חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפקט רותם סלע – טוב לליכוד

מאת: אברהם פכטראקטואליה14/03/2019696 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תמוהה – בעיני אי הבנת הנקרא

הגב' רותם סלע ציינה במפורש שמדובר לדעתה בקיום של מדינת כל אזרחיה, שהיא האג'נדה של חנין זועבי ועזמי בשארה (המרגל שברח) וחלק מהח"כים הערביים.

"מדינת כל אזרחיה" – הוא סוף למדינת היהודים, סוף לחזון הציוני, סוף למדינה יהודית ריבונית בארץ ישראל כנאמר במגילת העצמאות.

הגב' לא דיברה על שוויון, לא על זכויות, היא דיברה על מעמד פוליטי פסול מסוכן לקיום מדינה יהודית ומכאן ההתנגדות העזה, ומכאן הסכנה בכל אלה שתומכים בה. איש לא דיבר על זכות ההבעה, אלא על הזכות לשמור על ישראל כמדינה יהודית.

כחול-לבן, מתחיל אי סדר בתוך המפלגה

התפתחות דרמטית בפוליטיקה של הבחירות. אחרי ירידה בסקרים וריב פנימי בין היועצים הוחלט להעמיד את לפיד ומפלגתו בפרונט של ההסברה וההנהגה. מתברר ששלושה גנרלים עטורי קרבות ואוכלי פלאפלים לא מסוגלים או לא מבינים איך מנהלים קמפיין בחירות ומבקשים מסמל יאיר מעיתון במחנה להובילם לקלפי. כלומר יש עתיד על מועמדיה, תוביל את כחול לבן והגנרלים יזדנבו מאחור. העובדה שהודגשה כל הזמן שלהיות רמטכ"ל זה הישג יפה אבל זה לא מכשיר אותך לפוליטיקה הוכח פעם נוספת ובגדול כי פוליטיקה זאת אמנות אחרת הדורשת ניסיון. באופן אישי אני חושב שלפיד הצליח להגיע לעמדה מובילה באיחוד מול כל הגנרלים ובהתחשב בזה שהוא כמעט קיבל דוקטורט בבר-אילן מבלי לסיים תיכון -זה בהחלט הישג יפה. ועכשיו נשאלת השאלה. אם גנרל גנץ לא יכול או מוכשר להוביל קמפיין איך יוביל מדינה כה מסובכת כמו ישראל להיותה מדינת היהודים ולא מדינת כל אזרחיה.

ברגע האחרון

1. טיבי מתלהב מרותם סלע

מנפלאות הפוליטיקה טיבי מתלהב מרותם סלע יותר מאשר מגנץ והקנביס הפך לכוכב בקמפיינים שחלקם נראים כאילו אחרי צינגלה על חשבון הבית.

2. השימוע לנתניהו נקבע ליולי – עיתוי וזמן לא סביר

השימוע לנתניהו בתחילת יולי החומר יועבר אחרי הבחירות, הוכחה נוספת שהיועץ לא היה מעולם פרקליט פלילי ולא חי במציאות בקשת הדחייה בהדפסה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: