חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גלגול נשמות

מאת: אוריגלגול נשמות10/12/20091154 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גלגול נשמות

גלגול נשמות  הוא עוד משהו שקשור בעולם מיסטיקה, הוא מהשורש "גלגל" כלומר גלגל הנשמה הנמצא בתנועה מתמדת ועם כל סיבוב שלו.הולכות נשמות ובאות במעגל של לידה, צמיחה, מוות, ושוב לידה.

צמיחה – מתרחשת בגוף במהלך פרק בחיים אחד.

לידה – התפתחות תאים הורות ומוות, גוף ישן מוליד גוף חדש וכל יש המשכיות של הגוף בתהליך שאין לו סוף, נשמה הנכנסת לגוף דומה הדבר לאדם המושלך לכלא, הנשמה מוגבלת ואין היא יכולה להפעיל את השפעתה כפי רצונה.

הנשמה חייבת להתאים את עצמה לחוקים ולכללים של העולם הגשמי, כפי שהאסיר כפוף לתקנות הכלא. אך הנשמה מקווה להשלים את התיקון שלה ולזכות בטיהור ובמנוחת נצח בעולמה ובאחדות עם בוראה.

מהו עיבור הנשמה?

לפי הזוהר לא כל הנשמות הבאות בגלגול נכנסות לגופים חדשים. מקרים שבהם קולט אדם ברגעים מיוחדים במהלך חייו נשמה אחרת המתעברת כביכול בנפשו.

נשמה נוספת זו אינה קשורה בנשמה שקיבל  בשעת לידתו, ואין לה חלק בהתפתחותו אך היא עשויה ללוות אותו עד סוף ימיו. או לפרוש ממנו לפני מותו. הזוהר מסביר כי נתעברה נשמתם של צדיקים אחדים במקרא, ברגעים מכריעים בחייהם עם נשמות צדיקים אחרים מימות עבר.

מהי למעשה תכלית הנשמה?

שאיפתה של הנשמה היא להישאר תמיד במצב של מודעות טהורה בלי שיהיה צורך להיתלות בקיום הגופני ולהתנגד ללידה מחדש. הנשמה היא כוח שיוצר בתוכנו חיים, כאשר הנשמה עוזבת את הגוף היא יוצרת מוות, שכן מרגע זה שאין חיים בגוף אין עוד תכלית לקיום הגופני, כך נתונים הגוף והנשמה במאבק מתמיד. משימתה של הנשמה להיות הכוח להפוך את הגוף לרצון ולקבל על מנת לתת ולקרב את הגוף אל בוראה. ומשהשלימה את המשימה הזאת למעשה השלימה את הגורל שנגזר עליה והגיעה לגמר התיקון שלה. הגוף מסיים את תפקידו ונרקב בקבר.

כיצד מסביר הארי ז"ל הקדוש את סוד הגלגול?

הארי מסביר שכל הנשמות נכללו באדם הראשון ועל ידי חטאו נתלבשו כולן בתוך קליפות וצריך האדם לקיים תרי"ג מצוות ואם לא קיים איזה מצווה צריך לבוא עליה בגלגול.

כמו כן הארי ז"ל טען שיש לפעמים נפש של אדם רשע שנפשו עדיין אינה יכולה להיכנס לגהנום מרוב עוונותיו, והולכת נעה ונדה ונכנסת לפעמים באיזה גוף אדם או אישה וכופה אותו ונקרא חולי הנפל – כלומר חולה נפילה – אפילפסיה.

תלמידים חכמים יש בהם כוח תיקון לתקן ולהעלות נשמות המתגלגלות למדרגה עליונה בחוכמת הזוהר ובדרך הסוד.

רשעים – שרוב חטאתם מתגלגלים אחרי מותם כבעלי חיים שהם מדרגה פחותה ממדרגות ויש רשעים המתגלגלים בדומם. ועל זה נאמר " כי אבן מקיר תצעק"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161783 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161789 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161662 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161371 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161916 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163889 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161680 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא גלגול נשמות

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/132479 צפיות
החלטתי לשתף אתכם בעבודה שאני עושה מעת לעת על עצמי בשחזור גלגולים . זו עבודה עמוקה מאוד שעוזרת לקלוט דפוסי התנהגות ותבניות שחוזרות על עצמן . האירועים בחיינו די חוזרים על עצמם כל פעם בסיפור מסגרת שונה אבל בעיקר אותו האירוע או שיש לנו פחדים ועכבות שאנחנו לא תמיד מבינים מאיפה הם הבאים ולאן לשייך אותם . כשאר נכנסים לגלגול אפשר לעבוד לפי נושא מסויים שאנחנו רוצים לעבוד עליו ולשחרר אותו ובכלל להבין מאיפה אותה עכבה ותבנית מגיעות.

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/131774 צפיות
כאשר אנחנו חווים בחיים משהו שיש לו חשיבות בעינינו, משהו שהשאיר עלינו חותם, וכמובן דברים שהם טראומתיים, קשים, מחלות, תאונות , חוויות לא נעימות. יש לכל החוויות האלה ולכל הדברים האלה קשר לעבר שלנו הגלגולי.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות18/12/128798 צפיות
כיצד נערך שחזור גלגולים? באילו תחומים הוא יכול לשפר את חיינו? כיצד עובד רטרו-הילינג? דר' ירון זפרן, מורה לשחזור גלגולים, מתאר את השיטה המרתקת לחשיפת חיינו בגלגולים קודמים.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות29/08/128731 צפיות
מהי מועצת הקארמה? מדוע בוחרת הנשמה שעורים קשים, וכיצד באה לידי ביטוי הבחירה החופשית? דר' ירון זפרן, סופר ומורה רוחני מוביל מציג הוכחות מחקריות לגלגול נשמות ועונה לכמה מן השאלות החשובות...

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות04/07/128879 צפיות
מעל מחצית מאוכלוסיית העולם מאמינה בגלגול נשמות - בבודהיזם בקבלה ואצל הדרוזים. לשם מה אנו מתגלגלים? מה ההסבר לתופעת הדז'ה וו (תחושה שמישהו מוכר לי)? האם ילדים זוכרים את גלגוליהם הקודמים? דר' ירון זפרן, מנהל המכללה ללימודים רוחניים, סופר ומרצה בינלאומי המתמחה בתחום זה מלמד על הסודות של גלגול נשמות ועל טכניקות שחזור גלגולים.

מאת: העולמות של אוריןגלגול נשמות17/06/128619 צפיות
שיחזור גלגולים או כפי שמכנים אותה ריגרסיה, הינה שיטת טיפול בדמיון מודרך בו ניתן לטפל בפחדים, פוביות, בעיות במשפחה ועוד... אנו בני האדם נחלקים לנשמה וגוף. הגוף הינו גשמי ואילו הנשמה היא רוחנית. מכאן שיש ניגוד מוחלט בין הנשמה לגוף. הגוף "סוחב" אותנו מטה לגשמיות (אגו, כסף, כבוד ועוד.. ) ואילו הנשמה מבקשת רוחניות (להתפתח וללמוד, לשנות דרכינו ולהיות אדם טוב יותר). ניגודים אלו יוצרים לא מעט בעיות.

מאת: יוסי קרמר גלגול נשמות12/07/118863 צפיות
מתי ניחשף לאמת הרוחנית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica