חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת עורך דין משפחה - טיפים

בחירת עורך דין לענייני משפחה היא משמעותית. סכסוכים במשפחה יכולים ליצור נזק הרסני ויכולה לפגוע אנושות בתא המשפחתי. בסכסודי משפחה הסכסוך מאופיין בעוצמות גבוהות והסכסוך יכול להגיע לאלימות , לפגיעה בקטינים, להברחת רכוש וכו'. לכן ישנה חשיבות בבחירת עורך הדין שייצגכם לעיתים שנים רבות. סכסוכים משפחתיים הנם מורכבים ולעיתים מלווים ברגשות עזים. בנוסף הדין בתחום המשפחה מורכב מפסיקות והלכות רבות – ולכן לא כל עו"ד מתאים לטיפול בעניינים אלו. בחירה בעורך דין שאינו עוסק בדיני משפחה עם ניסיון ומזג מתאים – יכולה לגרום לעגמת נפש ולנזק בלתי הפיך ואף לגרום מכירת דירת המגורים בהליך כינוס נכסים.

להלן הטיפים:

חפשו עורך דין משפחה בעל ניסיון בדיני משפחה: חשוב שעורך דין דיני משפחה אשר יטפל בתיק החשוב בחייכם, יהיה בעל וותק רב. ענף דיני המשפחה הנו ענף משפטי נפרד אשר מורכב מפסיקות דינאמיות של בתי המשפט. כפי שנתקלתם בנושאים אחרים בבעלי מקצוע אחרים, כמו בכל מקצוע, ישנם עורכי דין משפחה העושים עבודתם נאמנה ובצורה מקצועית, והמכירים את ההלכות וההחוקים. מאידך – ישנם עורכי דין אשר אינם בעלי ניסיון בתחום זה, אינם מתעדכנים בפסיקות ובחוקים ולכן מטפלים בתיקי משפחה כבכל תיק אחר. לכן יש צורך בבחירת עורך דין לענייני משפחה בעל ניסיון רב וכי דיני משפחה הנו תחום עיסוקו.

עורך דין שחושב על היום שאחרי או עו"ד לוחמני: רצוי לבחור עורך דין לענייני משפחה בירושלים החושב על "היום שאחרי". מטרתנו היא לפתוח בחיים חדשים אחרי שנסיים את הסכסוך המשפחתי, ולצעוד לחיים חדשים ושלווים וטובים יותר. רצוי לא להתפתות להמלצות שיומלצו לכם בעניין ביטול הקשר של הילדים עם ההורה הנוסף. ניתוק הקשר עם ההורה השני יכול לפגוע בקטינים עצמם  מבחינה נפשית. בנוסף, ביום שתפתחו מערכת יחסים חדשה, אתם תהיו מעוניינים כי הילדים יבלו זמן מסיים עם ההורה הנוסף.

רצוי לא להתפתות להבטחות שווא: רצוי לחפש עורך דין בעל ניסיון חיים, חד מחשבה ויצירתי, אשר יכול להציע פתרונות שונים לפתרון הסכסוך המשפחתי. אל תלכו שולל אחר עורך דין המבטיח הבטחות שווא לא הגיוניים גם בנושא משמורת וגם בנושא רכוש. עורכי דין המבטיחים הבטחות בלתי מציאותיות יכולים להוליך אתכם שולל ולגרום נזק בלתי הפיך.

אל תתפתו ללכת שולל אחרי עצות סרק: ישנם כאלו הממליצים ללקוחותיהם לעשות שימוש שלא כדין בצו הגנה / צו הרחקה.כמו כן להשתמש בתלונות במשטרת ישראל כמכשיר לניגוח הצד השני. תלונות שווא במשטרת ישראל או בקשת סרק לצו הרחקה/צו הגנה, יכול לפגוע באמינות בפני בית המשפט, ואף להביא את בית המשפט לפסוק הוצאות כבדות לפיצוי הצד הנפגע.
רצוי לא להאמין למי שמבטיח קיצורי דרך בלתי הגיוניים:
ההליכים בבית המשפט אורכים לעיתים מספר שנים. אל תתפתו לאלו המנסים להלהיב אתכם בהבטחות שווא ובפתרונות קסם. רצוי להעסיק עורך דין אשר ינסה לקצר את ההליך ככל שניתן תוך ניסיון למציאת פתרונות יצירתיים והנמכת להבות הסכסוך.

 

רצוי לבחור עורך דין הבקיא גם בתחומים הקרובים והמקבילים לדיני משפחה: תחום דיני משפחה קשור לתחומי משפט אחרים. לכן רצוי לבחור עורך דין הבקיא בתחומי משפט משיקים כגון: דיני מקרקעין. במהלך הסכסוך המשפחתי לעיתים יש צורך במכר דירת המגורים או בשמירת דירת המגורים במסגרת הסכם גירושין או במהלך הדיונים ולכן החשיבות בשליטה בתחומים אלו.

אינטראקציה אישית הנה חשובה: חשוב להיפגש עם עורך הדין כדי לבדוק את האינטרקציה בניכם. עורך הדין צפוי ללוות אתכם תקופה ארוכה ואתם אמורים לחשוף בפניו את סודותיכם הכמוסים ביותר. – לכן לנושאים כגון אמינות, הקשבה,  ודיסקרטיות - ישנה חשיבות רבה.

ניתן להתרשם מרמתו של עורך הדין ומדרך התנסחותו באמצעות ביקור באתר האינטרנט שברשותו: ישנם עורכי דין המנסחים חומר משפטי באתר האינטרנט שברשותם. הנכם יכולים לבקר שאתר זה – ולהשיג שתי מטרות. 1. ללמוד ולהחכים בתחום המשפטי המעניין אתכם. 2. להתרשם מהידע שצבר עורך הדין, משליטתו בהלכות ובהתנסחותו.

רצוי לבחור עורך דין מקצועי אשר שולט בכלל דיני המשפחה ובעל חשיבה חדה ויצירתית: במהלך פגישתכם עם עורך הדין – תוכלו לשאול את עורך הדין שאלות פרטניות המאפיינות את המקרה הפרטי שלכם. כך תוכלו ללמוד אודות רמתו המקצועית של עורך הדין ותוכלו לבדוק אם הוא מעלה פתרונות שונים לפתרון הסכסוך. כאמור סכסוך משפחתי במיוחד בהליכי גירושין, טומן בחובו מספר רב של סוגיות כגון: פירוק בנושא דירת מגורים, פירוק שיתוף, חלוקת מוניטין, מזונות אישה, חלוקת פנסיה, מזונות ילדים, משמורת, הסדרי שהות עם הילדים, עיכוב גט. לעיתים הסכסוך אף טומן בחובו סיכוי לאלימות במשפחה, צורך לשימוש בצווי הגנה, שימוש בצווי הרחקה וכו' – ולכן החשיבות הרבה בבחירת עורך דין הבקיא ובעל ניסיון בנושאים אלו ובחירה נכונה של עורך דין גירושין בירושלים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד עורכי דין בירושלים - אברהם זאדה הרפז מנוהל על ידי עו"ד, בוגר במשפטים LL.B, עוסק בייצוג משפטי ובכתיבת מאמרים בכל קשת הסוגיות המשפטיות בדין האזרחי. ניתן לקרוא את המאמרים המשפטיים הנוספים הנכתבים ע"י עורך הדין ע"י לחיצה על הקישור: עורך דין ירושלים

המשרד עוסק בדיני משפחה , גירושין , מקרקעין ו נדלן , הוצאה לפועל, רשלנות ובכל סוגיות הדין האזרחי.

כמשרד עורך דין בירושלים קטן ואינטימי, השירות המשפטי המוענק מאופיין במתן דגש על מתן שירותים משפטיים בסטנדרט מקצועי גבוה, ביחס אישי ואדיב, בטיפול יסודי, בנאמנות ובטיפול מקצועי מהיר ומסור לכל לקוח ולקוח, כאשר הדגש הוא על שיקול דעת מעמיק בטרם הטיפול בכל מקרה על נסיבותיו והתאמת אופן הטיפול לאותו מקרה וללקוח.

ניהול נכון וחכם בעניינו של הלקוח, מגביר את הסיכוי כי הלקוח יקבל את השירות המשפטי על הצד הטוב ביותר ולפיכך משרד קטן ואינטימי הינו בעל יכולת הענקת יחס אישי, תשומת לב מרבית, נאמנות, טיפול מקצועי ומסור וכן התעמקות ברזי החוק והפסיקה אשר הם שיעניקו יתרון נוסף ללקוח.

הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד לשם קבלת ייעוץ משפטי או מידע נוסף. לתיאום פגישה עם עורך הדין ניתן להתקשר ישירות לטלפון נייד 054-3001999 או למשרד בטלפון: 072-2498444. ניתן אף לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת: harpaz-law@012.net.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד אברהם זאדה הרפז

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזייעוץ משפטי11/04/201216 צפיות
הגשתם בקשה להיתר בניה וקיבלתם סירוב? התקבלה החלטה בעניינכם ללא שנתנה לכם האפשרות לטעון את טענתכם? לא העניקו לכם הזדמנות לטעון את טענותיכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה ומהם זכויותיו של האזרח בפני הרשות ומהם חובותיה של הרשות?

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזאלימות במשפחה06/04/201305 צפיות
לעיתים בהליך גירושין בעל עוצמה גבוהה, קיים סיכוי כי אחד מהצדדים ינהג שלא ביושר על מנת להשיג יתרון בהליך המשפטי שלא כדין. אחד מהאמצעים הפסולים הנו שימוש לרעה בבקשות לצווים - אשר במקרים מסויימים עלול לעלות למבקש ביוקר

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזאלימות במשפחה06/04/201367 צפיות
מה עושים כאשר אחד מבני הזוג מפעיל אלימות במשפחה? כיצד יכולים בתי המשפט לענייני משפחה ומשטרת ישראל לסייע בעניין?

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזחוק ומשפט - כללי03/01/171796 צפיות
מהו עיקול, כיצד הוא מבוצע, מה ההבדל בין עיקול ברישום למימוש העיקול? האם ניתן לעקל נכס טרם הגשת התביעה, מה ההבדל בין עיקול בהוצאה לפועל לבין עיקול בבית המשפט? כיצד מטילים עיקול? מהם דרישות הסף להטלת עיקול בבית משפט? שאלות אלו ואחרות תוכלו למצוא במאמר זה.

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזחוק ומשפט - כללי05/09/111447 צפיות
ההליך המתאים בהוצאה לפועל: איחוד תיקים או פשיטת רגל? מאמר המסביר את ההבדלים בין שתי הדרכים להגנת החייב. מאמר מאת עורך הדין אברהם זאדה הרפז.

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזדיני ירושה05/09/111448 צפיות
מהי השפעה בלתי הוגנת אשר יש ותפסול צוואה? לפי הפסיקה נקבע מס’ מבחנים על מנת לפסול צוואה בשל הפגם של השפעה בלתי הוגנת.... מאמר מאת עורך הדין אברהם זאדה הרפז.

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזדיני משפחה05/09/111302 צפיות
השקעת בעצמך – תתכונן להפריש סכומים לבן הזוג השני מוניטין ויכולת השתכרות כנכס בר איזון בעת פירוד בני הזוג: מאמר מאת עורך הדין אברהם זאדה הרפז.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231579 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212063 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211918 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211565 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211245 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201788 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201518 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica