חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רסיסי השבוע

מאת: אברהם פכטראקטואליה14/12/2018650 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בוגי מזמר בגל"צ - יעלון בגל"צ "ידעתי על המנהרות אבל שיקרתי כדי להטעות"... כך גם לגבי הצוללות, אזריה, הפרישה והסקרים - הכל תרגילי הטעיה מתוחכמים אך לא תמימים.

מנהרות עליכם בצפון - בצפון גילו מנהרה שלישית, האם דין המנהרות לגבי ביבי הן כדין הצוללות או הסיגרים, או יש בהם כבלים של בזק ואתר וואללה בו צפו החיזבאללה.

הדרת נשים – למה?

הדרת נשים. שרה נתניהו מקבלת תיק 4001 ואילו ביבי מספרים עגולים גדולים 1000, 4000 ומה עם ברק והמיליונים? ציפי ונוני מוזס – כבל, וחוקי ישראל היום – מה עם רות דוד?

ליברמן תוקף את עזה בפגוש את העיתונות

פגוש את העיתונות עם ליברמן. בהרבה מהדברים שלו בראיון הוא בהחלט צדק, הטיפול בתקיפת עוטף עזה היה כושל, העברת כספים והפסקת אש בלי החזרת החילים היתה שגויה. המבצע בצפון וגילוי המנהרות היתה הצלחה גדולה והפתעה רבתית אבל-אבל זה קרה כמעט שנה אחרי התחלת מתקפת הבלונים וההצתות בדרום שניתן היה לטפל במכה קשה לחאמס בלי השלכות לתכניות בצפון. יחד עם זאת ההרתעה של ישראל קצת השתפרה לאחרונה לאור מבצע המנהרות אבל לא כלפי חמאס עזה וחבל. חיזבאללה להערכתי לא תגיב כל עוד המבצע בגבולות ישראל ואם יעשה טעות ויפתח בתגובת נגד ישלם מחיר יקר ומהר כדי לא לתת הזדמנות להתפתחות של ירי טילים מאסיבי. מה שקרה "בדאחיה" יהיה קדימון לתגובת צה"ל במקרה של ירי טילים מלבנו.

חיפה – חיפה עיר עם סגן בעייתי

חיפה שהיתה בעבר עיר אדומה הפכה עתה עם ראשת עיר מומחית לסביבה וסגן מומחה לחמאס, גבאי שתמך, עתה שותק ומנמנם כמו המפלגה ומחכה לנס ...

העם עם הגולן, אך בלי השירים

חגיגת הזמר העברי מדן ועד אילת, הפעם בלי הגולן. אי אפשר להפריד בין האדם לכשרונו כי האדם הוא עץ השדה ותבנית נוף כשרונו השלובים.

וסתם שאלה תיירותית? האם פריז בוערת?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: