חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירות או לא בחירות, זאת לא הבעיה.

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/08/2020572 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולם מדברים נגד ביבי – אף אחד לא מדבר נגד גנץ וכחול לבן.

מי שיכול למנוע בחירות – זה גנץ, מי שיכול להוביל לבחירות, זה ביבי.

גוש ימין עם 59 מנדטים מול כחול לבן של 16 – דרשו ממשלה פריטתית – קיבלו ללא שום פרופורציה למנדטים 16 שרים ולמרות זאת, מתעקשים להכריח 59 מנדטים לפעול ולשלוט.

אם הסיסמה של גנץ – "ישראל לפני הכל", בבקשה תוכיח זאת, תתפשר, תתגמש ותשים את האגו השבור של 8 מנדטים לפי הסקרים בצד, אחרת תיעלם מהמפה הפוליטית וראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום, ימשיך לקבל קרדיט מהעם.

"הצביע למען מי שמבטיח פחות ביותר – הוא יאכזב פחות מאחרים". (ברנארד ברוך)

"יש מבחר קטן ודל בין תפוחים רקובים". (ויליאם שקספיר)

"אם הבזבוז והמותרות היו אשמה, לא היינו מוצאים אותם במשתאות האלים". (אריסטופוס)

"אני מת מעבר לאמצעי". (אוסקר ויילד)

פרשנים בנוסח לואי דה פינס

איפה כל פרשני החצר, לא ידעו על אביב העמים הערבי - אביב האמיריות לא העריכו את נפילת מובארק, לא מעריכים את תדמית ישראל בעולם ומעמדה.

המפרגנים בע"מ

תהיתי כמה זמן ייקח למפרגנים להתעורר ולמצוא פגמים, חורים, סתירות בהסכם השלום ואכן זה מגיע לאט , קנאים מתוסכלים משני הצדדים, תירגעו יש מטוסים.

ממש התרגשתי

התרגשתי מהפרשנים הבכירים שטוענים שנתניהו נתן אישור לטראמפ למכור מטוסים מתקדמים לאמיריות. איזה מעמד איזה כוח ובישראל לא מעריכים זאת.

שלום תמורת שלום ונשק

הסכם שלום ועוד מדינות בדרך יוצרים חומת אש אפקטיבית מול איראן, חמאס, חיזבאללה, סוריה, עם נשק מתקדם ואיכותי, לכן כל הביקורות מתסכול וקנאה.

בחירות או לא להיות

בחירות או לא בחירות משילות תפקוד שליטה, גרעון, פתרון, תחליטו מהר אם צריך ניתוח חירום להצלת המדינה, המשק השלטון יופיע מיד, נמאס מהטמטום.

נ.ב.:

גילוי נאות – מורחים מטייחים מושכים. זמן מיותר.

גילוי נאות כתובע בכיר בפרקליטות יש לסיים תיק בדיקה חקירה של נבחרי ציבור, תיקים עם עניין ציבורי, שחקנים, תקיפה מינית, ילדים 30 60 יום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: