוק במקומות אלו.

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205488 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: shlomy שיפוצים27/03/191815 צפיות
אם בניתם בית חדש, אתם עומדים להיכנס לדירה מקבלן או עומדים לרכוש בית מיד שניה, בוודאי שמעתם על המושג "בדק בית". בדק בית הינה בדיקה יסודית ובה בודקים את הבית על כל חלקיו השונים והמטרה של הבדיקה היא לאתר ליקויים שונים במבנה ובבניה ולאפשר לכם לדעת את מצבו האמיתי של המבנה.

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191719 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196607 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192123 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: shlomy בניין ואחזקה - כללי20/02/191407 צפיות
בדיקת בדק בית הינה בדיקה המחולקת לכמה בדיקות, וכך מרכיבים את הדו"ח הסופי הכולל התייחסות לכל היבט במבנה, חיצוני ופנימי, וכולל ליקויי בניה אם קיימים, בניה שאינה תואמת לתכנון או כל בעיה אחרת. אם אתם עומדים לרכוש בית מיד שניה, בניתם בית חדש או עומדים להיכנס לדירת קבלן חדשה, מדובר בבדיקה שאסור לכם לוותר עליה.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213604 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194079 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175719 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174877 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172282 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162132 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica