חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צבע וצביעות - בפוליטיקה

מאת: אברהם פכטראקטואליה24/02/2019754 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צבע הכסף והצביעות בפוליטיקה

החוצפה והצביעות של פרשנים ופוליטיקאים. הימין ונתניהו לא נלחמים על ארץ ישראל אלא על קולות. מעניין ביותר ועל מה נלחמים בשמאל, בהחלפת השלטון באמצעות הכפשות ראיונות שירה בציבור, הקולות לא מעניינים אותם רק מיזוגים כנסים, משרות שרים בממשלה וגם ארץ ישראל. לעומת זאת הימין מעונין רק, בהישרדות ושהשבט לא ידיח אותם. הימין ברוב חוצפתו מצרף כהניסטים לכנסת אבל לשמאל לא מפריע שלערבים יש נציגים שמזדהים עם חמאס עם אבו מאזן עם אויבי ישראל עם שונאי ישראל השואפים להשמדתה. אז אם הדמוקרטיה בישראל, יכולה להכיל את אויבי ישראל בכנסת נתגבר גם על קיצוניים מימין. ובאשר לקולות לא לשכוח שהסכם אוסלו הנוראי הושג בשל שני קולות שערקו מהימין עבור משרות בממשלה של רבין. ולא לשכוח בזמן שגנץ שכב בבוץ ובמארבים לפיד קיבל טיפולי איפור בטלוויזיה ושאל איפה הכסף...שמגיע לי מבנק הפועלים. זה הקסם של הקומבינות בפוליטיקה, שאחרי המילים היפות מסתתר אגו שליטה ורצון להצליח.

דרום אמריקה זה כאן

דרום אמריקה זה כאן מפלגת גנרלים השואפים לשלטון. צלילי האיחוד גנץ בוגי אשכנזי ולפיד הקטן גם יש הקסטניאטס והמריונטס והכל מושלם.

החיבוק והנשיקה המזויפת עם לפיד

לא נראה לכם מוזר שאחרי נאום המארבים והבוץ גנץ ממהר להתחנף ולהתחבק עם לפיד הלוחם המהולל במחנה כדי ששניהם יוכלו להתבוסס בבוץ או ...

גנץ מכפיש את ביבי ואחיו מסיירת מטכ"ל

הדברים של גנץ והרשימה האנמית רמטכ"ל שהופך לפוליטיקאי קטן משמיץ את ביבי על הפטריוטיות שלו ונאמנותו למדינה עלבון בושה איש גבוה נמוך.

רמטכ"ל שמדקלם מסרים שכתבו לו יועצים ואסטרטגים על עיוור מבלי לבדוק לחשוב עצמאית ושקול השלכות של האמירות על עצמו ועל דרכו העתידית אינו ראוי ולא מתאים להנהיג מפלגה או מדינה. ההשמצות של גנץ כלפי תרומתו ונאמנותו של נתניהו למדינה כאשר שלושה אחים יוני, ביבי, עידו שרתו בסיירת מטכ"ל (ביבי נפצע - יוני נפל) ולהאשים אותו בירידה או נטישה למען לימודים זה אבסורד נלעג לא הוגן ומעליב. התעלול הזה, המושך אש מכל הכיוונים יעלה לגנץ ביוקר רב אישית ומפלגתית. אפשר לבקר את נתניהו ויש גם על מה לבקר אותו, אפשר להתנגד לדרכו אפשר לא לאהוב אותו-אבל אי אפשר לפגוע בנאמנותו לבטחון ישראל ולמדינת ישראל קידומה ושגשוגה והישגיה הרבים.


שאלה לרמטכ"ל גנץ – על נאום הצגת הרשימה

עד כמה אתה טירון פוליטי כדי לעשות טעות גסה בהשמצת נתניהו שלא בצדק ולא בצורה הוגנת.

אם להשוות את דברי ההבל הפוליטיים שנאמרו בהצגת הרשימה האנמית הלא מרשימה, כמו הצבת גב' מיקי חיימוביץ במקום ה-4 ללא ניסיון ללא משהו ספציפי שיכול להצדיק את מיקומה הגבוהה.

אם להשוות את דברי גנץ לספורט - ניתן לומר שכמו טעות שעושה בלם בהחזרת כדור לשוער, בלי להסתכל, הופך לשער מפיר, כך דברי גנץ יביאו נזק הרבה מעבר לאמירה המטופשת.

הדברים של גנץ – הם הוכחה שגנץ הפך לרמטכ"ל לפוליטיקאי קטן, חסר ניסיון, ובמשפט אחד הפך מאיש גדול לאדם קטן ושיחק לידי הימין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: