חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שאלות – ללא תשובות

מאת: אברהם פכטראקטואליה20/02/2019805 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שאלה לאושרת קוטלר – איך היה מגיב הבן שלך?

ההצהרה האווילית של השדרנית א. קוטלר: "אנחנו שולחים ילדים לצבא והם הופכים לחיות אדם". ובכן יש לי שאלה לאשרת, איך היה מגיב הבן שלך לרצח שני חיילים מיחידתו או לרצח חיילת חברתו או חיילת ביחידה למחרת במעצר חשודים... האם היה מכבד אותם בקפה או מקריא להם את הזכויות ממגילת האו"ם, או צועק ורותח מכעס ואולי גם מוריד כמה כפות. אם השדרנית היתה אומרת שבמקרה הספציפי ההתנהגות היתה שגויה וראויה לענישה המקרה היה עובר ביתר קלות, אבל כשעיתונאית-שדרנית מרשה לעצמה להכפיש אל כל חיילי צה"ל המשרתים בשטחים ולהטיל את כל האשמה על הכיבוש, מבלי להבין למה יש עדיין כיבוש, בלי לומר מילה על רצח שני חיילים ופגיעה באזרחים ביו"ש, בכבישים, בטרמפיאדות - זה מחייב תגובה ציבורית ומנהלית עד כדי הדחתה מהתחנה והגשת חדשות ומגזינים בענייני אקטואליה.

שאלה ליועץ המשפטי – מי לגבי הצילומים והמפגשים

שאלה ליועץ המשפטי - אסור לשר הבטחון להצטלם עם חיילים לראש הממשלה עם ראשי מדינות זרות במיוחד מארצות ערב, לשר חוץ עם מדינאיים לעורכי דין עם קליינטים, לשר התחבורה עם כבישים ורכבות ומה לגבי היועץ המשפטי... עם שוטרים, חוקרי משטרה, עם תיקים ועם המלצות חמות.

שאלה לפרקליטות – בעניין משפט חוזר לזדורוב

עיוות דין קלאסי הפרקליטות מודה בטעות ומסכימה למשפט חוזר לוויקטור גואטה על רצח ב-2004, ומה לגבי זדורוב, שם היו עשר טעויות והם מפחדים מהתוצאה והמכה שתהיה על המערכת.

שאלה לפולנים – על אמת בהיסטוריה

הפולנים נעלבו מתגובת נתניהו שפולנים שיתפו פעולה עם הנאצים. ומה הם ציפו שיסכים לעוות את המציאות והעובדות רק בשביל יחסים אין מצב ...

צדק ראש הממשלה שמיר ז"ל כשאמר בזמנו כי הפולנים ינקו את האנטישמיות עם חלב אימם. השנאה ליהודים בפולין היתה מושרשת בעם הרבה לפני השלטון הנאצי וכיבוש פולין. הפולנים כקטולים אדוקים ינקו את השנאה עוד מתקופת ימי הביניים במיוחד בין דלת העם האיכרים והכפרים שרבים מהם היו חצי אנאלפביתים, לעומת היהודים המשכילים שהתמחו בתחומים רבים אקדמאיים עד כמה שאיפשרו להם. הניסיון היום לשכתב וליפות את ההיסטוריה ולהתנער מחלקם של פולנים רבים מהשואה, הוא מרגיז ומעורר מחשבות נוגות. טוב עושים מנהיגי ישראל שלא נותנים לחלק עצוב זה של ההיסטוריה להיעלם מהזכרון הקולקטיבי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: