חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לא ימין ולא שמאל – לא רואים את הכחול

מאת: אברהם פכטראקטואליה28/02/2019685 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא כחול ולא לבן – רק חול וחול

נאומי כחול לבן של מפלגה ללא אידאולוגיה אבל עם הרבה לוגואים וסיסמאות שחוקות שחלקן נעימות לעין ולאוזן -אך רובן לא מציאותיות ומתאימות רק לסיסמאות שלפני. הנואמים שכחו לציין כי הם נסמכים על גוש חוסם שנתמך על ידי מחבלים מבפנים הרוצים בהשמדת ישראל והיעלמותה מהאיזור כמו היועץ של עראפת ותומכי אבו מאזן. לעומת זאת לא נעלמו הרמיזות על קיצוני הימין שהם כביכול פסולים לעומת תומכי המחבלים. מול נאומי כחול לבן קבלנו נאום בנוי היטב, פרגמטי, תוך פירוט הישגי הממשלה בתחומי הכלכלה, הבטחון, ומעמדה האיתן והעולה של ישראל בעולם גם בתחום יחסי החוץ. באשר ליכולת הנאום כבר מזמן הוכח למי העדיפות הבולטת. ונא לא לשכוח - גנץ בנאומו ציין בחיוב ובנוסטלגיה את המנהיגות של רבין ושל בגין ז"ל, ושכח לציין או להדגיש שחלק גדול מתומכיו קראו בהתלהבות לבגין רוצח ופאשיסט, ולאריק שר הבטחון שלו "רוצח". לגוף העניין ההתלהבות הראשונית מצוות הגנרלים + סמל לפיד שנראו כמו תפאורה של מדינה בדרום אמריקה אחרי מהפכה, קיבלו סקרים מחמיאים שיתחילו להתפוגג עם פיזור ענני ההתלהבות. לכן יהיה שמח עד הדקה ה-94 כמו בכדור-רגל ביום 9.4.19. נלך לישון עם.....ונתעורר עם.......אך מדינת ישראל תמשיך להיות מדינת העם היהודי בארצו ובתפוצות, למרות שגם גנץ וגם אשכנזי הם נגד חוק הלאום שלא ישונה, כי הוא מייצג את הזהות הלאומית של העם היהודי. ומעל לכל לא נשכח שיש לנו ארץ נהדרת.

גב' קוטלר מתנצלת ומסבירה

דמעות אינן תחליף לדעות או אמירות אוויליות גורפות כלפי ציבור שלם על-ידי עיתונאית בשידור.

גברת קוטלר מתנצלת מסבירה ומנגבת דמעה. הבעיה אינה בהבעת דעה אלא בצורה, בתוכן ובמסגרת כעיתונאית, דעה אישית בשידור פומבי שגויה וגורפת היא פסולה.

הגינוי של איפא"ק – חוצפה גלותית

הגינוי של איפא"ק - חוצפה יהודית גלותית, לא מתנגדים לתומכי מחבלים: עזמי בשארה זועבי ומרעיהם, ומתערבים את מי לצרף מבין היהודים, גינוי לכם.

קושמרו ואברמוביץ – בשדרות – למי להצביע.

למי להצביע קושמרו ואברמוביץ בשדרות, הרוב רק ביבי ואשה אחת הבריקה, ינצח גנץ אני ביבי.
וזה מזכיר לי את חמותי רק בגין אחרי שמזמן נפטר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: