חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נשים, אתן מאושרות יותר מגברים

לאחרונה פורסם  מחקר שנערך באוניברסיטת NSW הקובע כי נשים נהנות יותר מהחיים מאשר גברים.

השאלה שעמדה בבסיס המחקר היתה ממה אנחנו מפיקים הנאה במהלך היום. גברים ונשים סיפרו מה הם אוהבים ולא אוהבים לעשות, וגם ניסו להעריך כמה שעות ביום הם עושים כל פעולה, אהובה או שנואה. הנתון הסופי שהתקבל היה שאישה נהנית בממוצע 10 דקות ביום יותר מגבר.

גם הנשים וגם הגברים ציינו שהם אוהבים במיוחד לראות טלוויזיה או לשרוץ בבית. אבל למרות הדמיון בדברים שעושים להם טוב, הגברים דיווחו על הרבה יותר "זמן שלילי" ביום שלהם. בממוצע, גברים סובלים 6 דקות יותר מנשים במהלך כל יום.

ללא ספק מעניין, אבל אין צורך במחקרים מלומדים כדי להגיע למסקנות הפשוטות אלו. עם כל הכבוד לנתונים שעולים מהמחקר, זה בדיוק מה שהם - נתונים. מספרים יבשים.

למה נשים מאושרות יותר?

נשים מאושרות יותר  כי הן פתוחות יותר להרגיש. הן גם עצובות יותר כשהן עצובות וגם שמחות יותר כשהן שמחות.

יש הבדלים בין גברים לנשים בנושא האושר אישה קמה בבוקר וחושבת כיצד היא יכולה לגרום לעצמה אושר.

גבר קם בבוקר ורוצה שאשתו תהיה מאושרת כי הוא יודע שאם היא לא תהיה מאושרת גם הוא לא יהיה.

סיבה נוספת היא שגבר  מוצא הרבה אושר במימוש העצמי שלו כשהוא טוב. גבר צריך לדעת מי הוא, מה הוא עושה וכמה כסף הוא עושה כדי להרגיש גברי. בגלל פחדים ופשרות, רוב הגברים לא אוהבים את מה שהם עושים ואת מה שהם מרויחים וזה פוגם בסיכויי האושר שלהם.

לנשים יש דרכים אחרות לכפר על העדר אושר בעבודה. באמהות למשל.

יעוץ לנשים: מרבה חברות מרבה אושר

נתון משמעותי נוסף הוא כי לנשים יש יותר חברות ויותר משמעות למוסד החברות. חברים הם אחד הגורמים הכי משמעותיים לאושר והוכח מחקרית שאחת הסיבות לתוחלת חיים ארוכה יותר אצל נשים נעוצה בכך שיש להן חברות.

גברים - אימון אישי על קצה המזלג

אתם  יכולים להיות יותר מאושרים לא בכך שתהפכו ליותר נשיים אלא דווקא ההיפך, בכך שתהפכו יותר גבריים:

1. התמקדו בקריירה שאתם אוהבים ואל תתנהלו ממקום  של פחדים.

2. פנו זמן גם לחברים וגם לתחביבים.

3. קחו לעצמכם אישה מאושרת -  זה מדבק...

4. קחו לעצמכם אישה שבאמת אוהבת אתכם  - זה מתכון טוב לאושר.

5. נסו לבלות עם הילדים בלי האמא -  יש לכם סיכוי טוב יותר להכיר אותם ולקבל מהם טונות של אהבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגל גשורי, מאמנת אישית - מומחית לאנרגיה נשית ויועצת למערכות יחסים
מחברת הספר "לנשים בלבד" של הוצאת "כתר"

מייסדת בית ספר לנשים ובעלת האתר "מה נשים רוצות" - "What Women Want"

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל גשורי

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה25/07/101149 צפיות
לפני שאגש לעניינים הבוערים שעומדים על הפרק אבקש ליידעך בתמונת מצב הכללית של האהבה כפי שנמדדה לאחרונה. מדאיגים הם הממצאים, לפיהם אנשים איבדו את האמונה כי אהבה אכן קיימת וכל נסיונותיי לשכנע אותם אחרת, נופלים כרגע על אוזניים אטומות ולבבות שהינם אטומים לא פחות.

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה26/05/101056 צפיות
תיכף מתחילה עונת החתונות… ועימה באה עונת הריבים, הצעקות, העצבים, היזע השיטוטים בין ארועים הדרמות והאכזבות. יש שאומרים שהאהבה מתה אחרי החתונה ואני אומרת שבמקרים רבים היא מתה כבר בהכנות לחתונה…

מאת: סיגל גשוריפרסום18/03/101320 צפיות
חתן שמתחרט לגבי חתונה זהו פחד נסתר (ואולי גם גלוי…) של כלות רבות לעתיד. כשמדובר בהברזה מהחופה עצמה – זה כבר סיוט. ומשום מה, בדיוק על המקום הרגיש החליטו לדרוך משווקי פג'ו בישראל יחד עם משרד הפרסום ברוקנר נטע יער.

מאת: סיגל גשוריאימון אישי - כללי11/03/101404 צפיות
השנה, בסמיכות ליום האישה, עלה אצלנו לאקרנים הסרט "פרשס" ( בתרגום חופשי "יקרה") שהפיקה אופרה וינפרי. זהו סיפורה של נערה שחורה, מהשאול של התחתיות תרתי משמע, שבגיל 16 היא בהריון שני מאבא שלה.

מאת: סיגל גשוריאימון למערכות יחסים27/02/102160 צפיות
ממחקר שנערך לאחרונה, עולה כי 76 אחוז מהנשאלות צופות בפורנו, 10 אחוז יותר משנה שעברה. סוג הפורנו המועדף עלינו הנשים הוא זה שברשת, 61 אחוז מאיתנו צופות בו עם בני הזוג. היתה לי שיחה בנושא הזה, לגמרי לא מתוכננת, עם מישהו שקרא את מסקנות המחקר.

מאת: סיגל גשוריאימון למערכות יחסים08/02/101174 צפיות
בשבוע שעבר התקשורת (אצלנו יותר, דווקא בבריטניה פחות) סיקרה בהרחבה את הגילוי של עיתון "הסאן" לפיו אברם גרנט, מאמן נבחרת ישראל וצ'לסי בעבר ופורתסמות' בהווה, נצפה לפני כחודשיים נכנס בצהרי היום למכון עיסוי/מכון הרפייה/מכון ליווי/בית בושת (מחקו את המיותר) – ועוד עם מדי הקבוצה.

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה28/01/101114 צפיות
הם עשו הכל בגדול, הכל מהר, כיאה לשני מגה סטארים - כמעט גדול מהחיים. זו בדיוק הבעיה עם סיפורי אהבה גדולים מהחיים: כשהם פוגשים את המציאות, את החיים האמיתיים - לא תמיד ברור איך לקחת את זה משם...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205607 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196149 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194061 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173161 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173145 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162661 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162390 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica