חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רסיסי סיפורים מהחיים

מאת: אברהם פכטראקטואליה06/11/2018680 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבחירות לעיריות ומועצות מקומיות – נתנו לנו הצגה של תחרות, מאבקי שלטון, מהפכים ושמירה על הקיים והיציבות תלוי באיזורים.

בצפון – משם תפתח מהלך המהפך – מחיפה וצפונה.

במרכז – חולדאי שמר על כוחו ויציבותו והזמיר עדיין יכול לשיר אבל באופוזיציה ועכשיו נראה איזה פוזיציה הוא יבחר.

מסקנותי לבחירות – להגביל בחוק את הקדנציה לשלוש פעמים בלבד.

הדרוזים ברמת-הגולן – הפתיעו כאשר החליטו שהם עדיין נאמנים לאסד – שטובח בעמו והגיע לכדי 500,000 איש ואשה – וזה בהחלט מעיד לאן פניהם מועדות.

וזה גם משדר את המסר – למה היה צריך לעת הזאת את "חוק הלאום", כזהות של המדינה, כמדינת היהודים.

ספורט הג'ודו – באבו דאבי. שתי מדליות זהב ועוד אחרות מארד, בתוספת הדמעות של מירי רגב והמנון התקווה, בהחלט גאווה לאומית, ומסקנה – יש לנו נוער זהב!

 

מינוי רמטכ"ל חדש – לפי האגדה כשכוכב נופל – מביעים משאלה. אבל כשכוכב עולה – נביע תקווה לשינוי, לקידום לבטחון ושלום, או שקט ממושך ומבוסס על אדני אמת ובטחון צבאי וכלכלי.

בחירות ומהפכים

החיים בהכחשה בתל אביב עת הזמיר לא הגיע. בפרשת זדורוב גם לקט ופאה לא שכנעו את הפרקליטות להודות בפשלות ולהכריז באומץ אנו בעד משפט מוזר.

תוצאות הבחירות כולל המהפכים-מסקנה יש להגביל בחוק את המשרה לשלוש קדנציות בלבד ותודה לאסף הראל שעזר לחולדאי ומנע מהפך צעיר ומצער .

פכטר על המפה. באזור נבחר ראש מועצה בשם פכטר. בהפגנה של עוטף עזה בתל-אביב בלט אחד הפעילים בשם פכטר.זה היה שבוע הפכטרים...

הדרוזים בגולן – מתגעגעים לאסד

הדרוזים ברמת הגולן מחרימים את הבחירות כי הם מזדהים עם סוריה עכשיו תבינו את חשיבות חוק הלאום והנאמנות של הערבים לישראל כמדינה יהודים.

ספורט – ונוער זהב

עוד מדלית זהב בגודו באבו דאבי וזה עדיין לא הסוף. דגל ישראל והתקווה בראש מסקנה יש לנו נוער זהב וזאת רק ההתחלה. זה נוער זה...

שגיא מוקי מדלית זהב באבו דאבי. מירי רגב מעניקה מדליות ובוכה עם התקווה. רק בשל הדמעות של מירי היה כדאי שהיא תיסע ותייצג את גאוותינו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: