חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

8 סיבות טובות לגור בעיר מודיעין

מאת: shlomy נדל"ן05/06/20172909 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

1. מודיעין היא יעד מועדף למשפחות

מודיעין היא עיר קהילתית ונוחה מאוד לגידול משפחות המאפשרת התחלה מחדש בעיר מתפתחת. זו היא עיר צעירה הזוכה לסביבה אורבנית ייחודית אשר ניתן לגדל בה ילדים מחוץ לסביבה הסואנת של גוש דן. יש בה מספר רב של גני ילדים ובתי ספר ביחס למספר התושבים כך שהגעה אל בית הספר היא ידידותית מאוד ונוחה ולכן דירות חדשות במודיעין היא הבחירה של רבים בעשור האחרון.

2. כי מודיעין היא לא תל אביב אבל קרובה אליה מספיק

אין ספק שתל-אביב היא המרכז התרבותי והכלכלי של ישראל, אך לא כולם נהנים מהמזג התל-אביבי ומההמולה שלה. מיקומה הגיאוגרפי המעולה של העיר מודיעין וכביש 431 המחבר אותה למרכז הופך את מודיעין למרכז מגורים מועדף לרוב תושביה אשר מוצאים אפשרויות תעסוקה נרחבות מחוץ לעיר.

3. תשתית ואיכות חיים שאין היום בערים הוותיקות

מחפשים דירות חדשות למכירה? התכנון הסביבתי של העיר משופע בפינות נוי ובשירותים חיוניים. הבנייה של העיר נעשתה בצורה כל כך מעשית כך שממעוף הציפור ניתן לראות את הדפוס ההנדסי של הבנייה בה, מה שהופך אותה לנגישה מאוד. מדובר בעיר שתוכנית המתאר שלה נועדה לשווק אותה לתושבים חדשים. עוד בתכנון העתידי של מודיעין, אוניברסיטה ובית חולים.

4. מרכזים מסחריים ומקומות בילוי

נהוג לדבר על חוסר העושר התרבותי של העיר החדשה, אך ככול שהזמן חולף העיר מודיעין מתפתחת ופאבים ומקומות בילוי חדשים צומחים בפאתי העיר. הפאבים המקומיים אפילו מצליחים למשוך אליהם דמויות מפורסמות. במודיעין קיימים כמה מרכזי מסחר וקניות. הפארק הטכנולוגי מודיעין ואזור המלאכה והקניון הגדול ביותר בארץ. ועוד מרכזים המתוכננים להיפתח.

5. עיר שמושכת אליה משקיעים

מודיעין נחשבת לאזור מבוקש עבור יזמים ומשקיעים. השטח הלא מנוצל בה ומיקומה יוצרים המון אפשרויות עבור מרכזי פיתוח, תעשייה, בנייה, מרכזי קניות ומרכזים נוספים. משיכת המשקיעים והיזמים יוצרת אפשרויות חדשות עבור תושבי העיר אשר יזכו להתחדשות עירונית ולמרכזים נוספים אשר ייקלו על איכות חייהם.

6. עיר מושלמת לגידול ילדים

עיריית מודיעין הצליחה לטפח בהצלחה מרובה מערכת חינוך אשר מנצחת בתחרויות וזוכה בפעילות חוץ ספרית. עם גנים הציבוריים מפותחים ומושקעים ומעל לעשרה תנועות נוער שונות הפרוסות בעיר, מודיעין היא עיר פעילה מאוד בקרב הילדים והנוער.

7. אחוזים גבוהים של הגירה חיובית לעיר

אוכלוסייתה של מודיעין היא אוכלוסייה מתחדשת עם הגירה חיובית מאוד גבוהה. היא מתפתחת בקצב מהיר מאוד ולא ניתן להתכחש לכך שהיא ממשיכה להיראות יותר ויותר אטרקטיבית לצעירים ולמגזרים שונים בחברה.

8. עיר עם אווירה ייחודית

עם תכנון עירוני שאין כמותו בארץ, התפרצות התכנון והבנייה והדיור למשתכן מודיעין היא העיר הכי מבוקשת במדינת ישראל. אך ייחודה לא עומד רק על הבנייה בה, במודיעין אווירה ייחודית של עיר שהיא מושב. עיריית מודיעין ממשיכה לייצר עוד אפשרויות עבור תושביה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shlomy

מאת: shlomy עסקים - כללי13/10/201265 צפיות
בייחוד בזמנים מאתגרים שכלכלות רבות בעולם מתמודדות, ישנם משקיעים רבים שמחפשים אפיקים שבבוא העת יוכלו לקבל תשואות גבוהות מהרגיל, יובל זיו וחברת פסיפיק הולדינגס עם דוגמה אחת לחברות שמתמחות בדיוק במקומות אלו.

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205486 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: shlomy שיפוצים27/03/191815 צפיות
אם בניתם בית חדש, אתם עומדים להיכנס לדירה מקבלן או עומדים לרכוש בית מיד שניה, בוודאי שמעתם על המושג "בדק בית". בדק בית הינה בדיקה יסודית ובה בודקים את הבית על כל חלקיו השונים והמטרה של הבדיקה היא לאתר ליקויים שונים במבנה ובבניה ולאפשר לכם לדעת את מצבו האמיתי של המבנה.

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191719 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196606 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192119 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: shlomy בניין ואחזקה - כללי20/02/191407 צפיות
בדיקת בדק בית הינה בדיקה המחולקת לכמה בדיקות, וכך מרכיבים את הדו"ח הסופי הכולל התייחסות לכל היבט במבנה, חיצוני ופנימי, וכולל ליקויי בניה אם קיימים, בניה שאינה תואמת לתכנון או כל בעיה אחרת. אם אתם עומדים לרכוש בית מיד שניה, בניתם בית חדש או עומדים להיכנס לדירת קבלן חדשה, מדובר בבדיקה שאסור לכם לוותר עליה.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222673 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica