חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסכם ראשון ל-waze עם ספקית שירותי מיקום בדרום אמריקה

מאת: עינת מירוןאינטרנט - כללי25/01/20101412 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


חברת waze הפועלת בתחום פיתוח אפליקציות רשת סלולאריות מבוססות מיקום וניווט, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת Location World מאקוודור. חברת Location World היא ספקית שירותים מבוססי מיקום (LBS) הגדולה ביותר בדרום אמריקה ויש לה פעילות נרחבת במרבית מדינות אמריקה הלטינית בהן פנמה, ארגנטינה, פרו, ונצואלה, קולומביה וצ'ילה. חברת Location World מאפשרת לחברות לפתח יישומים מבוססי מיקום במהירות וביעילות ובין לקוחותיה מפעילים מקומיים מובילים וגופים מסחריים בהם טלפוניקה - Movistar, קוקה קולה, נסטלה  ומנפאואר.

בהתאם להסכם שיתוף הפעולה, חברת waze תעשה שימוש במידע ובמפות של Location World ובתמורה תספק עדכוני מפות בזמן אמת, בהתאם למצב התנועה. המהלך יאפשר ל- Location World לספק ללקוחותיה שירות מפה עדכני, בזמן אמת, הראשון מסוגו באקוודור ובהמשך בשאר מדינות אמריקה הלטינית. משתמשי waze הקיימים במדינות אלה ייהנו משירות מפות עשיר ומקיף דבר שיאפשר להם להרחיב משמעותית את מגוון השימושים שהם עושים באפליקציה ובדרך זו להגדיל את מידת מעורבותם בדיווחים ובהזרמת מידע בזמן אמת. שותפות זו מעודדת ותורמת להגדלת השימוש בשירותים מבוססי מיקום וניווט, כך שיותר ויותר משתמשים יצטרפו לשירות ויתמכו בהתפתחותו.

נשיא ומייסד waze אורי לוין: "השילוב בין השירות שמציעה waze יחד עם המידע שמאפשרת Location World מספק יתרונות חד משמעיים ללקוחותינו בדרום אמריקה. אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה יאפשר הרחבה משמעותית של קהילת משתמשי waze עם נהגים חדשים שיחשפו לעולם הניווט הגלובלי. בנוסף, תוכנית השותפים שלנו מאפשרת למספר הולך וגדל של ספקי מפות הרואים בנו שותף אמיתי, לחבור אלינו כדי לשפר משמעותית את התחרותיות ומתן ערך מוסף ללקוחות".

---

בשונה ממפות מקוונות, מסורתיות, waze מייצגת את עולם המפות החדש בו הקהילה בונה ומעדכנת את המפה באופן פעיל ושותף, תוך נסיעה עם אפליקציית web המותקנת במכשיר הסלולארי. במהלך הנסיעה מועברות נקודות הציון (GPS) לשרתי waze ומתורגמות בזמן אמת לתשתית כבישים ולנתוני תנועה ועומסים.

אפליקציית ה-GPS החינמית של waze מבוססת על מפות אלה והיא מספקת למשתמש בכל עת את המסלול המהיר ביותר לכל יעד בהתבסס על נתוני התנועה בזמן אמת. ל-waze כ-250,000 משתמשים סלולאריים (נוקיה, אייפון, אנדראויד ו-WM). בתחילת 2009 השיקה waze את האפליקציה בארה"ב ובמהלך חודש נובמבר 2009 פתחה את השירות למשתמשים נוספים ברחבי העולם. כיום זמינה waze בכ-900 ערים שונות ברחבי העולם

---

אודות waze
חברת waze פועלת בתחום פיתוח אפליקציות רשת סלולאריות מבוססות מיקום וניווט בשיתוף מלא של קהילת הגולשים במדינות שונות ברחבי העולם. השירות שפיתחה waze כולל מפות המתעדכנות ברציפות, התרעות על עומסי תנועה ותאונות, ומידע המציע למשתמשים את הדרך המהירה ביותר להגיע ליעד שלהם. חברת waze מעסיקה 35 עובדים ופועלת ממשרדיה שברעננה. http://www.waze.co.il/download/  / www.waze.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-18 שנים בכל ערוצי המדיה השונים.

עינת מירון

יחסי ציבור, יעוץ תקשורת ושיווק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינת מירון

מאת: עינת מירוןיחסי ציבור11/03/121413 צפיות
לקשת עוצמה גדולה שאסור לזלזל בה, אבל הפעם נדמה שהציבור תופס את העוצמה הזו כזלזול בו ובשכל הישר שלו וקשת עלולה למצוא את עצמה במשבר מתגלגל

מאת: עינת מירוןהודעות לעיתונות - כללי25/01/101526 צפיות
אתר ozeret4u.co.il מקבוצת דפי זהב חושף כמה תשלמו לעוזרת הבית שלכם ומה היא תהיה מוכנה לעשות בתמורה. האתר מהווה את מאגר המידע הגדול והאמין ביותר בארץ לעוזרי ועוזרות בית. באתר רשומים אלפי עובדים במקצועות משק הבית, כש-694 מהם זמינים לעבודה מיידית. כולם, רואיינו בסינון מקדים טרם אישור הרשמתם לאתר. באתר מידע רחב הכולל מידע למעסיקים, טיפים לניקיון הבית, לתחזוקתו ועוד.

מאת: עינת מירוןצילום27/08/091373 צפיות
מתחילים בעכו ב-2.9.09, יתר תושבי הארץ מוזמנים להתעדכן באתר החברה www.karat.co.il

מאת: עינת מירוןיחסי ציבור22/07/091360 צפיות
השבוע, עם תחילת ההשקה שלך בסלקום התקשורת הגיבה בקרירות יחסית. כן, התייחסו. סיקרו. צילמו וציטטו אותך בהרחבה, אבל כותרות מפרגנות כבר לא היו. ברשת לעומת זאת כמות האזכורים עם הכותרת השלילית "מדוע אני לא אוהב את מודו" היתה עצומה (בסדר, במונחי נישה ישראלים).

מאת: עינת מירוןפרופילי חברות16/01/091606 צפיות
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-18 שנים בכל ערוצי המדיה השונים.

מאת: עינת מירוןיחסי ציבור16/01/091473 צפיות
כדי להיות אופרטיביים אני מציעה ליח"צני מלם-תים שאמורה עוד לנהל את מערכת הבחירות המקדימות של מפלגת קדימה לשנות אסטרטגיה ומהר.

מאת: עינת מירוןיחסי ציבור16/01/091488 צפיות
לא פשוט להיות איש יחסי ציבור של חברה שמנכ"לה עומד בפני ועדת ביקורת. מטבע הדברים, איש יחסי הציבור הוא איש סודו של המנכ"ל. הוא נושא בתפקיד אמון. המנכ"ל מינה אותו ולכן הקשר ההדוק מתבצע מולו. איש יחסי ציבור טוב יתחבב מקצועית ואולי אפילו אישית, גם על בעלי תפקידים אחרים, גם בכירים בחברה, אבל כשתדרש תגובה על מהלך עסקי או על אירוע חדשותי המנכ"ל ולא הבכירים שתחתיו, יקבל את הבכורה. המנכ"ל הוא המזוהה. ברב המקרים הוא-הוא המיתוג.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223013 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213495 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193848 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163161 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163257 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163196 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163309 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica