חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך למצוא משרד להשכרה

מאת: shlomy נדל"ן20/10/2016980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הנתונים הטכניים של המשרד

הדבר הראשון בגינו אתם צריכים להיות סגורים לגביו הוא הגודל של המשרד שאתם מחפשים. גודל המשרד הוא בעצם נתון שלא תוכלו להתפשר עליו. אם אתם זקוקים למקום בו יעבדו 10-15 עובדים, אתם לא תוכלו לקחת מקום שהוא פחות מ 100 מ"ר. נתון נוסף אליו אתם צריכים להתייחס מבחינת החלל הוא המטבחון ושירותים. אתם חייבים לקחת החלטה האם אתם רוצים את כל אלו בתוך החלל אותו אתם שוכרים, או שאתם מוכנים ויכולים להתחלק בהם עם משרדים אחרים שנמצאים באותה הקומה. כמו כן, קחו בחשבון, האם יש צורך בחנייה? נושא חשוב מאוד במקומות כמו תל אביב, האם אתם מעוניינים לשכור חנייה במבנה, או האם המקום נמצא בסמיכות לחניון. רק אחרי שקיבלתם החלטות קריטיות בנוגע לנתונים הטכניים של המשרד אתם יכולים להתחיל בחיפוש.

תקציב משרדים להשכרה

נכון שנקודת המוצא היא כמה שיותר זול. אבל בכל זאת, אתם חייבים לקבוע לכם רף עליון, כזה שאתם מסוגלים לעמוד בו. קחו בחשבון כי למכיר השכירות יתווספו הוצאות נוספות, כמו דמי ניהול, במידה ואתם שוכרים משרדים בבניין גדול, חניות וכמובן ארנונה. אתם צריכים לשקול היטב את כל ההוצאות שלכם ולקבוע תקציב שנוא ראלי לכם. בנוגע לדמי הניהול בבניין, אתם צריכים לשים לב האם מדובר רק בתשלום של ועד בית, כמו הוצאות על מעלית וניקיון, או האם מדובר על דמי ניהול הכוללים בתוכם גם את מיזוג האוויר. ישנו הבדל מהותי בהוצאות הללו בין בניין משרדים ישן לחדש, וחייבים לבדוק את מה כוללים דמי הניהול, על מנת לאמוד את התחשיב הריאלי של ההוצאות.

מיקום המשרד

למיקום של המשרד החדש שלכם יש משמעות גדולה. בוודאי שחשוב להיות במיקום שהוא נגיש לכולם, אך בעיר כמו תל אביב תוכלו למצוא משרדים גם בצפון העיר וגם בדרום העיר ולקבל תמורה טובה מאוד למחיר. חשוב לשים לב כי המיקום של המשרד שלכם נמצא בסמיכות אל בעלי מקצוע דומים. אם אתם עוסקים בתחום היי טק, ייתכן ויטיב לכם להיות באזור אחד, אם אתם בעלי מקצועות חופשיים, יהיה כדאי להיות דווקא באזור אחר. שימו לב, האם בסביבת המשרד יש לכם את השירותים השונים להם תזדקקו.

לדוגמה מציאת משרדים להשכרה בתל אביב היא משימה לא קלה, אך בהחלט אפשרית כאשר מתחשבים בכל הנתונים ומגיעים להחלטות שקולות ונכונות עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shlomy

מאת: shlomy עסקים - כללי13/10/201266 צפיות
בייחוד בזמנים מאתגרים שכלכלות רבות בעולם מתמודדות, ישנם משקיעים רבים שמחפשים אפיקים שבבוא העת יוכלו לקבל תשואות גבוהות מהרגיל, יובל זיו וחברת פסיפיק הולדינגס עם דוגמה אחת לחברות שמתמחות בדיוק במקומות אלו.

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205507 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: shlomy שיפוצים27/03/191819 צפיות
אם בניתם בית חדש, אתם עומדים להיכנס לדירה מקבלן או עומדים לרכוש בית מיד שניה, בוודאי שמעתם על המושג "בדק בית". בדק בית הינה בדיקה יסודית ובה בודקים את הבית על כל חלקיו השונים והמטרה של הבדיקה היא לאתר ליקויים שונים במבנה ובבניה ולאפשר לכם לדעת את מצבו האמיתי של המבנה.

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191722 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196627 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192158 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: shlomy בניין ואחזקה - כללי20/02/191410 צפיות
בדיקת בדק בית הינה בדיקה המחולקת לכמה בדיקות, וכך מרכיבים את הדו"ח הסופי הכולל התייחסות לכל היבט במבנה, חיצוני ופנימי, וכולל ליקויי בניה אם קיימים, בניה שאינה תואמת לתכנון או כל בעיה אחרת. אם אתם עומדים לרכוש בית מיד שניה, בניתם בית חדש או עומדים להיכנס לדירת קבלן חדשה, מדובר בבדיקה שאסור לכם לוותר עליה.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222696 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182592 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica