חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוגת שוקולד מדהימה... קלה, מהירה, טעימה...

מאת: מוטי ארגמןבישול ואפיה10/01/20094474 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם מי שאיננו חסיד נלהב של עוגות שוקולד יאלץ להודות שהמעדן היחיד והמיוחד הזה אכן משנה את כל עולם המושגים שלו בכל מה שנוגע למשפחת העוגות החומות, והכל בשלושים שורות קצרצרות. כל החומרים הדרושים נמצאים בהישג יד, כך שתמיד ניתן לגשת למלאכה בהחלטה של רגע, מיד לאחר הטלפון שמבשר על הגעה ספונטאנית צפויה בשעה הקרובה...

אז ככה:

1. לוקחים שתי קערות גדולות.

2. מערבבים בקערה הראשונה את המרכיבים הבאים:

  • ½1 כוסות מים
  • 1 כוס שמן בישול
  • 2 כפות קוניאק
  • 3 כפות ריבת תפוזים
  • 3 ביצים

3. מערבבים בקערה השניה את המצרכים הבאים:

  • 2 כוסות קמח
  • 1 שקית אבקת אפייה
  • ¼1 כוסות סוכר
  • ¾ כוס אבקת קקאו
  • 1 כף קפה נמס
  • 1 כף קפה שחור
  • 1 כפית אבקת סודה לשתיה

4. מערבבים את תכולת שתי הקערות לעיסה אחידה שאותה יוצקים לתבנית עגולה ששומנה במרגרינה.

5. מחממים תנור אפייה לחום של 170 מעלות ואופים במשך 30 דקות.

6. מוציאים את העוגה מהתנור, מניחים לה להתקרר, ומצפים בנדיבות בקרם שאותו מכינים מהמסת תערובת החומרים הבאים על אש קטנה:

  • 2 כפות מים
  • 2 כפות סוכר
  • 2 כפות אבקת קקאו
  • 100 גרם חמאה
  • 100 גרם שוקולד מריר

מומלץ בליוויית קפה שחור מר וחזק, ורק עם חברים טובים שיודעים להעריך אמנות קולינארית אמיתית מהי...

בפרק הבא: עוגת גבינה מהממת... רכה אוורירית ונושמת...

כל הזכויות שמורות   -   www.motiargaman.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי ארגמן

מאת: מוטי ארגמןבריאות ורפואה כללי11/01/091661 צפיות
כולנו כבר שמענו על כמה שזה גם בריא, מועיל ויעיל, לצרוך מזונות טריים ולעסוק בפעילות גופנית מדודה, אלא שהפעם אלו הן לא ההמלצות הידועות של הסבתא רוחמה או השכנה הפולניה שממול, אלא דווקא של הוד רוממותו המדע בכבודו ובעצמו. מדובר לשם שינוי במחקר שנערך על-פי כל אמות המידה המקובלות בבועה האקדמית, ללא כחל ושרק, ובלא להיות תלויים באינטרסים חיצוניים או להיחשף ללחצים של גורמים שמישהו, איפה שהוא, חפץ ביקרם.

מאת: מוטי ארגמןבישול ואפיה11/01/099784 צפיות
משפחת העוגות הלבנות היא מטבע הצבעים משפחת האצולה של העוגות, וככזו – גם אחת העתיקות שבהן (הידעתם למשל שהאיזכור ההיסטורי הראשון של עוגת גבינה נעשה עוד ביוון העתיקה, במסמך שתיעד את המשחקים האולימפיים?). המתכון הזה קל ופשוט, ולכן מיועד בראש ובראשונה לכל מי שנרתע עד כה מאפיית עוגות גבינה - בעיקר משום שכבר חווה אותן בעברו כעוגות סתמיות, בצקיות מדי, סדוקות או נפולות. לא תצטערו שניסיתם...

מאת: מוטי ארגמןמחשבים וטכנולגיה - כללי11/01/091706 צפיות
בשמונה מתוך כל עשרה בתי-אב בישראל מוצב לפחות מחשב ביתי אחד – טוענים יודעי-דבר. לא מעט מהם עדיין זולל אנרגיה ברוחב ליבה שערורייתי. המעבר לצריכת משאבים מודעת הוא איפוא צו השעה.

באמצעות מספר שינויים פשוטים באורחות ההתנהלות והחיים ניתן לצמצם משמעותית את צריכת החשמל של המחשבים, ותאמינו או לא - במקרים מסויימים עד כדי 80%. בכך אנו פועלים לא רק לשיפור במאזן הכלכלי של ההוצאות השוטפות, אלא גם תורמים את חלקנו הצנוע למען עולם טוב ובריא יותר.


מאת: מוטי ארגמןסרטן10/01/092668 צפיות
לא עברו שבועיים מאז קבעו מדעני המכון הרפואי בוולינגטון (ניו-זילנד) שעישון ג'וינט מריחואנה אחד טומן בחובו סכנות בריאותיות המקבילות לעישון חפיסת סיגריות שלמה, וכבר התפרסם בצידו השני של הגלובוס מחקר אקדמי הטוען את ההיפך הגמור. האחרון אף מרחיק לכת וטוען כי לטטראהידרוכאנאבינול - העיקרי שבחומרים הפעילים בצמח הכאנאביס והאחראי הישיר לאפקט הסימום של המריחואנה - תפקיד משמעותי במיוחד במניעת התפשטותם של תאים סרטניים.

מאת: מוטי ארגמןרפואה10/01/092085 צפיות
סיכומי מחקר שפרטיו מתפרסמים בבטאון ההתאחדות הרפואית הקנדית מספרים על שלושה מקרים בהם נרפאו חולי סרטן אנושים ממחלתם הודות לקבלת עירוי תוך-ורידי עתיר ויטמין C. המחקר נערך ופורסם על ידי שבעה מדענים ממוסדות בריאותיים מוכרים, בהם גם הישראלי ד"ר אריה כץ, חבר ההתאחדות האמריקאית למחלות לב.

מאת: מוטי ארגמןהתמכרויות10/01/092963 צפיות
למרות מסעי ה"הסברה" המרתיעים אין שום קשר עובדתי או נסיבתי בין תוצרי צמח הפרג לאלו של צמח הכאנאביס. מפרג מיוצרים בתהליכים כימיים הסמים המסוכנים אופיום והרואין, בעוד שהחשיש והמריחואנה, להלן "סמים קלים", אינם אלא השרף ותפרחת העלים העליונים בצמח הכאנאביס, וככאלו נצרכים במצבם הטבעי.

מאת: מוטי ארגמןאינטרנט - כללי10/01/091968 צפיות
כמויות המידע העצומות המאכלסות את רשת האינטרנט יוצרות את הצורך המתמיד בסינון איכותי וממוקד יותר של תוצאות החיפוש. מה עושים?

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183896 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183267 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174494 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164067 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152647 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151996 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142162 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica