חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הקשר בין קבלת גט לחוקר פרטי ?

מאת: לירן יוסףבגידות26/05/20145005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בני זוג רבים הנשואים מזה מספר שנים ניתקלים לא פעם בבעיה של חשד כלפי בן הזוג כי הוא או היא בוגדים. במיקרה ואין הוא עושה טעות כלשהי שמסגירה את הבגידה שלו, אז קשה לזהות בגידה ולהיות בטוח בכך בכל מאת האחוזים. על מנת לבסס חשד קיים, נהוג לשכור שירותי חוקר פרטי בתל אביב לשם כך. רק אם חוקר פרטי מביא לכך הוכחות חותכות, ניתן לאמת את הבגידה ולבקש על סמך הבגידה גט מהיר.

מה תפקידו של החוקר הפרטי?

חוקר פרטי שם לו למטרה להביא הוכחות חותכות לשם קבלת הגט המיוחל וזאת באמצעים רבים העומדים לראשותו מתוקף הסמכתו כחוקר פרטי. המטרה היא הבאת ראיות ממשיות בצורה אובייקטיבית ובמסגרת החוק ולא להביא הוכחה שתיפסל בדיון משפטי או ניסיון הפללה וגרוע מכך. אם החשוד אינו נימצא מוכח כאשם, יש לציין זאת בפני שוכר השירות.

כיצוד פועל חוקר פרטי?

חוקר פרטי מצוייד באישורים של משרד המשפטים לעסוק בחקירות ועל כן לזכותו עומדים מבחר כלים לאיתור בגידות, ובין השאר:

  • מעקבים – מעקב אחר החשוד בבגידה באמצעותכלי רכב או רגלית, בדיקה לפעילות לא שיגרתית במהלך יום העבודה או אחריו, אואפילו טיסות לחוץ לארץ במיקרה הצורך, כדי לבדוק האם הוא נוסע אכן לכנס מקצועיאו לשם מיפגש עם המאהבת שלו וכדומה.

  • צילום – תיעוד של מפגשים חשודים עםהמאהבת או דמויות חשודות בכך על ידי צילום בעזרת ציוד מתקדם של מצלמות ארוכותעדשה ומצלמות וידאו ניסתרות או גלויות.

  • האזנה והקלטה – הפעלת מכשירי האזנהוציטוט בעלי טווח ארוך ומיקוד גבוה על מנת לאשר כי מיפגש כלשהו אינו על מנתלדון בענייני עסקים אלא לשם פגישת אהבים וכדומה.

מה עושים עם ההוכחות?

במידה וישנן הוכחות חותכות כי אכן ישנה בגידה וחוסר שמירת אמונים של החשוד, יש להביא את כל ההוכחות לדיון בנושא קבלת הגט על מנת לזרז את ההליך במידה והחשוד אינו מעוניין בכך.

 

הוכחות מצולמות ומוקלטות הינן פרמטר חשוב ביותר בהחלטת הפוסק בעניינים הללו ועל כן חשוב להיעזר בכל חומרי ההוכחה שריכז החוקר הפרטי.

 



תגיות המאמר: חוקר פרטי בתל אביב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן יוסף

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144472 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: לירן יוסףאבטחת הבית22/07/141002 צפיות
מרכז הארץ סובל מכמות גבוה שלפריצות בשנים האחרונות תודות לשבטי בדואים רבים שרואים בכך פרנסה לגיטימית. על כן רבים מהבתים והדירות בערי הצפון עוברים מיגונים רציניים בפני פריצה. אבל מה קורה כשהבית סגור בפנינו ואין לנו דרך להיכנס או לצאת ממנו?

מאת: לירן יוסףניקיון22/07/141173 צפיות
סביבת עבודה נקייה היא חשובה על מנת ליצור סדר במקום העבודה ובמקביל גם ליצור מקום שנעים להגיע אליו ולעבוד בו. הנה כמה דרכים שאיתן אפשר לשמור על סביבת עבודה נוחה ונקייה.

מאת: לירן יוסףהורות17/07/141090 צפיות
הורות היא העבודה הכי קשה, ואין ספק בכך. ועדיין, יש גילאים מאתגרים יותר מאחרים. היום, אפשר לראות כי ייעוץ משפחתי נפוץ בעיקר בקרב הורים ובני נוער בגלל יצר המרדנות.

מאת: לירן יוסףדיני ירושה16/07/144059 צפיות
בעזרתו של עורך דין צוואות כל אדם רשאי ויכול להכין צוואה מבעוד מועד שבעזרתה ניתן לטפל באופן שבו ההון יחולק לקרובי משפחה או לאנשים שאינם מוטבים על פי חוק.

מאת: לירן יוסףטיולים משפחתיים16/07/143452 צפיות
צפון הארץ הוא אחד האזורים היותר יפים בה. יש מי שמכנים בחורף את הגליל העליון ורמת הגולן כשוויץ של ישראל ואכן אין כמו סיור בצפון בליווי של מדריך טיולים בצפון המתמחה באזור על מסלוליו השונים והנקודות החשובות בו.

מאת: לירן יוסףאבטחת הבית22/06/141250 צפיות
ישנם יצרנים רבים העוסקים במצלמות אבטחה אלחוטיות המתאימות לבית, למשרד, למחסנים, לבתי עסק ועוד. אם אתם מעוניינים בבקרה על המתרחש בביתכם או בכל מקום אחר שבבעלותכם תוכלו להזמין חברה המתעסקת במצלמות אבטחה שתתקין עבורכם במקום נסתר או גלוי לבקשתכם מצלמת אבטחה אלחוטית.

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192567 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183190 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171672 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172997 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510543 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151754 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152173 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica