חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם ויטמין במינונים גבוהים עשוי לרפא סרטן?

מאת: מוטי ארגמןרפואה10/01/20092085 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סיכומי מחקר שפרטיו מתפרסמים בבטאון ההתאחדות הרפואית הקנדית מספרים על שלושה מקרים בהם נרפאו חולי סרטן אנושים ממחלתם הודות לקבלת עירוי תוך-ורידי עתיר ויטמין C. המחקר נערך ופורסם על ידי שבעה מדענים ממוסדות בריאותיים מוכרים, בהם גם הישראלי ד"ר אריה כץ, חבר ההתאחדות האמריקאית למחלות לב.

כבר בשלביו המוקדמים של המחקר התברר כי מינונים גבוהים במיוחד של ויטמין סי אשר ניתנו באמצעות בליעה או הזרקה תוך-ורידית לחולי סרטן סופניים, שיפרו אצלם משמעותית תסמינים מאריכי-חיים.

בעוד שנטילה אוראלית של תרופת-דמה בבקרת "דאבל-בליינד" (שיטת איבחון מדעית מקובלת, בעלת מקדמי ניטרול גבוהים של השפעות חיצוניות) לא הראתה שום שיפור, גרמה צריכת ויטמין סי באותה הדרך ובמינון סבילות מירבי של 18 גרם למנה, להיווצרות ריכוזי שיא של פלאזמה ברמות של 220 מיקרומול לליטר. ריכוזי הפלאזמה שנוצרו בהחדרה תוך-ורידית של אותה כמות היו בסדרי-גודל גבוהים אף יותר של עד פי 25.

החוקרים סבורים שמינונים מועשרים יותר בהחדרה תוך-ורידית ובשיעורים שבין חמישים למאה גרם, עשויים להעלות את ריכוזי הפלאזמה אפילו עד כדי 14,000 מיקרומול לליטר. בעבר כבר נמצא שבריכוזיות העולה על 1000 מיקרומול לליטר מהווה הויטמין רעלן מובהק עבור סוגים אחדים של תאים סרטניים, אולם בו בזמן הוא איננו פוגע בתאים הבריאים של משפחת הגרורות.

צוות המחקר חשף כאמור שלושה מקרים מתועדים, מסוקרים ומאומתים היטב של רקמות נגועות בשלבים מתקדמים של המחלה, בהם נהנו המטופלים מתקופות חיים והישרדות ממושכות בהרבה מהצפוי. כתוצאה מהטיפול העקבי בהחדרה תוך-ורידית של מינוני ויטמין סי גבוהים טופלו בהצלחה ניכרת מקרה אחד של גידולים ממאירים בכליות, מטופל שחלה בסרטן שלפוחית השתן וחולה שאובחן אצלו סרטן בבלוטת הלימפה.

הדו"חות הקליניים של כל מקרה ומקרה נותחו לפרטי פרטיהם, בהתאם להנחיות הסף המחמירות החופפות את תקינת "סדרות המקריות המיטבית" מבית מכון הסרטן הלאומי של ארצות-הברית (NCI). העמידה בתקן איכות מדעי מאתגר זה סלל את הדרך להכרה בהסטוריית ההתפתחות התהליכית כפי שהוגשה על-ידי פתולוגים מובילים במכון, אשר לא נרתעו מהבעייתיות שבאיבחון הטיפול המהפכני. הם קבעו כי דו"חות המקרים הללו מעידים על כך שיש להעריך מחדש את יעילותה של מדיניות הטיפולים המקובלת בחולי סרטן וציינו כי לאור הממצאים הפרמקולוגיים-קליניים האחרונים - אלו המוכיחים את מכאניזם הפעילות בקבוצות נוגדות-גידולים כתוצאה ממתן ויטמין סי במינונים מוגברים - יש לשקול מחדש את יעילותן של שיטות הריפוי האולטימטיביות.

יצוין כי המחקר, שנערך כאמור על-פי אמות מידה מדעיות תובעניות במיוחד, משלים ומאשש עובדות הידועות ומוכרות זה מכבר למתנגדי הרפואה הכימית. בניסוי מוקדם יותר משנת 2005 נמצא כי ברקמות תאים אנושיות שנטבלו והושארו למשך שעה אחת בתמיסת ויטמין סי הושמדו לחלוטין מרבצי התאים הסרטניים, בעוד שהתאים הבריאים והלא נגועים לא נפגעו כלל.

תכונותיהם הבריאותיות של הויטמינים השונים ויעילותם הבלתי מעורערת בריפוי ובאילחוש מחלות שבהן אין לתעשיית התרופות תחליפים משכנעים להציע מביאים יותר ויותר רופאים להפנות גב לאסכולה הטיפולית השלטת. ד"ר מטיאס ראט וד"ר אולריך שטרונץ מגרמניה, שניים מבכירי הרופאים המייצגים את כיוון החשיבה החדש, התבטאו לא מכבר בחריפות כנגד הגמוניית ענקי הרוקחות וטענו שהסיבה היחידה בגללה נמנעת מציבור החולים הזכות הלגיטימית לדעת ולהחלים היא כלכלית ולא עניינית: "השוו את עלויות הטיפול הכימותראפי עם עלויות הייצור האפסיות של ויטמין סי ותקבלו את ההסבר האמיתי למצב" - התריס הד"ר שטרונץ בניוזלטר האחרון ששלח לתומכיו.

www.motiargaman.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי ארגמן

מאת: מוטי ארגמןבריאות ורפואה כללי11/01/091663 צפיות
כולנו כבר שמענו על כמה שזה גם בריא, מועיל ויעיל, לצרוך מזונות טריים ולעסוק בפעילות גופנית מדודה, אלא שהפעם אלו הן לא ההמלצות הידועות של הסבתא רוחמה או השכנה הפולניה שממול, אלא דווקא של הוד רוממותו המדע בכבודו ובעצמו. מדובר לשם שינוי במחקר שנערך על-פי כל אמות המידה המקובלות בבועה האקדמית, ללא כחל ושרק, ובלא להיות תלויים באינטרסים חיצוניים או להיחשף ללחצים של גורמים שמישהו, איפה שהוא, חפץ ביקרם.

מאת: מוטי ארגמןבישול ואפיה11/01/099791 צפיות
משפחת העוגות הלבנות היא מטבע הצבעים משפחת האצולה של העוגות, וככזו – גם אחת העתיקות שבהן (הידעתם למשל שהאיזכור ההיסטורי הראשון של עוגת גבינה נעשה עוד ביוון העתיקה, במסמך שתיעד את המשחקים האולימפיים?). המתכון הזה קל ופשוט, ולכן מיועד בראש ובראשונה לכל מי שנרתע עד כה מאפיית עוגות גבינה - בעיקר משום שכבר חווה אותן בעברו כעוגות סתמיות, בצקיות מדי, סדוקות או נפולות. לא תצטערו שניסיתם...

מאת: מוטי ארגמןמחשבים וטכנולגיה - כללי11/01/091709 צפיות
בשמונה מתוך כל עשרה בתי-אב בישראל מוצב לפחות מחשב ביתי אחד – טוענים יודעי-דבר. לא מעט מהם עדיין זולל אנרגיה ברוחב ליבה שערורייתי. המעבר לצריכת משאבים מודעת הוא איפוא צו השעה.

באמצעות מספר שינויים פשוטים באורחות ההתנהלות והחיים ניתן לצמצם משמעותית את צריכת החשמל של המחשבים, ותאמינו או לא - במקרים מסויימים עד כדי 80%. בכך אנו פועלים לא רק לשיפור במאזן הכלכלי של ההוצאות השוטפות, אלא גם תורמים את חלקנו הצנוע למען עולם טוב ובריא יותר.


מאת: מוטי ארגמןסרטן10/01/092669 צפיות
לא עברו שבועיים מאז קבעו מדעני המכון הרפואי בוולינגטון (ניו-זילנד) שעישון ג'וינט מריחואנה אחד טומן בחובו סכנות בריאותיות המקבילות לעישון חפיסת סיגריות שלמה, וכבר התפרסם בצידו השני של הגלובוס מחקר אקדמי הטוען את ההיפך הגמור. האחרון אף מרחיק לכת וטוען כי לטטראהידרוכאנאבינול - העיקרי שבחומרים הפעילים בצמח הכאנאביס והאחראי הישיר לאפקט הסימום של המריחואנה - תפקיד משמעותי במיוחד במניעת התפשטותם של תאים סרטניים.

מאת: מוטי ארגמןהתמכרויות10/01/092965 צפיות
למרות מסעי ה"הסברה" המרתיעים אין שום קשר עובדתי או נסיבתי בין תוצרי צמח הפרג לאלו של צמח הכאנאביס. מפרג מיוצרים בתהליכים כימיים הסמים המסוכנים אופיום והרואין, בעוד שהחשיש והמריחואנה, להלן "סמים קלים", אינם אלא השרף ותפרחת העלים העליונים בצמח הכאנאביס, וככאלו נצרכים במצבם הטבעי.

מאת: מוטי ארגמןבישול ואפיה10/01/094475 צפיות
גם מי שאיננו חסיד נלהב של עוגות שוקולד יאלץ להודות שהמעדן היחיד והמיוחד הזה אכן משנה את כל עולם המושגים שלו בכל מה שנוגע למשפחת העוגות החומות, והכל בשלושים שורות קצרצרות. כל החומרים הדרושים נמצאים בהישג יד, כך שתמיד ניתן לגשת למלאכה בהחלטה של רגע, מיד לאחר הטלפון שמבשר על הגעה ספונטאנית צפויה בשעה הקרובה...

מאת: מוטי ארגמןאינטרנט - כללי10/01/091969 צפיות
כמויות המידע העצומות המאכלסות את רשת האינטרנט יוצרות את הצורך המתמיד בסינון איכותי וממוקד יותר של תוצאות החיפוש. מה עושים?

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201467 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192365 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192443 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192018 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182431 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181438 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181384 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica