חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיהו מוהל רופא?

מאת: amirdadon90רפואה02/09/2014816 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוהל רופא הוא רופא אשר עבר הכשרה בתחום הכירורגיה שעושה גם בריתות. רופאים רבים החלו לבצע את ברית המילה דווקא אצל מבוגרים, לאחר עליות שונות בהן הגיעו רבים שלא עברו ברית מילה וביקשו לשנות את המצב ולהיות חלק בלתי נפרד מהאוכלוסיה היהודית בארץ. מוהל שהוא גם רופא מגיע כשבאמתחתו הכשרה רפואית מלאה וניסיון גם במקרים מורכבים. המוהל מאפשר להורים לקיים את הטקס לאחר ניסיון רב וביטחון כי מבצע הפעולה מגיע עם הכשרה מקצועית ביותר.


טקס דתי, ברית רפואית או שניהם

ההורים יכולים לבקש לבנם רק את הטוב ביותר ובאפשרותם לערוך את טקס ברית המילה לפי העדפה שלהם. ניתן לבצע ברית שהיא רפואית לחלוטין ללא כל טקס, ניתן לבצע ברית על פי ההלכה עם מוהל אשר עבר הסמכה של הרבנות וניתן לשלב בין השניים ולהנות מצד אחד ממוהל רופא ומהצד השני מטקס דתי מלא.

לא כל מוהל רופא מגיע למקום האירוע של הברית ויש רבים שבוחרים לבצע את ברית המילה אצל המוהל עצמו ולאחר מכן לערוך חגיגת ברית. גם לטקס אצל הרופא יכולים להגיע מספר קרובי משפחה ומי שמתאים לו לערוך בצורה זו את ברית המילה של בנו נהנה מטקס אינטימי ולאחר מכן בוחר איך לחגוג את הולדת בנו.

ישנם מוהלים שהם רופאים אשר מגיעים לביצוע טקס ברית המילה במקום בו תקבעו. במקרה כזה, מומלץ קודם כל לשוחח עם המוהל ולברר שהמוהל אכן פנוי ובאיזו שעה הוא יכול להגיע למקום ורק אז להזמין את המקום ואת המוזמנים לטקס. מוהל רופא הוא מוהל אשר יש לו הכשרה בתחום הכירורגיה ואם חשוב לכם לקיים גם טקס דתי או להזמין אותו למקום האירוע, עליכם לברר איתו האם הוא יכול להגיע או לא.

בכל מקרה, כאשר בוחרים מוהל לברית המילה ואין זה משנה אם הוא רופא או לא, מומלץ מאד לחפש אחר המלצות מקרובי משפחה, שכנים ולבדוק באינטרנט פרטים אודות המוהל לפני שמתחילים בשיחה או מזמינים אותו לבצע את ברית המילה ליילוד.


 



תגיות המאמר: מוהל רופא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.redfin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amirdadon90

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171808 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: amirdadon90עסקים - כללי21/02/171248 צפיות
דמיינו שאתם באים לפגישה. אתם מגיעים למקום חדש, לא מוכר. אתם מנסים להתמצא ולהגיע לחדר בו נקבעה לכם הפגישה, אך אתם לא מסתדרים.

מאת: amirdadon90פיננסים וכספים - כללי 01/02/171857 צפיות
אין ספק כי תחום הרכישות באינטרנט הינו תחום שהפך להיות נפוץ ופופולארי מאוד בשנים האחרונות.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171697 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: amirdadon90הריון ולידה25/01/172144 צפיות
כאשר מגיע לו הרך הנולד, נשאלת השאלה היכן המקום המומלץ ביותר לקנות עבורו את המוצרים שהוא כה צריך.

מאת: amirdadon90הריון ולידה24/01/171806 צפיות
במידה והתינוק שלכם נמצא בשלבי התפתחות שדורשים מוצרים ספציפיים, אתם תוכלו פשוט לנסות ולחפש מוצרי תינוקות שיוכלו לעזור לו בהתפתחות על הצד הטוב ביותר, וזה ללא ספק משהו שעשוי להשביע את רצונכם בסופו של דבר ולראות את התינוק שלכם גדל בהתאם לציפיות שלכם.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175601 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201455 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192357 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192382 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192009 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182415 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181426 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181376 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica