חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנאות לאבחון ופענוח ציורי ילדים

מאת: טלי ירדניגרפולוגיה27/07/20101396 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה עובר על הילד שלי? מה הוא חושב? מה הוא רוצה?" - כל הורה, באשר הוא, מגיע בשלב מסוים לשאול את עצמו את השאלות הללו. רוצים לדעת וללמוד יותר על שיטת האבחון הגרפולוגי בעזרת ציורי ילדים? טלי ירדני היא הגרפולוגית היחידה המשלבת בין אימון אישי וגרפולוגיה, ומעבירה אימון, תוך שימוש בכלי האבחון הגרפולוגי, המעניק לכל אחד את הכלים לסייע לעצמו בפתרון בעיות

הורים רבים יודו ששאלות כאלה מלוות אותם כמעט לאורך כל היום, כשדאגה בלתי פוסקת לילד, המלווה בחוסר יכולת לקבוע באופן מוחלט איך הוא מרגיש, כי שפתו עדיין לא עשירה מספיק, והוא עדיין לא שולט בדיבור כמו מבוגר.

 

קיימת דרך אבחונית, שיכולה לעזור לכם, ההורים, לדעת הרבה יותר על נפשו הקטנה של ילדכם ועל מה שעובר עליו – הציור. אבחון גרפולוגי לציורי ילדים , יכול לגלות הרבה מאוד על התחושות, הפחדים, החוויות והרצונות של הילד. באמצעות פענוח הציורים תוכלו לענות על שאלות רבות, ובראשן השאלה הפשוטה והמטרידה ביותר: מה הוא מרגיש?

 

ציור הוא אחד הכלים אותם מציע האבחון הגרפולוגי לבחינת תכונותיו ותחושותיו של אדם. כמו הגרפולוגיה בכלל, גם אבחון בעזרת ציור משתמש במוטיבים לא מודעים שאותם 'שופך' הכותב או המצייר על הדף, כדי להציץ אל נפשו. לכל פרט בציור יש משמעות שמעידה על אופיו, רגשותיו ומצב רוחו של המצייר.

 

המוטיבים בהם מתמקד האבחון הזה הם רבים. אחד האובייקטים המוכרים יותר בבחינה גרפולוגית הוא ציור עץ, המראה את מקומו של האדם בעולם דרך עיניו שלו. כמו בכתב יד, לגודלו של העץ ביחס לגודל הדף יש משמעות רבה, האם המצייר מילא את הדף או השאיר חלקים ריקים, היכן הוא ממקם את העץ על הדף, מה צורת העץ, האם יש לו או אין לו עלים או פירות ועוד.

 

אבחון גרפולוגי באמצעות ציורי ילדים, ואימון גרפולוגי להורים, המבקשים להתמחות בטכניקה על מנת לשפר את ההבנה שלהם את ילדיהם, הם כלים חשובים, שיכולים לתרום רבות לקשר בין הורים לילדים, במיוחד בגילאים בהם תקשורת מילולית דבוּרה אינה אפשרית.

  רוצים לדעת וללמוד יותר על שיטת האבחון הגרפולוגי בעזרת ציורי ילדים? טלי ירדני היא הגרפולוגית היחידה המשלבת בין אימון אישי וגרפולוגיה ומעבירה אימון גרפולוגי, המעניק לכל אחד את הכלים לסייע לעצמו בפתרון בעיות. לפרטים נוספים ולהתרשמות, אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המכון לגרפולוגיה, בניהולה של טלי ירדני ,מתמחה במתן חוות דעת למעסיקים ,בסיוע במיון וקליטת עובדים בתחומים שונים .
למכון לגרפולוגיה ניסיון עשיר במתן חוות דעת למעסיקים בחברות שונות במשק הישראלי ,חברות הנותנות שירותים, חברות הייטק, משרדי פרסום ועוד.

נציג למעסיקים חוות דעת אמינה למגוון מועמדים רלוונטיים העונים לכל דרישות המשרה, וכל זה בסודיות ובהקפדה המתבקשות.

http://www.tali-y.com/default.asp


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי ירדני

מאת: טלי ירדניגרפולוגיה18/08/1018523 צפיות
ציור בית באמצעות ריבוע ומשולש הוא אוניברסאלי (למרות שבארץ למשל, רוב הילדים לא גרים בבית כזה). ניתן אולי לייחס תופעה זאת לחשיפת ילדים מגיל צעיר, לייצוג בית שנראה כך גראפית (באמצעות טלוויזיה, משחקים, ספרי ילדים וכד'). יש הסוברים שילדים אינטליגנטים מעל הממוצע יציירו רבי קומות.בניתוח ציורי בתים שערכה חוקרת ציורי הילדים הנודעת, רודה קלוג, נבדקו ציורי ילדים ממספר רב של מדינות ובכולן הופיעו בתים מסוג זה. מחקרים פסיכולוגיים מייחסים משמעות לבחירת הייצוג הנ"ל: הריבוע מסמל יציבות והגג המשולש יסמל את מערכת

מאת: טלי ירדניגרפולוגיה29/07/102356 צפיות
ציור הוא אחד הכלים אותם מציע האבחון הגרפולוגי לבחינת תכונותיו ותחושותיו של אדם. כמו הגרפולוגיה בכלל, גם אבחון בעזרת ציור משתמש במוטיבים לא מודעים שאותם 'שופך' הכותב או המצייר על הדף, כדי להציץ אל נפשו. לכל פרט בציור יש משמעות שמעידה על אופיו, רגשותיו ומצב רוחו של המצייר.

מאת: טלי ירדניהורות06/07/102453 צפיות
מדוע ילדות מציירות בורוד? האם בחירת הצבע השחור מעידה כי הילד בדיכאון? על מה מצביע בחירת הצבע הכחול? מה משמעותו ומה מסמל כל צבע?

מאת: טלי ירדניגרפולוגיה08/06/102187 צפיות
פתק מרגש אשר נמצא בכיסו של הרב המכובד והצדיק מרדכי אליהו שנפטר אמש נותח על ידי הגרפולוגית הידועה טלי ירדני ובו ניתוח אישיותו ומטרותיו

מאת: טלי ירדניחינוך ולימודים - כללי30/05/105519 צפיות
פענוח ציורי מבוגרים-דרכים לגלות טראומות, פוסט טראומות,התעללות מינית,התעללות רגשית, נטייה לאלימות

מאת: טלי ירדניחינוך ילדים30/05/108823 צפיות
פענוח ציורי ילדים לזיהוי מצוקות:הסימנים, הגורמים המקצועיים והספרות המקצועית

מאת: טלי ירדניגרפולוגיה23/11/091442 צפיות
המכון לגרפולוגיה, בניהולה של טלי ירדני ,מתמחה במתן חוות דעת למעסיקים ,בסיוע במיון וקליטת עובדים בתחומים שונים . למכון לגרפולוגיה ניסיון עשיר במתן חוות דעת למעסיקים בחברות שונות במשק הישראלי ,חברות הנותנות שירותים, חברות הייטק, משרדי פרסום ועוד. נציג למעסיקים חוות דעת אמינה למגוון מועמדים רלוונטיים העונים לכל דרישות המשרה, וכל זה בסודיות ובהקפדה המתבקשות.

מאמרים נוספים בנושא גרפולוגיה

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה06/10/143323 צפיות
הלהיט שכובש את ערבי הבידור בארץ ! ערב גרפולוגי לחברה שבו נצחק, נשתף, נעצים, נחבר דרך כתב היד. החברה יצאו עם ידע חדש ופרקטי וטעם של עוד בדיוק כמו הפעם הראשונה שמתנשאים במשהו שלו מכירים.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה05/08/143557 צפיות
קבלו רעיון פשוט כיצד לערוך פעילות כיף לעובדים. מזמינים גרפולוג לערב צוות. כל עובד מקבל 3 דפים חלקים מגלגל והופך לכדור. השלישי שמצליח לג'אנגל למשך 5 שניות מקבל אבחון גרפולוגי ראשוני של כתב היד.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה12/06/144626 צפיות
מכירה מישהי שלא אוהבת לגלות על עצמה דברים ?חברת יוקו פיתחה את התערובת הכימית להחלקה יפנית. הזמנת גרפולוג לערב גיבוש הינה פעילות מתאימה לעשירון העליון מסביון ועד לעשירון התחתון מרמת אביב ג

למרות שישי לנו את הנטיה להגיב של כתבים כגברי או נשי למעשה לא ניתן לראות את מינו של הכותב. כתב היד משקף לנו את השילוב של הזהות החיצונית שלנו עם זו הפנימית. הכתב משקף, בין היתר, את האנימה והאנימוס, כלומר – את החלק הגברי שבאישה והיחס שלה אליו ואת החלק הנשי אצל הגבר והיחס שלו אליו.

איכות קו כתיבה היא אלמנט חשוב בתורת הגרפולוגיה ואותו לא ניתן ללמוד או לזייף. הגר וולטר היה גרפולוג צרפתי אשר הוציא ב-1938 ספר בשם "הגרפולוגיה של הקו". בספר זה הוא פיתח שיטה ייחודית אשר מתבססת על ארבעה סימנים של קו הכתיבה. סימנים אלו מייצגים את טמפרמנט האדם, את הליבידו שלו ואת אופן הליכתו אל מטרות.

תיאוריית האישיות של רנה לה-סן כוללת שמונה טיפוסים. מאמר זה מסכם את המושגים הבסיסיים של התיאוריה, את הטיפוסים ואת המאפיינים הגרפולוגיים של כל טיפוס.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה29/07/128917 צפיות
גרפולוג ליום הערכות המשלב תכנים מעולם עבודת צוות והנחיית קבוצות הינו פתרון מצוין. מי שעוקבת אחרי הישרדות יכולה לשים לב שבמועצת השבט מצלמים את כתב היד והשם שכל אחד/ת בחר/ה להדיח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica