חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיסון – כחול לבן לפני הכל

מאת: אברהם פכטראקטואליה28/11/20201007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההחלטה למנוע בחירות על-ידי הקמת ממשלה עם "כחול לבן" על בסיס פריטתי, הוכיחה עצמה ככשלון פתטי עם ניהול פרטצ'י של חוסר תקציב, חוסר מינויים ובלגן בניהול הקורונה.

אם נגזרו עלינו בחירות – יופיעו מיד - אחרי הראיון עם גנץ אני שקט בוטח רגוע, הוא הצהיר פומבית שבבחירות יעמוד בראש כחול לבן, ובעיקר שהוא האלטרנטיבה היחידה לשלטון. זאת מנהיגות, זאת עמידה איתנה על אפס הישגים, אפס החלטות, אפס השתתפות בהסכמי השלום, בקיצור אומנות האפס כאלטרנטיבה. פוליטיקה חדשה עם מסכה דרמטית. לו יהי...

החלטה אומללה של משרד הבטחון ושר הבטחון - משרד הבטחון הפסיק תמיכה בחיילים בודדים, ביטול לשכת החליפי והמנכ"ל המיותר יכולים לכסות את התקציב. אחת ההחלטות המרגיזות והמבישות של התקופה, ממליץ על הורדת סכום מסוים ממשכורת קציני הקבע, קציני מילואים, אנשי חבר וצוות גמלאי צה"ל. מוכן להיות ראשון לתת דוגמא מקווה שעוד רבים יצטרפו או שימצאו פתרון במשרד הבטחון או שנחיה עם הבושה, חבל ועצוב .

גנץ והצוללות - סנסציה: גנץ הקים וועדת בדיקה לעניין הצוללות. מדובר במכה מתחת לחגורה למנדלבליט שכבר הביע דעתו שנתניהו לא קשור, שנית מדובר במתן אקמול לאירוע ושלישית החלטה מדינית נטו שלא ניתנת לבדיקה צבאית. גנץ עושה שריר אם האיבר הלא נכון ובעיתוי אומלל בשבילו מתאים מאוד לגנץ שעושה קולות קוקוריקו. יתירה מכך, הקים ועדה עם אנשים לא מתאימים ופסולים לעדות וחקירה.

שנאה, קיטוב וקרע – דברי חכמים - דברי חכמים על שנאה על שלטון והחיים בכלל לקרוא ולהפנים: "שנאה אימפוטנטית היא הנוראה שברגשות אסור לאדם לשנוא את מי שאינו יכול להרוס" (גיתה) - ידינו לא שפכו את הדם הזה ועינינו לא ראו (דברים כא 7) – תפקיד האופוזיציה להתנגד לכל ולא להציע כלום (טירניי). המושל במידה שהוא מושל אינו טועה (אפלטון) ואידך זיל גמור. תחשבו על זה....

גנץ לפני חודשיים – הצוללות נושא סגור - להקים וועדת חקירה למה החליפי רוצה וועדת בדיקה על הצוללות, כאשר הכריז לפני חודשיים שהנושא סגור ונבדק על-ידי היועץ, מאיים סרק סרק.

רוצה רוטציה – חלום חלופי - מה דעת החליפי על הרוטציה, לא תואר לו ולא הדר ולא תקציב, ומה דעת הרוטציה גם לפי האורקול מדלפי. אין לדעת מה יהיה בעוד שנה בעוד חודש אולי במקום רוטציה תהיה פרובוקציה ובמקום פריטטית מחרטטת או פתטית והחיסון יצילנו מידם, הללויה לעולם.

נ.ב.: כל מהלכי גנץ הם חיסון נוסח "גנץ 5", לממשה גוססת שזקוקה לבחירות כמו חמצן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: