חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטה חיטוב הגוף קובי עזרא

דיאטה חיטוב הגוף - קובי עזרא

דיאטה לחיטוב הגוף בשיטתו של דר קובי עזרא, הינה דיאטה אישית אשר מותאמת למטופל באופן אישי ובהתאם למצבו הפיזיולוגי פסיכולוגי.

חיטוב הגוף דיאט2אול

בדיאטה אוכלים כמעט הכל. אך בדיאטה זאת מתאימים את תוכנית התזונה והדיאטה בהתאם לגורמים השונים, כגון: מצבו הפיזיולוגי של המטופל, אחוזי השומן בגופו, משקל וכו'.בדיאטת דיאט2אול תוכנית הדיאטה מותאמת בהתאם לתוכנית התזונה הרגילה של המטופל עם שינויים קלים וזאת בכדי למנוע סטרס מיותר לגוף, כלומר למנועה שינוי קיצוני מאוד לגוף.

תחילה פותחים תיק מטופל, עוברים על כל ההיסטוריה הרפואית של המטופל, האם המטופל נוטל תרופות כלשהן, רגישויות למזון וכו'...בהמשך בודקים את משקל הגוף ואחוזי שומן, עוברים על אורח החיים של המטופל, מה אוכל המטופל והרגלים שונים...אז בהמשך ובהתאם לנתונים שנרשמו, דר' קובי עזרא מתאים את תוכנית התזונה והדיאטה באופן אישי למטופל, בהתייחס לנתונים פיזיולוגיים ופסיכולוגיים.ויש לציין כי לאחר שהגענו אל יעדנו - אל המטרה, אנו מקבלים תוכנית שמירה, בכדי לשמור על התוצאות. תפריט השמירה מכיל כמעט את כל המזונות הנורמטיביים. דוגמא לארוחת צהריים, אורז או פסטה מנת עוף או בשר וירקות חיים ו/או מבושלים.


חיטוב הגוף ד"ר קובי עזרא בדיאטת דיאט2אול אוכלים כמעט הכל! אך לרוב הדיאטה נקבעת בהתאם למה שהמטופל אוכל באורח ה"נורמאלי" שיגרתי. וכמובן בשילוב המזונות הייחודי! מניב את התוצאות האופטימאליות לחיטוב הגוף באופן מקסימאלי ומהיר ביותר.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי עזרא Ph.D מומחה לרפואה נטורופטית, דיאטה מהירה ומאמן כושר. מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים של וינגייט - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה). כתב את הספרים:  
1. אבן הפינה בתחום פיתוח הגוף  
2. ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי 
3. סטרואידים-כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאות! בעל קליניקה לרפואה נטורופטית ונותן שרותים:
* טיפול במחלות שונות (כולסטרול, מחלות לב, סוכרת ועוד...).
* דיאטות הרזייה ועיצוב הגוף.
* פיתוח גוף - עיצוב וחיטוב הגוף.
לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140 אתר: פיתוח שרירים, אתר: דיאטה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי עזרא דיאטה מהירה

מאת: קובי עזרא דיאטה מהירהדיאטה ותזונה26/08/131016 צפיות
קפאין ודיאטה לשריפת שומנים הקפאין מגביר תגובת הליפוליזה (Lipolysis), תגובה זאת גורמת להבין כי צריכת הקפאין תגביר את תהליך ניצול השומנים לאנרגיה ובעיקר בעת פעילות גופנית אירובית. השפעת קפאין המתקבל משתיית קפה לעומת קפאין המתקבל מטבליות נמוכה יותר. הסיבה נעוצה, ככל הנראה, בתרכובות נוספות הקיימות בקפה ובולמות את פעולת הקפאין.

מאת: קובי עזרא דיאטה מהירהדיאטה25/08/131202 צפיות
דיאטה וקפאין דיאטה וקפאין, לפי מחקרים רבים נצפה שצריכת קפאין גבוהה יותר מסייעת לשמור על משקל הגוף מפני עלייה במסת השומן. כולם יודעים ששתיית משקאות המכילים קפאין (בריכוז מתאים) מסייעים לנו לתהליך ההרזיה וחיטוב הגוף, לכן כל דיאטה או לפחות מרבית הדיאטות אינן מגבילות את צריכת הקפאין בהליך הדיאטה. כמו כן, הקפאין גורם לנו לחוש ערניות יתר ומפיג מהר כל עייפות, ישנם הרבה ספורטאים (ואנשים בכלל) אשר צורכים אותו לפני האימונים… קפאין נמצא במשקאות רבים, כוללים קפה, תה, משקאות אנרגיה וקולה; במוצרים המכילים

מאת: קובי עזרא דיאטה מהירהדיאטה24/08/131195 צפיות
דיאטה דלה בקלוריות. כדי לקבוע את צריכת הקלוריות היומית שלך במדויק: עלייך להתחשב במשקלך הנוכחי, בגילך, בגובה ובהמין שלך. אל לך הכי טוב להעריך עד כמה פעילות גופנית שאתה יהיה עושה. התוצאות החישוב יראו כמה קלוריות אתה יכול לאכול על מנת לשמור משקלך או לרדת במשקל.

מאת: קובי עזרא דיאטה מהירהדיאטה21/08/131229 צפיות
המאמר אודות דיאטה מהירה והרזיה בטוחה, נכתב מתוך דאגה מרובה לציבור, אשר הולך ומשמין, בישראל כמו בכל העולם המערבי. כמומחה בתחום הרפואה הנטורופטית והדיאטה מרגיש ד"ר קובי עזרא (P.hD), כמו הילד ההולנדי אשר בעצבעו מנסה לעצור את הדליפת המים דרך הסכר, כך למנוע שטפון. זאת היות ואורח החיים המודרני בעולם המערבי גורם המסייע לנו להשמנה וחולי.

מאת: קובי עזרא דיאטה מהירהרפואה משלימה14/10/101627 צפיות
אלרגיה (אסטמה, סינוסיטיס ועוד) דרכי טיפול והתמודדות – יעקב עזרא אלרגיה הינה תגובה חריפה של מערכת החיסון לרכיב שמרבית האנשים מוצאים כבלתי-מזיק, ועשויה לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות. ביטויים שכיחים של אלרגיה הינם: עייפות, כאבי ראש, התעטשויות, עיניים זולגות וסינוסים גדושים בעקבות חשיפה לגורמים נשאפים כגון: אבק, פולן, פרוות בעלי-חיים ושורה ארוכה של רכיבים נוספים. מספר האנשים הסובלים מאלרגיה אינו ידוע בשל אופייה השכיח של התופעה, משום שחולים רבים נוטים לראות את התופעות מהן הם סובלים, כ"נורמל

מאת: קובי עזרא דיאטה מהירהאסטמה ואלרגיה09/05/101299 צפיות
הרזייה וחיטוב הגוף, דיאטות ותה ירוק – יעקב עזרא תה ירוק או התה השחור הינם למעשה צמח הקמליה סיננזיס (Camellia Sinensis) אשר שימש ומשמש במשך מאות בשנים במדינות אסיה. התה הירוק (המופק מעלים טריים) מכיל תכולה גבוהה של פוליפנולים:כמו: EGCG שהינו פלבונול (Flavonol). לעומת התה בירוק התה השחור מכיל רק כ- 3-10 אחוזים פוליפנולים בעוד שבתה הירוק יש כ- 30-40 אחוזים. מחקר יפני שפורסם ע"י חוקרים העלה כי אדם ממוצע ששתה כחמש כוסות תה ירוק ביום, שורף כ- 70 עד 80 קלוריות נוספות ביום, זאת ע"י ההשפעה הטר

מאת: קובי עזרא דיאטה מהירהאסטמה ואלרגיה15/11/091535 צפיות
אלרגיה למזון - קובי עזרא אלרגיה או בעברית רגשת, זו תגובה מוגזמת של מערכת החיסון. כחמישה עשר אחוז מהאוכלוסייה בישראל סובלים מאלרגיה. יש מספר סוגי אלרגיה, הנפוצה בהם היא האלרגיה המיידית הקשורה בנוגדני האלרגיה מסוג IgE. כאשר האדם נחשף לראשונה לאלרגן, התוצאה היא יצירת נוגדנים מסוג IgE המופיעים בדם. נוגדנים אלו נצמדים לדופן תאי פיטום (mast cells) הנמצאים בכל הרקמות בגוף, בעיקר ברקמות החשופות לסביבה (דרכי נשימה, מערכת העיכול ועור). כאשר האדם נחשף בפעם השנייה לאותו אלרגן, הדבר גורם

מאמרים נוספים בנושא דיאטה

מאת: אבי דוידידיאטה21/05/196586 צפיות
המלצות וטיפים לקראת דיאטה מהירה לגברים שמתחתנים בקרוב.

מאת: אבי דוידידיאטה08/01/196943 צפיות
עצות שימושיות לגברים שמחפשים דיאטה מהירה ללא תחושת רעב וללא הימנעות ממסעדות.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183526 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182760 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANדיאטה15/01/181740 צפיות
מהי הדרך הטבעית לירידה במשקל ואיך גם אתם יכולים להתחיל להוריד במשקל 3-5 קילוגרם בחודש מבלי ללכת לחדר הכושר ולהרעיב את עצמכם במשך ימים שלמים? הכירו את שיטת ההרזיה ששיגעה את המדינה. נטור דיאט היא מעל לכל ספק אחת מהדיאטות החמות ביותר אשר הצליחה גם להגיע לידם של הסלבס ולקבל פידבקים רבים על הצלחתם של אלו אשר הצליחו לרדת במשקל בדרך הטבעית.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181556 צפיות
מהי הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי ואיך השימוש במוצרי הרזיה ודיאטות שונות יכולים להשפיע עלינו בטווח הקצר ובטווח הארוך? האם קיים פתרון אחד שיוכל להתאים לכל אחד? קיבלנו שאלות רבות בנוגע לאנשים אשר מחפשים את הפתרון הטוב ביותר אשר יעזור להם גם להוריד במשקל וגם לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן. אין ספק כי אלו הן רק חלק מהשאלות העתיקות ביותר אשר מניחות את דעתם של אלו החפצים בשינוי אמתי ומשמעותי בחייהם.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181460 צפיות
כמה זמן אתם כבר מנסים להוריד במשקל ולשמור על אורח חיים בריא? אם גם אתם חשבתם שניסיתם כבר הכל, חשוב שוב. כעת הדיאטה החדשה שהספיקה כבר לשגע את המדינה, יכולה להיות גם ברשותכם. דיאטת התרסיס או דיאטת הסלבס של נטור דיאט מציעה דרך חדשה להתמודד עם בעיית עודף המשקל. הודות לתרסיס ההרזיה והשימוש היומיומי בקפסולות, תוכלו גם אתם להוריד ממשקלכם באופן טבעי לאחר שתתחילו לאבד תיאבון ותרגישו תחושה של שובע ומלאות. אם כן, מה כדאי לדעת לפני שמתחילים ואיך זה עובד? הטיפים לירידה במשקל שיעזרו לכם להתחיל לחיות טוב יותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica