חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים על ידי תוכן

מאת: ראובן אזולאיקידום אתרים03/03/2009829 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השפה הינה הכלי החזק ביותר שניתן לאדם. המילה היא כלי יוצר, ובאמצעותה נבראו העולם וכל מה שבו. העולם הווירטואלי נוצר בדומה לעולם הממשי, ומהמילה הכתובה מורכב האינטרנט על כל תכולתו. מכאן עולה חשיבותה של כתיבת תוכן לשם קידום אתרים.

 

קידום אתרים הוא תחום חדש יחסית, ועד לשנות התשעים כמעט ולא היה בו צורך. אך התחרות הנרחבת והדינמיות של העולם הווירטואלי, יצרו את הצורך להתאים את האתרים לרוח הזמן המשתנה; וכאן נכנס לתמונה התחום של קידום אתרים.

למה חשוב להתייחס לתוכן בעת קידום אתרים?

בעל אתר שרוצה להופיע במקומות הראשונים בתוצאות מנועי החיפוש, חייב להתייחס למכלול של אספקטים והבסיסי שבהם הינו כתיבת תוכן. קידום אתרים על-ידי תוכן איננו נופל בחשיבותו מעיצוב האתר, מנגישותו, מהתייחסות לקודים אינטרנטיים או מהפצת קישורים לאתר. כתיבת תוכן היא מתודה המבוססת על שיקולים לוגיים וסטטיסטיים, תוך שימת דגש על כתיבה מקורית ואיכותית לשם קידום אתרים. חשוב גם להדגיש כי התוכן אינו מסייע למטרות של קידום אתרים רק בזכות התאמתו לפרמטרים של מנועי החיפוש. תוכן מקורי ואיכותי הוא כלי יעיל מאין כמותו במשיכת הגולשים וקהל יעד ספציפי לאתר, בהארכת משך השהות שלהם בו ובשובם לגלוש בו.

איתור מילות מפתח

לשם קידום אתרים באמצעות תוכן, יש לגלות ראשית מהן מילות המפתח הרלוונטיות לאתר, קרי יש לגבש את מכלול מילות המפתח בהן עשוי הגולש להשתמש בעת חיפושו במנועי חיפוש. גוגל אוהב פיזור אחיד של מילים ברצף הגיוני לקורא האנושי. שימוש מוגזם במילות מפתח עלול להביא את האתר לרשימות ה"ספאם", והתוצאה תהיה הרחקה של האתר מן המקומות הראשונים במקום קידום אתרים.

שמירה על ייחודיות

קידום אתרים טוב באמצעות תוכן חייב להיות מקורי. העתקת אינפורמציה מאתר אחר או שיכפול מידע, מלבד היותה הפרה של זכויות יוצרים, פוגעת בדירוגו של האתר ואף עלולה להוביל לכך שהאתר לא ייכלל כלל בתוצאות החיפוש, מה שיוביל כמובן לאפקט הפוך מאשר קידום אתרים.

אז השקעתי מאמצים בכתיבת תוכן לאתר שלי, עכשיו אפשר לנוח?

מה פתאום! היבט חשוב נוסף בכתיבת תוכן בתחום קידום אתרים הוא רענון התוכן. אתר שמחדש את תוכנו באופן שוטף, יצטייר בעיני הגולש כדינמי ומקצועי, וכך יזכה לביקורים נוספים מצד הגולשים ויעלה את דירוגו במנועי החיפוש. קידום אתרים נכון שם דגש על תכנים המחולקים לפסקאות, בעלי כותרות משנה ומסר מדויק, כך שהגולש איננו מולעט באינפורמציה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ראובן אזולאי
מתכנת 15 שנה ומומחה קידום אתרים
מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב בע"מ

http://www.bonsite.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ראובן אזולאי

מאת: ראובן אזולאיטיולים משפחתיים30/09/091406 צפיות
האם גם לך יש ילדון קטן שפשוט לא יכול לשבת בשקט כשהולכים לאכול במסעדות ? אם כן, זה בדיוק המאמר בשבילך! ילדים קטנים נוהגים לבדוק גבולות כל אימת שהם יכולים

מאת: ראובן אזולאיאחסון אתרים03/09/091233 צפיות
מעולם לא היה זמן טוב יותר לבניית אתרים. ראשית הצעות אחסון אתרים היום זולות מתמיד, הטכנולוגיה מאחורי חשבונות אחסון אתרים פשוטה ביותר בכל הנוגע לניהול החשבונות וישנם סוגים רבים ומגוונים של תוכנות חינמיות ושירות תמיכה הכלולים בחבילות אחסון אתרים.

מאת: ראובן אזולאיאסטרולוגיה10/08/092181 צפיות
אסטרולוגיה וכן הורוסקופ הם חלק מחיינו. הורוסקופ נמצא בכל מקום, הורוסקופ שבועי בעיתונים, בטלויזיה ובכל יום שומעים משהו בנושא הורוסקופ או אסטרולוגיה. אנשים אינם מתייחסים לאסטרולוגיה בדרך כלל בכל הרצינות, וקוראים הורוסקופ שבועי בשביל הכיף

מאת: ראובן אזולאייזמות עסקית08/07/091892 צפיות
אם אתה רוצה לעשות הרבה כסף בענף שמעטים האנשים שמעזים להיכנס אליו, כדאי לך לבדוק קניית ציוד של מסעדות לשם מכירה שלו. אתה יכול לחפש מכירות פומביות של ציוד מסעדות או מסעדות לפני סגירה המוכרות ציוד, ולרכוש ציוד יד שניה של מסעדות מאוד מאוד בזול. תוכל למצוא ציוד מסעדות כמו מקררים, מערבלי מזון, תנורים ועוד מוצרים במצב מצוין בעבור מאות שקלים בלבד.

מאת: ראובן אזולאיעסקי מזון23/06/091290 צפיות
מאמר מבית בונסייט, חברה ותיקה לעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל. המאמר דן בעסקי המסעדות ומפשט שני כלים חשובים לשיפור הצלחת כל מסעדה.

מאת: ראובן אזולאיעיצוב אתרים03/06/091589 צפיות
מאמר מבית בונסייט מור אינטראקטיב המתמחה בעיצוב אתרים תדמיתיים, בניית אתרים מורכבים, אתרים מסחריים ופורטלים, קידום אתרים. המאמר עוסק בדפי נחיתה, מטרת דפי הנחיתה ועיצוב נכון שלהם.

מאת: ראובן אזולאיבניית אתרים11/05/091183 צפיות
המאמר נכתב על ידי ראובן אזולאי, מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב, המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים. המאמר דן בבניית אתרים ככלי למיתוג העסק במדיית האינטרנט ובכלים לבניית אתר נכון שישיג את מטרת המיתוג.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213392 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211691 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183552 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172635 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172476 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172518 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica