חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליגרף לבדיקת אמינות

מאת: רותם וובזחוק ומשפט - כללי25/05/2014976 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל מערכת יחסים בין אנשים יש רגעים של משבר אימון, זה יכול להיות בעבודה בין שני עובדים או בין עובד למעביד, וזה יכול להיות בחיים האישים שלנו עם בני הזוג.

מכשיר הפוליגרף יכול לתת מענה למצבים שונים כגון אלו שציינו כאשר יש משבר אמון, רובנו מכירים בדיקות פוליגרף מהסרטים, כאשר יש חשוד, והוא עובר בדיקת פוליגרף כחלק מהחקירה, זה נכון בסרטים בלבד, כי במציאות לא ניתן להשתמש בבדיקת פוליגרף במשפט פלילי, רק במשפט אזרחי או בבית דין לעבודה וגם זה רק מתוך רצון של שני הצדדים לעבור את הבדיקה. לפעמים שוטרים כם מעברים את החשוד

אבל רק על מנת לאשש את החשדות או שלנות את כיוון החקירה, בכל מקרה בדיקות פוליגרף אינן קבילות כראיה בבית משפט.

עוד שימוש שחלקנו מכירים לבדיקות פוליגרף הוא כחלק מתהליך גיוס לעבודה בתפקידים רגישים ומיוחדים שבו אנו נחשפים למידע רגיש של לקוחות או של החברה או של המדינה. בדיקת הפוליגרף היא דומה לבדיקת אמינות, על מנת לוודא שלא מדובר שמסתיר מידע מהחיים שאישים שלו, כי אדם כזה בעל סיכוי גבוה יותר של הסתרת מידע בתחום העבודה. בדיקת פוליגרף הרבה יותר מדויקת ממבחנים אחרים של אמינות במחשב, גרפולוגיה, וכדומה. מכיוון שמדובר במדדים פיזיים שלא ניתן להטות או לשנות לצורך הבדיקה.

בדיקות פוליגרף יכולות לשמש גם למצבים של חוסר אימון כפי שציינו לדוגמא משבר אמון בזוגיות. זה קורה לרוב אצל זוגות בעלי מערכת יחסים ארוכה שמשהו גורם להפרעת השגרה, מישהו מבני הזוג מקבל פתאום אסמסים חשודים בשעות שאחרי העבודה, פגישות מאוחרות מהעבודה, יכול להיות שאכן מדובר בענייני עבודה אבל החשדות גרומות לקרע ביחסים החשודות בונות אצל הצד שמרגיש נבגד חוסר אמון בצד השני ותחושת לבד בתוך המערכת יחסים, ולכן ניתן לפתור זאת באמצעות הבדיקת פוליגרף במקום בתחושה הזאת ממרחפת מעלינו יום, יום, שעה, שעה.

כך גם במשבר אמון ביחסי עובד מעביד, שמועה מסויימת שעוברת בין העובדים ולא ניתן לדעת בוודאות האם מדובר בשמועה או באמת. tal-polygraph.co.il מתמחים במגוון רחב של בדיקות פוליגרף, הבדיקות עצמם מתבצעות בבית\ משרד של הלקוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם וובז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם וובז

מאת: רותם וובזאורטופדיה ופיזותרפיה01/09/142687 צפיות
כל לילה אנו פוגשים את המזרון שלנו, השינה היא הדרך הטובה ביותר להפיג מתחים, לשים בצד את כל הדברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום ופשוט להירגע.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143394 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: רותם וובזימי הולדת01/09/142142 צפיות
כולנו יודעים שבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, אך לא הרבה יודעים שמעבר לקישוט על בלונים ליום הולדת ניתן לעשות גם הפעלות לילדים בעזרת בלונים.

מאת: רותם וובזרהיטים17/08/142147 צפיות
החלטתם להתחדש במזרון חדש, אתם רוצים מזרון טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לעשר שנים ואף יותר, מצד שני אתם מחפשים לצמצם בעלויות עד כמה שניתן. האם זה אפשרי? לקנות מזרון איכותי בחיר זול יחסית?

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין17/08/141416 צפיות
שמחפשים טבעות אירוסין, מחפשים טבעות העלות מראה יוקרתי ועשיר, המושג טבעות אירוסין זולות מעלה בנו קונוטציות לא טובות, כאילו מדובר באיזה זיוף, כי הרי טבעות אירוסין כוללת יהלומים שנחשבים כיקרים ונדירים, אז איך ניתן לשייך את המושג טבעות אירוסין עם המילה זולות.

מאת: רותם וובזבניין ואחזקה - כללי17/08/141472 צפיות
איך באר שבע הפכה בשנים האחרונות להשקעה בטוחה ומבוקשת בתחום הנדל"ן? בזכות שדרוג משמעותי של פני העיר ושכונות מגורים, בניית מעגל תעסוקה שהולך ומתרחב עם השנים וכמובן מחירים נמוכים יותר אל מול פריפריות אחרות באזור המרכז.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין14/08/141081 צפיות
אתם עומדים מול אחת הקניות הכי חשובות שתעשו טבעת אירוסין, אולי אחת מהבחירות הקשות ביותר שגבר עושה.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231598 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212068 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211923 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211574 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211252 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201800 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201531 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica