חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

11 – מי יודע

מאת: אברהם פכטראקטואליה11/05/2020668 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל יפי הנפש, שצעקו פוגעים בבג"צ, שלטון החוק, היום פתאום נגד בג"צ, נגד כניעתו, לא אמר לא היה שופט שיתנגד, איזה בג"צ ימני – בושה, נצא להפגנות.

אחד עשר מי יודע – 11 עשר שופטי בג"צ בהרכב מיוחד החליטו פה אחד באופן חריג שנתניהו כשיר להרכיב ממשלה, חזקת החפות עומדת לו – וההסכם עם גנץ להרכבת ממשלת "איקאה" לאחר תיקונים ושיפוצים אפשרי כולל הרכבת שולחן עם 36 ברגים.

עשרה מי יודע – 10 עתירות נגד האיש, ההסכם, הדרך, הפרטנרים, המוסריות, הערכים, הדגלים השחורים – בסיכום "הציבור הנאור", לא מסכים לתוצאה.

תשעה – טוענים בגלימות שחורות, שהתחרו ביניהם מי יפרשן יותר גרוע את ההסכמים וייצג את המתנגדים, המקטרים, הבכיינים, וישמיץ את הרוב שהעז לקנות את השלטון בדרך חוקית ועם רוב מאסיבי.

שמונה – פרשנים שהתרוצצו בכל כלי התקשורת וטחנו לנו בראש יום וליל – על פרשנות, ממשלת מעבר, מוסר, אתיקה, משפט וחברה ועכשיו נאלצים לאכול את המיקרופון.

שבעה – ימי בידוד לפני השבעת הממשלה מיום בג"צ הגדול עד המפץ הגדול.

שישה – ימי חשיבה, תפילה, תהייה, שהכול ילך כשורה, כי מהשורה משחרר רק...

חמישה – חומשי תורה, בהם כתוב שופטים ושוטרים תעשה לך בכל שערוך. כלומר: תמנו מפכ"ל, וועדה לבחירת שופטים ושר משפטים שיוכלו למלא ולהופיע בשערי מגזינים בארץ ובעולם.

ארבעה – בארבעה בנים דיברה תורה, כמו בארבעה שרים בכירים, שניים מהליכוד ושניים מכחול לבן, את החלוקה תעשו לבד.

שלושה מועמדים לשר בריאות – ואין קופצים של המציאה מפחד שיצטרכו ללכת עם מסכה עוד שנה מינימום. שלושה כתבי אישום – שהציבור אכל ושתה משך שנתיים כולל הדלפות.

שניים מי יודע- שני ראשי ממשלה, אחד לחלקי חילוף ואחד להשתלת איברים חיוניים בגוף כמו...

ואחד – נגיף קטן, נגיף קטן, השתלט על העולם, חדר לגוף האדם ועדיין מסרב לצאת. לא יודעים פשרו, לא מוצאים חיסונו ולא יודעים מוצאו המדויק. מהמזרח או שילוב עם המערב, עד שימצאו חיסון להרדימו אולי לעד.

אבל אי אפשר בלי אחד אלוהינו שבשמיים ובארץ.

ואם – לא נפסיק לשיר, נוכל להעיר כי שלושה דברים נפלאו ממנו וארבעה לא ידעתם.

דרך כיפת ברזל בשמיים, דרך צוללות בלב העמקים, דרך נחשים בקריה ובפוליטיקה ודרך גבר גבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: