חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכונו – לתרגיל המסריח

מאת: אברהם פכטראקטואליה10/03/2020942 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אפשר לפתור את הפלונטר על-ידי פליטים, נושרים, עריקים משני דעה – תבחרו.

לא לשכוח ולא לסלוח – לעריקים מצומת, שעזרו לרבין – פרס להעביר את הסכם אוסלו הכושל בכנסת.

אותן דמויות שאז מחאו כפיים לעריקים ולהסכם – האם צועקים חמאס, מקללים ומאיימים על עריקים פוטנציאליים ומבקשים לחוקק חוק אנטי ביבי – חוק פרסונלי אנטי דמוקרטי, אנטי 58 מנדטים מהציבור.

לא לתת למפסידנים, לוזרים לרקוד עם גנץ – הורה מדורה.

כאשר שלושה רמטכ"לים מוכנים להעזר ברשימה המשותפת תומכת טרור, אנטי ציונית, להפר הבטחות רק למען שלטון, זה מסוכן.

התרגיל המסריח בדרך

הכונו לתרגיל המסריח ליברמן בוגי הנדל האוזר גנץ לפיד ביחד עם טיבי ויזבק מדיחים את ביבי ומוסרים המדינה למשותפת בגלל שנאה ולא רעיון.

הדמוקרט – לפיד את טיבי

הדמוקרטים הגדולים יועץ עראפת, לפיד מרץ מנסים לעקוף את תוצאות הבחירות בעזרת חקיקה מנוגדת לחוק יסוד הממשלה לא לתת ללוזרים להרים ראש.

תרבות ווינה – ודרבוקות

יועז הנדל בבידוד לאחר שחזר מאוסטריה מוזר תרבות ווינה לא עזרה שינסה את הדרבוקות אולי הן יבריחו את הנגיף העדתי המפלג המיותר השחצני .

גוש פוליטי חדש

שימו לב החכית תומא סלימאן מהמשותפת דורשת לבטל גם את חוק השבות. תדעו לאן הם חותרים - לביטול מדינת היהודים. את זה אתם רוצים רק בשל שנאת אדם אחד למכור את כל המדינה, תזהרו לפעמים אין חזרה ממהלך רע.

פתרון יצירתי לפלונטר

יש לי פתרון יצירתי לפלונטר לתת לגנץ להרכיב ממשלה עם טיבי לרסק את חמאס עם זחלקה לטפל בצפון עם בלד ואבו מאזן עם יזבק ממשלה לחודש.

אוי ארצי מולדתי

אוי ארצי מולדתי הר שנאה צומח -וצמחי רעל שנבטו הפכו לנגיף קודח. ארצנו הקטנטונת ארצנו היפה -מאבדת את צביונה היהודי. הציונות נשחקת ונרמסת-ומדינת כל אזרחיה בפתח מתדפקת. אוי ארצי מולדתי את יהודי העולם מחבקת אל תתני לזדים ושדים את חלום מדינת היהודים לרמוס בשנאה קנאה מיותרת. ההיה או חלמתי חלום רע.......

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: