חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נשירת שיער מטרידה אותך? הייר קליניק לשירותך

אף פעם לא מאוחר לטפל בנשירת השיער!

נשירת שיער היא תופעה המתרחשת באופן טבעי וקבוע אצל כולנו. בכל רגע נתון נושרות כ-15% מכלל שערות ראשנו ולמעשה נמצאות כבר בשלב שבין נשירה להתחדשות.

נשירת שיער טבעית הופכת להתקרחות כתוצאה ממספר גורמים.  תורשה היא הגורם הראשון, אולם גם מצבים קיצוניים של מתח נפשי, תזונה לקויה, חולי, טיפול שגוי בקרקפת ובשיער עלולים להביא להידלדלות השיער עד לכדי נשירה טוטאלית. בישראל, אגב, נפוצה תופעת ההתקרחות ביחס לשאר מדינות בעולם המערבי.

התקרחות שכיחה בעיקר בקרב גברים כאשר היא מתמקדת בעיקר בחלק העליון של הקרקפת. אולם גם נשים נאלצות להתמודד עם הבעיה, אם כי בהיקף מצומצם יותר. על מנת לטפל בבעיות נשירת שיער והתקרחות יש לפנות לטריקולוג (Trichologist), הלא הוא מומחה לשיער על מנת לאתר ולמגר את הגורמים לבעיה. 

"הייר קליניק" הוא מרכז ראשון ויחיד מסוגו בישראל המתמחה בטיפול כולל ומקיף בבעיות נשירת שיער והתקרחות. בנוסף על כך מציע המרכז פתרונות לבעיות בעור הקרקפת כדגומת: קשקשת, סבוריאה, פסוריאזיס וכיו"ב. 

כאשר באים לטפל בבעיות בשיער חיוני לעשות זאת במקום המתמקד ומתמחה בשיער ובכך להבטיח קבלת מענה השלם לכל הגורמים העשויים לגרום לנשירה ולהביא לעצירת התהליך ולהבראה של השיער והקרקפת.

חשוב לזכור כי בעיית נשירת שיער נראית לעין כשכ35% מהשיער כבר נשר. עם זאת, הדבר האחרון שכדאי לעשות הוא להיכנס לפאניקה הואיל ומתח נפשי מהווה אף הוא גורם מכריע לאיבוד השיער. מה אם כן כדאי לעשות? למהר ולפנות למרכז המטפל בבעיות נשירת שיער והתקרחות לשם קבלת אבחון טריקולוגי.

למה הייר קליניק?

ל"הייר קליניק" צוות מקצועי ומיומן מתחומי הרפואה הקונבנציונאלית והמשלימה המשלב בין שיטות טיפוליות שמטרתן להביא לאיזון מקסימאלי של מערכות הגוף המשפיעות על בריאותו התקינה של השיער.

המפגש בין טכנולוגיה לטבע הוליד טיפול המורכב משלושה יסודות:

טיפול לחיזוק שורשי השיער - טיפול המתבסס על האבחון הטריקולוגי ושיפור תנאי המחיה של שורשי השיער תוך שימוש בתכשירים ייחודיים ממעבדות 'פרינס', צרפת. הטיפול מתבצע על ידי ביו-קפילאריים מוסמכים.

טיפול נטורופאתי יעודי - מבוסס על בדיקות דם כאשר מטרתו להביא לאיזון של ויטמינים ומינרלים בגוף. הטיפול משלים חוסרים תזונתיים החיוניים לצמיחה מחודשת של השיער ולעצירת הנשירה. ב"הייר קליניק" מבצעים טיפול זה נטורופתים מוסמכים .N.D

טיפול ברפואה סינית עתיקה - מטרת הטיפול היא להניע את הדם לראש ולשורשי השיער, תוך התבססות על שיטות טיפוליות כדוגמת: שיאצו, טווינה, דיקור וצמחי מרפא. בנוסף על כך מביא הטיפול לרגיעה של המערכת העצבית, לאיזון המערכת החיסונית ולהסדרת תהליכים הורמונאליים.

חלק בלתי נפרד מהתהליך הוא שימוש ביתי בפורמולות צמחים המבוססות על הרפואה הסינית.

הטיפול מתבצע על ידי מטפלים ברפואה סינית, מוסמכי Lic.Ac.

הואיל והדעה הרווחת כיום בעולם היא שתרופה היא לא תמיד הפתרון היחיד לבעיות נשירת שיער והתקרחות, רואה "הייר קליניק" את עצמה כמחויבת לשיטה הטיפולית ההוליסטית המשלבת בין גוף ונפש ורואה בהם ישות אחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צריכה קוסמטיקאית?אצלנו  באתר תמצאי מידע מקצועי ומקיף בנושא טיפולים קוסמטיים, הסרת שיער, צלוליט ועוד. הכנסי כבר עכשיו לאתר http://www.helga.co.il/ ותוכלי להתעדכן בכל מה שחשוב לדעת בנושא קוסמטיקה וטיפוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קוסמטיקאית ברשת

מאת: קוסמטיקאית ברשתתוספי מזון27/01/111511 צפיות
מה כדאי לכם לדעת על העלמת כתמים וויטמין C - רוצה שהעור שלך יראה טוב ובריא יותר? הרבה יותר?

מאת: קוסמטיקאית ברשתשיער12/10/102401 צפיות
בואו לקרוא כמה עובדות מעניינות על נשירת שיער בעונת הסתו ובכלל...

מאת: קוסמטיקאית ברשתנשירת שיער05/10/101701 צפיות
כמה שיטות מומלצות לטפל בתופעות נשירת שיער לקראת בו הסתיו...

מאת: קוסמטיקאית ברשתיופי וטיפוח - כללי28/07/102955 צפיות
צלוליט היא תופעה שכולנו מנסות למנוע - גבשושיות מצטברות ממש מתחת לעור וחוסמות את זרימת הדם לאיזורים בהם יש צלוליט. מה שנראה כמו "עור ברווז" הן למעשה בצקות קטנות שנוצרו עקב כך. קראו עוד על התופעה וגלו האם גם אתן סובלות מצלוליט.

מאת: קוסמטיקאית ברשתטיפול בעור15/07/101441 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתקוסמטיקה15/07/101334 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתטיפול בעור01/07/101624 צפיות
טיפולי אנטי אייג'ינג מועילים בחידוש העור ומניעת התקמטות, אך רבים שוכחים את המשמעות של תוספי תזונה וויטמינים במלחמה בזמן. תוספי התזונה מסייעים בחידוש רקמת הקולוגן, איזון הורמונלי של העור ומלחמה ברדיקלים חופשיים. איך תבחרו תוספי תזונה מתאימים? קראו בכתבה.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191627 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181616 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161633 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica