חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לטפל בשיעור יתר בפנים

מאת: קוסמטיקאית ברשתהסרת שיער24/01/20101820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסובלות העיקריות משיעור יתר בפנים הן נשים. כדי לטפל בתופעה, יש להבין את הגורמים לה.

האחראיים העיקריים לשיער הפנים הם ההורמונים הגבריים המכונים אנדרוגנים. מכך אפשר להסיק די בבהירות שהפחתת כמות ההורמונים הללו תוביל לירידה בשיעור יתר בפנים, מבלי לעבור טיפולים קוסמטיים להסרת שיער.

יחד עם זאת, תמיד יש לבדוק את תוצאות הטיפול, שכן לעיתים, גם אם טופלה הבעיה ההורמונאלית,  הדרך היחידה להיפטר מהשיער היא טיפולי הסרת שיער.

בגזרת הטיפול התרופתי אפשר להשתמש בתרופות שמטרתן דיכוי של ייצור האנדרוגנים בבלוטות. יש להקפיד לקחת אותן במינון נמוך. אפשרות נוספת היא גלולות למניעת הריון שהשפעתן מדכאת במידה מה את ייצור האנדרוגנים בשחלות.
אצל חלק מהמטופלות ניכרת הפחתה משמעותית בשיעור היתר בפנים עם נטילת תרופות אלו.

יש לציין כי יש גם חסרונות לטיפול מסוג זה:

החיסרון בטיפול בדקסמטאזון הוא שקיים סיכוי שפעילות הבלוטה שמפרישה הורמונים במוח תדוכא ותקטן ותגרום לבעיות שונות. לכן טיפול בתרופה זו מחייב מעקב רפואי קפדני.

גלולות למניעת הריון פחות מסוכנות, אך גם ביניהן יש כאלה שמתאימות יותר או פחות למטרת טיפול בשיעור יתר. חפשו את הגלולות שמכילות בנוסף על הרכיבים הקבועים והסטנדרטיים גם חומר שנוגד את פעילות ההורמון הגברי.

שימו לב ששימוש קבוע בגלולות למניעת הריון דורש גם הוא מעקב רופא, וכולל בדיקה של משטח צוואר הרחם כמו גם בדיקת שד אחת לשנה.

מלבד זאת, קיים החיסרון הבולט לעין שיש לקחת טיפול תרופתי באופן קבוע, דבר המשנה כליל את אורך החיים של המטופלת ולעיתים גם את המאזן הבריאותי שלה.

לפני שאת שוקלת טיפול תרופתי תחת מעקב רפואי, את יכולה לשקול שיטות שונות הסרת שיער לצמיתות. שיטות אלו הן שיטות מתקדמות, פשוטות יותר ומסוכנות פחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צריכה קוסמטיקאית?אצלנו  באתר תמצאי מידע מקצועי ומקיף בנושא טיפולים קוסמטיים, הסרת שיער, צלוליט ועוד. הכנסי כבר עכשיו לאתר http://www.helga.co.il/ ותוכלי להתעדכן בכל מה שחשוב לדעת בנושא קוסמטיקה וטיפוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קוסמטיקאית ברשת

מאת: קוסמטיקאית ברשתתוספי מזון27/01/111513 צפיות
מה כדאי לכם לדעת על העלמת כתמים וויטמין C - רוצה שהעור שלך יראה טוב ובריא יותר? הרבה יותר?

מאת: קוסמטיקאית ברשתשיער12/10/102404 צפיות
בואו לקרוא כמה עובדות מעניינות על נשירת שיער בעונת הסתו ובכלל...

מאת: קוסמטיקאית ברשתנשירת שיער05/10/101704 צפיות
כמה שיטות מומלצות לטפל בתופעות נשירת שיער לקראת בו הסתיו...

מאת: קוסמטיקאית ברשתיופי וטיפוח - כללי28/07/102958 צפיות
צלוליט היא תופעה שכולנו מנסות למנוע - גבשושיות מצטברות ממש מתחת לעור וחוסמות את זרימת הדם לאיזורים בהם יש צלוליט. מה שנראה כמו "עור ברווז" הן למעשה בצקות קטנות שנוצרו עקב כך. קראו עוד על התופעה וגלו האם גם אתן סובלות מצלוליט.

מאת: קוסמטיקאית ברשתטיפול בעור15/07/101442 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתקוסמטיקה15/07/101338 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתטיפול בעור01/07/101626 צפיות
טיפולי אנטי אייג'ינג מועילים בחידוש העור ומניעת התקמטות, אך רבים שוכחים את המשמעות של תוספי תזונה וויטמינים במלחמה בזמן. תוספי התזונה מסייעים בחידוש רקמת הקולוגן, איזון הורמונלי של העור ומלחמה ברדיקלים חופשיים. איך תבחרו תוספי תזונה מתאימים? קראו בכתבה.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818392 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184322 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142347 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142580 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144022 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144374 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148372 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica