חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוכר לא מתפנה ? אל חשש

מאת: רוי ורלנדל"ן ומקרקעין09/01/20151519 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בשנים האחרונות אנו ערים לתופעה של אנשים רבים אשר משכירים את נכסיהם לשוכרים שונים וכאשר השוכר לא מפנה את הנכס בתופ תקופת השכירות ו/או כאשר ישנה הפרה יסודית של הסכם השכירות ( לדוגמה אי תשלום שכר דירה ). כאמור, הנ"ל עומד בניגוד מוחלט למוסכם בין הצדדים ומונע מבעל הנכס להנות מפירות הנכס.

החוק במדינת שיראל לא מאפשר לבעל נכס לפנות את הנכס בדרך של "סעד עצמי", דרך פינוי של השוכר בעצמו, אלא האפשרות היחידה העומדת ברשותו היא הגשת תביעה מתאימה לבית המשפט המוסמך. תביעות אלו, בעבר, נמשכו פרקי זמן בלתי סבירים. מספר רב של חודשים ולעיתים מספר שנים לשם פינוי הנכס. נדגיש כי במשך כל הזמן הזה, המשיך השוכר "לשבת" בנכס ובכך מנע מבעל הנכס את האפשרות להנות מפירות הנכס. ברור כי מצב זה אינו הגיוני במדינה מפותחת.

המחוקק לא נותר אדיש לתופעה זו. בשנת 2008 תוקנו תקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד - 198, כך שישנה אפשרות חדשה ומהירה לפינוי המושכר בדרך של תובענה לפינוי מושכר.

במסגרת תביעה זו, הסעד היחידי אותו יכול לדרוש בעל הנכס הוא פינוי המושכר. אם יחפוץ בסעד כספי נוסף ומשלים, יהיה עליו להגיש תביעה נפרדת. כך, במסגרת ההליך החדש, לרוב, מתקיים דיון בסוגייה עד שישים ימים מיום הגשת התביעה. לרוב, מסתיים ההליך בדיון אחד ובפסק הדין אשר ניתן עד 14 ימים לאחר הדיון.

קרי, במסגרת ההליך החדש, בעל הנכס יכול לקבל פסק דין לפינוי המושכר, לרוב, תוך עד 74 ימים. ההליך הוא מאוד שימושי ומאפשר לבעלי הנכס למנוע מן השוכרים לבצע בהם כרצונם ואף לסחוט אותם, לעיתים, תמורת פינוי הנכס.

במידה והשוכר לא מתפנה מן הנכס בעצמו לאחר מתן פסק הדין לפינוי הנכס, ניתן להסתייע ברשות ההוצאה לפועל על ידי עורך דין הוצאה לפועל לפינוי השוכר מן הנכס. על השוכר לפנות את הנכס, לרוב, תוך 14 ימים מיום פסק הדין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוזמנים לבקר באתר הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוי ורל

מאת: רוי ורלדיני תאגידים17/04/201261 צפיות
מימון אישי אינו נוגע רק לכסף. יש בו מידע נוסף על השכל הישר והמיושן. ניהול הכספים שלך הוא דבר שנלמד ורוב האנשים לומדים אחרי שהם כבר נקלעו לחובות. קחו את הטיפים הבאים ברצינות ונסו ליישם שינויים אלה בכספכם על מנת לחיות חיים מאושרים יותר ונטולי לחץ.

מאת: רוי ורלחוק ומשפט - כללי13/04/20794 צפיות
כשאתה מתמודד עם סוגיה זו, הצעד הראשון שלך הוא להכיר את תקנות פשיטת הרגל המקומיות שלך. מדינות שונות משתמשות בחוקים שונים הנוגעים לפשיטת רגל. לדוגמה, במדינות מסוימות אתה יכול להחזיק את הבית ואת המכונית שלך, אבל באחרים לא. עליכם להכיר את החוקים לפני הגשתם לפשיטת רגל.

מאת: רוי ורלחוק ומשפט - כללי25/03/20945 צפיות
נדל"ן יכול לספק לך אפשרות השקעה נהדרת. ישנם דברים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שרוכשים נכס להשקעה. המידע הבא יעזור לכם למצוא הצלחה.

מאת: רוי ורלביטוח29/01/201226 צפיות
נדל"ן מסחרי הוא עסק רווחי מאוד עבור אנשים רבים. אין בזה שום קסם. אתה צריך ידע, מוסר עבודה טוב ויש לך את הדחף להצליח. במאמר זה יש כמה הצעות שיעזרו לכם בנדל"ן. לפני שאתה רוכש נכס כלשהו, ​​התבונן ברמות ההכנסה המקומיות, בשיעור האבטלה והאם האזור הזה גדל או לא. אם אתה מסתכל על נכס שקרוב לדברים כמו אוניברסיטה, מרכזי תעסוקה, אוניברסיטאות או חברות גדולות, ייתכן שתוכל למכור אותו מהר יותר ובכסף רב יותר.

מאת: רוי ורלדיני עסקים29/01/201234 צפיות
ישנם אנשים רבים שמצאו הצלחה על ידי השקעה ברכוש מסחרי. אין שום קסם בלספק לך חיים מצליחים. תזדקק לידע עובד בנושא נדל"ן, להיות בעל ניסיון בשוק וניסיון בענף. מאמר זה מכיל כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל בהרפתקה שלכם ללמוד יותר על הפעלת נדל"ן מצליח.

מאת: רוי ורלדיני עסקים29/01/201221 צפיות
נכסים תעשייתיים ומסחריים מגיעים לשוק כל הזמן, אך נכסים מסוג זה אינם מקבלים רשימות מועדפות כמו בתים רגילים. בין אם קונים או מוכרים, אל תימנעו משא ומתן. להישמע ולהילחם כדי להשיג לעצמך מחיר הוגן לרכוש. צלם תמונות דיגיטליות של תמונות הבניין. ודא שיש לך כל הליקויים שנמצאים בתמונות שאתה מצלם (דברים כמו חורים, כמו חורים בקיר, ושטיחים פגומים או מלוכלכים.

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191329 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201317 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201509 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201304 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201589 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/20998 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20954 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica