חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מושגים בסיסיים בבניית אתרי תדמית

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים29/07/20101187 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מושגים בסיסיים בבניית אתרי תדמית

 

במאמר זה אנסה להסביר לכל אלה מכם שאינם מבינים יותר מידי בעולם האינטרנט והיתרונות שהוא מציע את המושגים והעקרונות הבסיסיים בבניית אתרי תדמית אשר, לפחות לפי דעתי, הפכו להכרח כמעט עבור כל אחד בימינו.

אז אתחיל בבסיסו של דבר: מה הכוונה בכלל במושג אתר תדמית?

אתר תדמית הוא אתר המייצג אותך, אתר הבית שלך בעולם הווירטואלי הלוא הוא עולם האינטרנט. לכל בעל מקצוע בימים אלו רצוי שיהיה אתר רשמי מאחר ומרבית האנשים מכירים באינטרנט ככלי פרסום ויותר חשוב ככלי למציאת בעלי מקצוע - כלי הכוונה וירטואלי לעולם האמיתי. אל לנו להפריד בין עולם האינטרנט לעולם הלא אינטרנטי: מסיבה זו אתרי תדמית מהווים כלי חובה לכל אחד אשר רוצה לפרסם עצמו ברבים, מכל סיבה שהיא.

מי צריך את זה בכלל?

היום כל אחד אשר רוצה להיחשף ברבים צריך אתר באינטרנט, לא משנה במה הוא עוסק אם בכלל. מובן מאליו שכל בעל עסק רציני צריך שיהיה לו אתר תדמית ברמה גבוהה על מנת למשוך את קהל היעד הקיים או החדש ולהגדיל את טווח פעילותו. גם אם העסק ממוקם פיזית בחנות או מפעל אתר אינטרנט יתרום באופן משמעותי להידוק הקשר בין בעל העסק לעובדיו וקהל הקונים. גם אמנים לסוגם, זמרים, צלמים, רקדנים וכד' ייהנו מהיתרונות הרבים שמציעים אתרי תדמית. במקרים אלו הסיבה פשוטה מאוד: האתר הרשמי של האומן הוא הדרך הטובה ביותר לתקשר עם לקוחותיו או מעריציו, לידע אותם על יצירותיו האחרונות, חדשות ועוד.

מה צריך לדעת כשבונים אתר תדמיתי?

אתרים תדמיתיים שונים במספר נקודות בסיסיות מאתרי מכירות או אתרים שלא נועדו לייצג מישהו, משהו או גוף מסוים. הנקודה החשובה ביותר היא ה SHOW, הרושם הראשוני, עליו אסור לוותר בשום פנים ואופן. במילים פשוטות האתר צריך להבנות בצורה מרשימה ויזואלית, להיות מאתגר, מעניין ופשוט להפעלה כאחד. המטרה היא לשדר לגולש שזה עתה נכנס לאתר ובפעם הראשונה משהו בסגנון "עוד לא ראית בחיים שלך אתר כזה" ולגרום לו לחשוב שבעל האתר הוא "אחד התותחים בתחומו". עם זאת בשם העיצוב אסור לוותר על תכנות נכון וקידום יעיל במנועי החיפוש. לצערי הרב אתרי תדמית רבים אמנם מרשימים מאוד ויזואלית אך מאחורי הקלעים פשוטים מידי או מסובכים מידי תכנותית ולכן מקשים על מנועי החיפוש ב"אינדוקס" שלהם ואף רע מזאת - מודחים מאינדקס מנועי החיפוש השונים (ובראשם גוגל כמובן) בגלל טעויות תכנות אשר מתפרשות על ידי מנועי החיפוש כעברות על חוקי הפרסום.

מסיבות אלו חשוב מאוד לזכור שבבחירת בונה אתר חייבים לבדוק את איכות עבודתו מבחינה טכנית ותכנותית. מכיוון שרוב האנשים לא מבינים בתכנות אתרים רצוי להתייעץ עם גורמים מקצועיים, חברים שמבינים בנושא או לפחות ללכת על בונה אתר עם המלצות והוכחות בשטח. זכרו: מעצבים יש המון אך מעטים יודעים גם לעצב וגם לתכנת בצורה נכונה, יעילה וידידותית.

נקודה חשובה נוספת בכל הקשור לבניית אתרי תדמית היא הצד הכספי. שלא תטעו, הנושא הכספי חשוב בכל אתר שתבנו אך במקרה זה יש נטייה של לא להתפשר ולכן המחיר באופן טבעי עולה ועולה ו.. עולה.

אז כדי שלא תלכו לאיבוד בים הצעות המחיר שבדרך כלל נוטות לקפוץ מקצה לקצה, השתדלו ללכת לפי מספר חוקי ברזל:

1 - הקציבו לעצמכם תקציב מקסימאלי (והגיוני כמובן..) אותו אתם לא יכולים לעבור בשום פנים ואופן.

2 - עשו סקר שוק מקיף וקבלו הצעות מחיר מכמה שיותר בוני אתרים.

3 - "קמטו" קצת את דרישות האתר שלכם על פי הצעות המחיר שקיבלתם. קחו בחשבון שחלק ממיליון האופציות שרציתם באתר ניתן לדחות לתקופות מאוחרות יותר בהן היכולת הכלכלית שלכם תהיה קצת יותר גמישה.

4 - לכו על מי שעומד בדרישות התקציב, האיכות ונראה לכם זה שהכי כיף ורציני לעבוד איתו. חשוב מאוד שהאדם או החברה איתם תעבדו יהיו אחראיים מפני שבניית אתר אינטרנט הינה עבודה ממושכת ומתמשכת.

לסיכום, אתרי תדמית הם למראית עין בלבד אתרים דומים לכל השאר אך שימו לב שלא כך הדבר. לכן עדיף תמיד שתבחרו בבוני אתרים המתמחים בסוג זה של בניית אתרי אינטרנט - כך תקבלו את התוצאה הטובה ביותר.

בהצלחה!

אורי ויסמן - www.luminalweb.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי ויסמן

www.luminalweb.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי ויסמן

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים26/01/111027 צפיות
מדובר בנושא החם ביותר היום המהווה גורם התלבטות מרכזי: האם ללכת על בניית אתרים מקורית או דף פייסבוק במקום?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים14/01/11909 צפיות
עולם האינטרנט הולך ומתקדם וכך גם התפקיד אשר תופס הפלאש באתרים השונים. עד כמה כדאי באמת להשתמש בו והאם בניית אתרים יכולה להסתדר גם בלעדיו?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים13/01/11945 צפיות
להפתעתכם, נושא די מוזר זה תופס חלק די נכבד בקבלת ההחלטות בתהליך בניית אתרים אצל אנשים רבים. כמובן שעובדה זו מסוכנת ועלולה להביא לכישלון האתר. להלן כל הפרטים.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים10/01/111031 צפיות
בניית אתרים אינה מסתכמת בשלב טעינת האתר לשרת. מהר מאוד נדרשים עדכונים באתר והאופציה לעדכון עצמאי מתבררת כלא פחות מחיונית. כל הפרטים במאמר זה.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים25/12/101036 צפיות
ניתן להקביל בניית אתר באינטרנט לבניית בית: ישנן מספר רב של דרכים וצורות לעשות אותה אך בו בזמן קיימות טעויות נפוצות רבות אשר יכולות להכשיל אותה. מהן טעויות אלו וכיצד נמנעים מהן?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים24/12/10903 צפיות
מאמר זה עוסק במה עושים לאחר שבונים אתר אינטרנט, כיצד מתחזקים אותו כראוי ובאיזו דרך הופכים אותו למנצח לטווח הארוך.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים15/12/101206 צפיות
כאשר אנו מחליטים לבנות אתר עומדות בפנינו מספר החלטות לא פשוטות: מה להציג באתר? כמה דפים יכיל? איזה שם לתת לו ועוד. אחת הנקודות החשובות בבניית אתר נוטות להיות מוזנחות: בחירת שפת התכנות.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213644 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175737 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172725 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162142 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica