חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכנית Forty days היא הדבר שמוביל לירידה במשקל

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי16/05/20151167 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לשינוי בחיים. כך רזיתי שבעה קילו בחודשיים

השיטה שמצליחה בארצות הברית כבר במשך חמש עשרה והוכיחה עצמה כגורמת לשינוי משמעותי בחיי אנשים שהתנסו בשיטה מגיעה לישראל. השיטה הזו אולי יחסית חדשה בישראל, אבל עדיין אני יכול להעיד באופן אישי שאני הצלחתי לרזות שבעה קילו בחודשים הודות לשיחות עם המאמן שלי של פורטי דייס.

אז דבר ראשון מי שזה כן מעניין אותו ורוצה לנסות את הדברים שאני מדבר עליהם, מוזמן להיכנס ללינק ולבדוק אותי. זה הלינק http://www.4944.co.il/.

מה זה בעצם השיטה הזו?

השיטה גורסת בהיגיון רב מאוד שהדברים שגורמים לנו להוריד במשקל הם בכלל לא משהו שאנחנו חושבים עליו, אלא דברים אחרים לגמרי שאנחנו בדרך כלל לא מודעים אליהם. אז למה שלא ננסה לעשות את הדברים בצורה אחרת מעט וכך נוכל להגיע ליעדים שלנו.

אני מספר קצת מהדברים שאני עברתי במהלך התהליך הזה של פורטידייס. התהליך כולל ארבעה מפגשים טלפוניים עם מאמני החברה, כאשר מאמן מומחה מלווה אותי במשך כל הזמן הזה ומנסה להבין את מקור הבעיה שלי.

לי זה קרה יחסית מהר, אחרי השיחה הראשונה כבר הצלחתי לקבל מושג אמיתי של מה הסיבה שגורמת לי להשמנה, אני מעדיף לא להגיד מה בדיוק הבעיה כדי לא לחשוף את עצמי. אבל ברגע שקבענו יחד מה הולך להיות התפריט שלנו לתקופה הזו, הוא נתן לי תוספי תזונה שהמטרה שלהם היא לטפל בבעיה שלי בדיוק.

השיחות עם המאמן שלי מפורטידייס הצליחו לעזור לי לגרום להתחיל לרדת במשקל, ברגע ששני הקילו הראשונים ירדו כבר, הרגשתי הרבה יותר קל, הדברים התחילו לרוץ מהר. אני כרגע רזיתי שבעה קילו ואני מאוד מרוצה.

אני רוצה בחום גדול להמליץ לכולם על התוכנית הזו ותראו שרבים המליצו על הדבר הזה והגיעו לתוצאות מעולות. הנה עדויות של אנשים נוספים:

יאיר מתן מחברת כרטיסי ביקור- אני מעדיף להגיב ללא שמות כי זה לא מתאים לי שכולם ידעו מי אני אבל אני התנסיתי בשיטה של פורטי דייס ואני ממליץ בחום גדול על השיטה הזו. אני הצלחתי להגחיע לתוצאות אני בטוח שכולם יכולים לעשות את זה גם. כי אם אני הצלחתי כל אחד יכול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196061 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191321 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161436 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161885 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162133 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162237 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162081 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205505 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196061 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194044 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173132 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173125 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162639 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162371 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica