חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם הדג מסריח מהראש?

מאת: אברהם פכטראקטואליה16/10/2020726 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתפקידו כיועץ משפטי לממשלה, בסוגיה הנוגעת לו, הוא תוקף בבוטות אם פרקליט המדינה שעומד בראש הפרקליטות בנוסח מאפיוזי "המניאק הזה", מחזיק אותי בגרון ועוד.

לכן כל מי שחושב ומפרשן שהנושא החם הוא תיקי נתניהו והיועץ וניצן – עשו עבודה מקצועית נקייה ללא "רעשי רקע" פוליטיים או משפטיים, לא רק שחי בלהלנד אלא גם מתבזה בפרשנות פוליטית קטנה.

האם זה ישפיע על כתבי האישום של נתניהו – בשלב זה לא נראה לי סביר.

ניתן לומר שטכנית לא יהיה שינוי, אבל האווירה, העננה המרחפת מעל ההחלטות של החקירות, ההדלפות המאסיביות, תרגילים מסריחים עם עדי מדינה כמו חפץ, ירחפו מעל המשפט והשופטים.

ומי שיגיד שהשופטים מקצועיים, יתעלמו, יתעלו, יתנתקו מ"רעשי הרקע", הוא חולם בהקיץ, אין דברים כאלה במציאות.

האם זאת דמותה של צמרת אכיפת החוק, האם אלה שומרי הסף של שלטון החוק, "קלטות מנדלבליט", שוברות את כל המוסכמות ואכן משהו "רקוב בממלכת דנמרק" שלנו ונוצר מצב עצוב שאלה ראשי אכיפת החוק.

האם יבואו פרשנים וכנראה יבואו, כפי שכבר מסתמן ויגידו ששי ניצן סחט את מנדלבליט, או בלשון העם "החזיק בגרונו" או למטה מזה, לא ניתן הגיונית להתעלם מכך.

ומה שיש לנו היום, זה כתב אישום שלכאורה כשר, אבל המסגרת מסריחה.

מה שעוד ברור – שגם שי ניצן וגם מנדלבליט יכולים לשכוח ממינוי ציבורי או מינוי לבית המשפט העליון.

גם אם 7 שופטי בג"צ יחליטו שמנדלבליט נקי וצח, הציבור לא יעכל ולא יקבל זאת והכתם הזה ילווה אותם בהמשך הקריירה.

מבזקים מהסגר

או שאתה מניאק או פרקליט המדינה שומרי שלטון החוק במופע משפטי שמקרין על תיקי העבר, על תפירה השתקה טיוח וסילוק חשבונות תענוג של קציני אכיפת החוק, תחשבו שנית על מה שאמרתם בעבר.


פקידי האוצר מתפטרים

פקידי האוצר מתפטרים והם צודקים, לא נותנים להם להחליט בנושא האוצר לנהל את המשרד ובא שר חדש וחוצפן שרוצה להחליט לאן האוצר ילך ויחליט לזה הפקידים שאין עליהם אחריות, לא יסכימו, ולידם רוקדים ועוקצים קרן ואברמוביץ גאוני האוצר שיודעים רק לבקר ולא להציע מה לעשות ואיך. כאשר הפקידים ולא רק באוצר התרגלו משך השנים שהם מנהלים את המדינה, והשרים רק נהנים מהמצב, ומי שנושא באחריות לכשלון הם כמובן לא הפקידים.

בנט חולה וחולם על ראשות הממשלה

כל מי שחולם שבנט יהיה ראש ממשלה, סובל מסימני קורונה: איבוד חוש הריח והטעם, כאשר גדולי המומחים בעולם לא מבינים ולא מכירים עדיין את הנגיף, בנט כתב ספר על הנושא ובו פרקי אבות ופרשנות שגויה על המצב והחיים, בכלל בועט בנט לפני פיצוץ היזהרו מחיקויים.

תא"ל השכל – מפגין חריג

אהוד ברק ודליה רבין מגינים על תא"ל השכל, פטריוט ישראלי. מתברר גם פטריוט וטייס יכול להיות פוץ ישראלי מצוי, יהיר, מתנשא ולא עיוור צבעים אלא להיפך, משחיר מציאות. ומה נשאר, מהשכל לא הרבה, עם הרבה נקודות שחורות.

חרדים עליך – קורונה

הטיפול בחרדים כושל כי הגישה מוטעית, שיחה עם הרבנים ואדמורים לקחת אחריות מלאה על הציבור שלהם ולסגור אותם בסגרים, על אחריותם בכל התחומים, ולתת להם לחיות לפי אמונתם לחיים לחולי ולמוות איש באמונתו יחיה וימות לפי בחירתו.

נ.ב.:

1.כל הצועקים שמשקר הקורונה, לא נוהל בצורה מקצועית וזה כשלון וחרבון ואסון – נא להירגע ולהביט מה קורה עכשיו באירופה, בגל השני – צרפת, איטליה, אנגליה וכו'.

2.מעניין שכל אלה שצעקו בזמנו בגל הראשון "לצאת לצאת מהסגר" – היום צועקים חמס למה יצאנו מוקדם מדי ורחב מדי, כך זה כשאין אחריות, רק ביקורת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: